Zeker weten.. Ze had ook 'voorspelt' dat Amy na de benhandeling meer paard zou worden en zich open zou gaan stellen. Omdat ze dan weer helemaal kiplekker zou wezen, en inderdaad Amy begint een knuffelkont te worden, is sociaal naar anderen en gewoon lekker paard aan het worden!
Ik ga trouwens naar bed toe.. Tot morgen!
timokyana
Ik vind het knap, zo weet je wel waar je moet beginnen zeg maar. peru wat een end. Ik wacht woensdag even af, kan ik haar emailen via de site van de isph?
Uhm.. Ik zoek het even op.. Moet je even mijn naam erbij vermelden, kan even duren voordat je wat terugkrijgt he omdat ze weg is. Weet morgen, want mijn oom komt, wanneer ze terug komt.
leon er zijn altijd de uitzonderingen he die maken het vaak wel weer goed alleen is hier het bagger ervan dat het net weer redelijk ging maar goed heb een contract !!!!!! ik blijf toch werken op de veiling zowizo voor een half jaar dus tot die tijd zit ik gebakken
kreeg een deel bokt over mij heen soms is bokt net een kudde koeien bah (is de eerste keer dat ik klaag over bokt)
pff het is hier droog gaat vanmiddag optijd naar mijn paardjes maar gaat eerst even de weer.nl kijken of het ook droog blijft anders ga ik lekker op de brom filou gaat vandaag even weer in tuig
eh was een reactie op een topic waar ik de ts langer van ken het paard ook dat viel niet in goedde aarde
rommulus
Datzelfde had ik vanmorgen.. Ik stap op mijn fiets en zag de bui ontwikkelen, nu zit ik nog steeds thuis.. En ik moet thuis blijven, het is wel droog nu, maar ik moet halverwege de middag autorijlessen en anders word het zo'n gehaast.. Dus dan maar hopen dat het weer vanavond een beetje mee wil zitten!
rommulus
duim duim voor leon. gefeliciteerd met je contract rom! wat fijn dat het bij amy zo goed heeft geholpen. Ik hoop dat je er ook wat aan hebt TK.
Het is hier nog droog maar het broeit hiet verschrikkelijk.
Ben vanochtend heel actief op de fiets naar het werk gegaan, 10 km fietsen. Maar ben om 12 uur maar gestopt omdat ik de lucht toch niet echt vertrouwde, en ik ga niet door de kale polder fietsen in onweer.
rommulus