Jody: Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van Misty en fijn dat op de stal respect hebben voor de mensen die ook graag afscheid willen nemen.
Andrea: Mooie foto’s hoor daar wil je die penning wel even voor aanschaffen
Kaat: Juist als Tinky nog niet gewend is aan een bak/piste kan je veel hebben aan les. Dan heb je gelijk een hoop mogelijkheden om op een goede manier te leren in te grijpen.
Mara ontzettend veel succes met je examen, ik ga voor je duimen.
Caitlynn was vandaag ontzettend lief en knuffelig, ze wilde ook heel graag aan het werk en de jambettes vlogen er uit, hihihi.
Becs, ik heb daar een jaar rond gereden zonder penning. tot ik op een moment de boswachter tegenkwam en in volle rengalop door het bos ben gegaan om hem kwijt te raken
@becs; Dat weet ik nog zo goed niet hoor.. Ik wil haar eerst echt helemaal laten wennen, desnoods met veel zwoegen. Maar ik ben al blij als ze 5 rondjes netjes draaft/stapt zonder te stoppen en te weigeren vooruit te gaan. Ik vind het namelijk ook heel irritant als iemand over men vingers kijkt. Vooral tijdens paardrijden (Tenzij het een vriendin is) Volwassene minder.. Ik kan het zelf niet af als men moeder over men schouder meeleest wat ik op de computer doe Met paardrijden hetzelfde, dan voel ik druk, druk = stress, en als ik stress, komt nooit iets goed. Ik ben een echte stresskip, het is een ramp zeg! Ik weet niet wat er later van me gaat worden als er een véél grotere verantwoordelijkheid op me gaat rusten, als ik nu al helemaal doorzak tijdens een stom examen of spreekbeurt En rijden met stress is ook niet fijn! Ik wil het daarom eerst lekker rustig aan doen, laten wennen voor ons beide, en we zullen wel zien wat er van komt. Als ik zie dat ze goed reageert en alert is, dàn wil ik er wel eens iemand bijhalen
Ik was net weer aan het terugblikken op augustus 2011, màn, ik vergeef het die dierenartsen nooit meer.. Ik weet nog dat ze belden; 'Ja, het gaat slecht met Tinky. Je hebt 2 keuzes; Sterven of Opereren.' Ouders kozen voor opereren, na 2dagen een paard gekocht te hebben, wil je het niet zo snel kwijt.. ik helemaal doodsbang, ookal was de kans op slagen 80%.. 2uur later.. 'Ja, we gaan het toch niet doen! '
Na die 2de telefoon wist ik niet goed welk gevoel ik moest uiten..
@Kaat: Mijn vorige paard was een extreem hete KWPN'er, de basis zat er bij hem absoluut niet in. Hij had geen rem en was erg bang voor van alles en nog wat. Ik heb de grootste moeite gehad om hem normale rondjes te laten lopen in de bak. Ik heb dit eerst in mijn eentje geprobeerd en met hulp van (slechte) instructeurs, later heb ik een instructrice gevonden die mij goede tips kon geven en mij precies het tegenovergestelde liet doen van mijn gevoel en tadaaa dit werkte. Vandaar dat ik dit zei. Ik heb echt ongelooflijk veel geleerd van haar en vandaar dat ik het van haar pikte dat zij op mijn vingers keek. Ik kan het van mijn moeder en vrienden ook niet hebben maar van een instructrice van buitenaf juist wel
tinkerplein
Geplaatst: 27-02-12 23:06
Tamadine,succes met je examens
Sterkte Inney
Karlijn lekker gespeeld met Diaz,wordt je daar niet heel moe van dan?
Snackie.lekker buitenritje!!!!
Zit nu ook Bones te kijken,geen GTST fan,dochter wel,riep ook al dat Danny dood was,huh wie?Ik schrok al
Sandra,zou mooi zijn als het klikt met je nieuwe bijrijder,hopen dat King haar ook ziet zitten.
Jackytje,wel oppassen dat ze niet vanalles uit gaat halen he,anders kom je van de regen in de drup,denk dat het toch wel fijn zou zijn om er iemand bij te halen.Kan je toch heel veel steun geven.
Verder komt er nog een lieve Caitlynn voorbij Knuffel!
Was het zeker ja! Ik weet nog dat men vader kwaad op me was omdat ik men kamer niet uitwou die dagen.. Weetje, ik kwam niet naar buiten omdat ik men gevoelens niet wou bloodstellen. Ik zat te janken als een klein meisje diep vanbinnen, en ik luisterde eigenlijk zonder iets te willen zeggen, want anders zou ik uitbarsten..
Woow, besef eigenlijk nu pas hoe heftig die dagen waren. Dàt ene beeld van Tinky in de kliniek vergeet ik nooit meer..
@Becs; Ik wil het wel eens proberen, maar er zijn helaas weinig/geen goede instructeurs in de buurt.. Ik ken een hele goede, maar dat is aan zee, en pensiongeld kunnen wij ons niet veroorloven helaas.