Bones net uit de wei geplukt, hij rolde en daarna schoot hij toch de lucht in alsof een bom af ging. Kwam wel meteen braaf op me af gerend zodat ik hem binnen kon zetten (uiteraard voor het eten). Heb het gefilmd
Uitbreek akkefietjes hier helaas ook wel eens gehad, ook al eens moeten hengstig spuiten. Wat een gedoe soms. Maarja zolang niemand gewond is. Want als Bones en onze Quarter bij elkaar komen is het ruzie.
cp112
Geplaatst: 24-01-16 19:29
Gelukkig is Noedel een groot watje. Dus gaat al snel aan de kant. Zelfs voor de shetlander .
Wat ie met een ruin van formaat zou doen geen idee. Maar die hebben we gelukkig niet .
Alhoewel, hij heeft best lang met een ruin gestaan toen ie 3 Was. En de shetjes zijn ook ruin. Dus het zou ook maar zo goed kunnen gaan.
Ach ik heb komend jaar 2 veulens em natuurlijk zelf 2 kids dus drukte zat . Volgend jaar ook weer 2 als het goed is. Dan gaan Mella en Carrera Dit jaar verwachten Mella en May (v. Benson) beide een Noedel veulen.
Hallo allemaal. Ik wil me hier graag even melden Afgelopen week eindelijk de knoop doorgehakt en besloten dat ik mijn jonge sportpaard ga verkopen en mijn droom achterna ga. En dat is boscrosser worden op een tinker haha. Heb nooit echt de keus kunnen maken... maar ik ben nu 27 en heb de wedstrijden wel gezien. Ik vind er niks meer aan en het wereldje trekt me niet meer. Ik wil meer gaan ontspannen en genieten.
Voorheen had ik altijd mijn oude paard als back up, helaas hebben we die in moeten laten slapen. En aangezien mijn jonge paard echt teveel bloed en karakter heeft om bospaard te worden heb ik besloten deze te verkopen. Hier gaat iemand een geweldig paard aan hebben!
Ik wil heerlijk door het bos rijden, dagje naar het strand, een ruiterweekend op de Veluwe en ga zo maar door. En dat op een prachtige tinker! Dus zo gauw mijn huidige paardje verkocht is ga ik eens heeeeel rustig op zoek.
Ik zou het leuk vinden om jullie verhalen te mogen volgen en mee te kunnen praten. Ik heb de openingspost helemaal doorgelezen, wat hebben jullie een prachtige paardjes!
Welkom nieuweling! En succes in de zoektocht naar een knappe tinkervriend!
Poosje81
Geplaatst: 25-01-16 14:14
Iris, succes met je zoektocht!
En wie weet, gaat het nog wel kriebelen straks om gezellig de tinker/koudbloedenwedstrijden mee te rijden! Ik was het wereldje ook echt beu, maar dit is echt genieten!
Hoi Iris wat leuk! Ben nu al benieuwd naar de ervaringen van je zoektocht
Ook benieuwd naar het veulen van May! Van Benson was ik heel erg onder de indruk toen ik hem live zag. En Noedel is vreselijk leuk. Zouden ze dan allebei in dat veulen zijn terug te zien?