Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bij de foto's hihi

SuperRoos schreef:filmpjes van de figor man
XXXXX
Figor met zn toeter
XXXXX
en deze ook
ander is ff mislukt geloof ik, eens even zien
ik krijg er ook geen geluid op, bij jullie wel of niet? want dat is juist de lol haha
en mn rijfilmpje is te groot zegt ie
maar ga nu slapen dus komt later wel denk ik
SuperRoos schreef:indezz, ik snap het heel goed hoor maar meen dat er regels zijn dat de dieren niet onndogig mogen lijden, deze vent schoot de boel neer en liet het spartelen in het weiland, dat is niet eerlijk, dan moet ie doorschieten, maarney daar gaat zn geld voor de poelier, hoe meer kogels in het beest... maarja
ik begrijp je reactie heel goed en ik ben het daar helemaal mee eens maar doe het dan zo eerlijk mogelijk
en dan moeten de opmerkingen van we schieten alleen gewonde en zieke dieren neer ook stoppen
alsof ze eerst gaan vragen aan de beestjes voelen jullie je lekker vandaag...
t is gewoon dubbel allemaal, heb echt geen probleem met de nodige jacht als die gewoon snel gebeurt...
Soxje schreef:Goh, die gans. Roos inderdaad als ganzenhoedster. Ganzen blijven nog steeds overtrekken, Zeeland schijnt inderdaad een groot overwinteringsgebied voor ze te vormen (Brandganzen) omdat het daar net iets warmer is dan in de rest van Nederland (en veel weidegebied). Als het echt koud wordt gaan ze het land uit en trekken ze zuidelijker. In Frankrijk hebben ze helemaal weinig overlevingskans want ze schieten daar op alles wat beweegt. Hier in Nederland zijn trouwens grote weidegebieden speciaal aangewezen voor ganzen, daar worden ze met rust gelaten. Maar dat zal bij Indezz wel niet het geval zijn
Ze maken natuur van natuur en daar gaat flink wat geld mee gemoeid. Maar daar mogen geen horden ganzen op want dan komen de andere vogeltjes (snip, kluut, e.d.) niet meer broeden. En omdat ze de natuurlijke vijand van de gans omzeep hebben geholpen (wij mensen dan) heeft de gans geen vijanden meer en fokken maar door.... En je moet eens proberen tegen een gans te zeggen dat ze wel op dat ene perceel land mogen zitten (natuurgebied) maar niet op het andere perceel (van de boeren)......
Voor Snowdon. Hoop dat alles goed is met hem.....
)
Citaat:We hebben hier een mooi zwart/bont tinkerhengstje geboren in mei 2005
en die willen we ook wel ruilen voor betonplaten 30 stuks zonder metalen rand
en als het kan 200x200x14 wie heeft er zoiets voor ons
we horen van u

...
Volgens mij heb je dan inderdaad echt geld te kort