Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sweetsox schreef:*knip* Maar hoe afgestompt ze was. Misschien toch te veel voor haar geweest. ZE liet alles toe en onderging het. *knip*

Maar als dit je droom is, dan is het echt supertof dat je hem nu al waar kan maken!
Dat Misty nu heel anders is dan toen ze bij je kwam, is niet meer dan normaal. Ik ken geen paard wat op de dag van aankomst 100% zichzelf was en zich al 100% gaf. Zelfs mijn enorme mensenvriend Flynn doet dat niet. En die is, op eigen terrein, met íedereen vriendjes. Dat kunnen Lotte en Carolien bevestigen

Of nou ja, het kán wel maar ik zou het echt niet willen. Nou kan ik zonder schuldgevoel totaal afgepeigerd op de bank blijven hangen als ik een keer écht de energie niet heb, ik weet dat ze blij en rond en gezond op de wei staan. Had ik ze aan huis, dan is er altijd wel wat te doen.
)
Maar ja, wat vindt hij nou niet leuk. Grote pretbek
Super te horen dat het ondanks de drukte wel goed gaat 
Als alles lukt en het een hengstje is, hebben jij en Sharon eerste keuze!
Jolandaa_ schreef:Hier in de buurt staat en trouwkoe. Deze kan voor de kar en is onder de man.staat op speciaal dieet zodat ie de jurk niet onder spettert haha.
Dana is dol op koeien