Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Whis_Serada schreef:Wat wil je weten eef??
Ik vind dat een wintec altijd schuift

En mallow zweet niet tijdens het rijden
. Teminste, ik rijd natuurlijk nooit met zadel, dus als die gezweet heeft is het vaak onder mijn kont, maar eerder op z'n borst

Vind hem wel leuk maar die ogen, dat zullen sommige ook wel van Noa haar ogen vinden denk ik...
) en daarna was het goed. Iedereen wist waar ze aan toe waren en na nog 4 keer kijken was iedereen rustig en iedereen had gewoon zijn eigen stukje. Ging verder super dus.

Hoe gaan ze het handelen, de nieuwe omgeving? Ze zijn natuurlijk met zijn tweetjes, en zoals Jessie als Flynn zijn niet dominant naar andere paarden. En natuurlijk nieuwe stalgenoten, andere gewoontes.. Ik slaap er gewoon niet van
Jes gewassen, nou ja besprenkeld
en bekapt. Dat was WARM! Jes werkte niet echt mee en we stonden vol in de zon. Fijn, zomers weer
Heb echt te korte beentjes daarvoor.
dat meen je niet muts.... Nou kies dan maar de mooiste uit, al vrees ik ook voor dat antwoord hahahahaha

? Mallow heeft namelijk echt bijna geen schoft 
?
. En succes met de verhuizing

Mallow schreef:oke, want ik heb niet echt een vetpot om er aan uit te geven, en omdat ik er toch ook niet elke dag mee ga rijden, heeft het voor mij ook weinig zin om er heel veel geld aan uit te geven, maar dat het goed ligt vind ik toch wel belangrijk