Ben een beetje moe Paar hele drukke dagen gehad, veel gereden, maar ook flink genoten Aman staat bij een bokker op stal in de buurt voor 2 nachtjes, zondag naar daar gereden, vandaag rondgereden, en morgen ga ik weer naar huis. Zomaar een mini-vakantietje, en ze staat daar echt superdeluxe.
Grappige en mooie foto's gezien.
TK, bedankt nog voor opzoeken van de papa. Aman is ook van de A-lijn Vind dat allemaal wel interessant om te weten
rommulus
bah net met vriend op msn gesproken vroeg ik of ie wat te doen had vanaaf of ideeen had hij zegt ah (albertheyn daar is dan mischien zo'n groep lui/vrienden) ik zeg hmm we kunnen vanavond ook naar stal daar word een demonstratie gereden hij direct nee heb ik geen zin in
( dus conclusie : hij wil niet met mij ergens heen teminste niet de dingen wat ik aan kaart/verzin ik moet voor de zoveelste keer daar heen rijden, heb vrijdag ge tankt op de heen weg naar werk en heb nu al bijna 350 km op de dag teller staan waarvan er zo'n 150 km af gaat aan km die ikzelf gereden heb de rest waren allemaal ritjes naar hem en weer naar huis das verdorie alweer ruim een halve tank alsof ik het geld op mijn rug heb groeien )
dus ik zeg mischien is het wel eerlijk dat je me eens een keertje kwam halen gezien het jou idee is en ik de laatste tijd al zoveel km gereden heb naar jou toe
zegt ie ik kijk wel even wat ik doe (ik heb geen zin je te halen moet ik weer zoveel rijden kost me geld )
dus ik direct vlauw goed ik ga mijn kamer wel opruimen ofzo heb jij ook geen verplichtingen meer hij is goed ik denk dat ik morgen wel bij jou kom stuurt een hartje met hvj erbij en peert hem direct van msn af !!!!!
echt waar mannen bah vooral als het krenten zijn sorry leon ik moest even gal spuugen bah
rommulus
Rustig maar, voor 2 nachtjes Morgen gaat ze weer lekker naar huis. Maar die stal is op ongeveer 20 km ofzo. En dan rijd ik gewoon naar daar, nachtje logeren, beetje rondrijden, weer nachtje logeren, en dan ga ik weer naar huis Gewoon even in een andere omgeving rondrijden met gezelschap Is juist leuk, maar don't worry, ze blijft gewoon aan huis staan.
Van de zomer, eind augustus gaan we bijv. een week naar het strand. We zijn iig met z'n tweetjes, en mss komen er nog een paar bij. Paarden op een stalling aan de kust, wij in een tent (bij goed weer iig) en dan daar in die omgeving rondrijden, strandritten maken enzo
Zo maak je dus mini en betaalbare vakanties met paard
Rom, heeft vriend wat met paarden of dat totaal niet? En wonen jullie dan ver van elkaar of?
Wat vervelend rom. mannen af en toe... sorry leon Had eerst ongeveer etzelfde met wilco. Ik moest telkens wel mee naar zijn vrienden toe enzo, maar mijn dingen vind hij dan niet leuk. Hij luisterd nu goed naar mij we doen allebei elkaars dingen. Wilco was eerst ook een krent, heb ik hem wel afgeleerd. Hij werkt zoveel dat hij en ik natuurlijk ook ook wel eens mag genieten van zijn hard verdiende centjes.
rommulus
eh mijn vriend en ik wonen zo'n pff kleine 10 km uitelkaar maar veel 80 / 50 bochten en rotondes dus je verbruikt op dat kleine stukkie best veel maar goed zo'n 200 km alleen maar ritjes naar hem en 1 naar de tt baan (met hondjes lopen) en nog 1 naar assen
edit hij reed zelf ook paard maar ik deel zijn hobby van motoren ed wel lijkt me logich dat ie dat bij mij ook kan doen
en maurtis het krenterige afleren ???? als ik bijna wat gepresteerd heb bij hem krijgt ie weer zo'n mooie brief binnen met acseptgiro met de vermelding betalen binnen 14 dagen
Laatst bijgewerkt door rommulus op 09-07-07 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Officieel woont wilco 18 km verder op, maar hij is altijd bij mij. En zijn auto rijdt op rooie, die uit de denk van zijn paps komt. Dus hij betaald er niet voor. Dus rij liever met zijn auto lange afstanden, dan met die van mijn vader die op benzine rijdt.
rommulus
dat scheeld wel dat wilco naar jou wil komen maurits wil dat eingelijk niet de excacte reden ben ik nog niet helemaal achter weet wel veel kleine dingetjes
bah dit zijn dan van die kleine dingetjes die voorbode zijn van dikke ruzie waardoor ik alweer vor de zoveel 100ste keer geneigd ben het uit te maken bah
edit ik moet gaan paps wil achter de comp zooi regelen ivm het hele advocaat gebeuren
bye bye
Laatst bijgewerkt door rommulus op 09-07-07 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt
wat vervelend dat hij niet naar jou toe wil komen. Misschien moet je daar is goed met hem over praten, lijkt me voor jou ook niet leuk. Wilco ligt hier heel goed in de fam, en ik ook bij hem. Dus daar heb ik het echt mee getroffen.
Damz he wat een weer vandaag! Ik ging in mijn pauze even naar de bakker en het was droog.. Ik liep weer terug naar het werk en ineens voor mijn neus een helder witte flits gevolgd door een onoemelijk harde donderklap. De grond trilde onder mijn voeten en ik wist echt niet wat ik moest doen, want ik liep alleen over het ledelplein. Toen ik naar boven keek zag ik dat hij was ingeslagen bij de chinees, op de bliksemafleider. Mijn god, ik beleefde de nacht van 3 aug even overnieuw in mijn eentje op 10 seconden.. Toen ik terug kwam vonden mijn collega's me nogal wit.. Ik trilde echt helemaal.. Was zo geschrokken! Maar gelukkig kon ik daarna even bijkomen! Maar echt dit weer hoeft voor mij echt niet hoor..
Het was trouwens ondanks het weer wel stervensdruk in de winkel! Heb weer een goede dag gedraaid! Twee WII's en een Playstation verkocht!
Beterschap met Jan Jellie!
Aaah Janeeba krijgt een patroontje! En wat een lieve knuffelfoto!
Leuk een nieuwe camera Janet! Ik had hiervoor ook een Lumix, mooie en makkelijk te bedienen!
Hahah die Timo!
Troubles met vriendje Rom? Mannen zijn soms zo stom.. Soms zou je ze echt rattenvergif geven..
Maya gaat druk op vakanties.. Leuk hoor.. Vind het zo jammer dat dat met Amy niet kan! Ach nog een jaartje wachten, dan kan ik met Shania!
Wat eng sita, brr onweer vind ik maar niets hier op de vlakte. Bijna de hele dag heeft de zon hier geschenen. om 3 uur alleen een buitje, nu schijnt de zo ook weer.
mijn mannetje en ik woonden vroeger ruim 100 km bij mij vandaan.. Hij in Leidschendam en ik in Oosteind (2 straten verder waar snowdon staat) Hij kwam vaak naar mij toe, ik met de trein naar hem toe, maar zondagavond bracht hij me altijd keurig netjes naar huis galante mannen bestaan dus nog Wel wil hij nu niet erg vaak mee naar de paarden, maar ik deel zijn hobby gamen (world of warcraft) en batminton ook niet echt haha
Zo woont mijn vriend 400 km van mij vandaan, hij komt mij halen en brengen vanuit Friesland.. Ben hem daar ook erg dankbaar voor!
We delen verder elkaars hobby's ook. Maar ook als dat niet gebeurt vind ik toch dat je soms wel eens wat voor de ander moet laten en eens in de zoveel tijd intresse tonen voor hetgeen wat te ander doet..
yup, gebeurt hier ook Ga ik een keer met hem mee naar de batminton en hij af en toe mee naar de paarden.. En soms doen we ook wel heel andere dingen samen, naar pretpark of gewoon wandelen, iets wat totaal niet met allebei onze hobby's te maken heeft. Tijd voor elkaar vrij maken en een goed gesprek is belangrijk in een relatie
Ik heb mijn vriend al besmet met het paardenvirus Scheelde wel dat hij al een dierenvriend was, maar ivm zn werk geen dieren kon houden. Onze beestenboel krijgt nu dus heeel veel liefde van ons samen! Verder hebben we het ook regelmatig over zijn hobby's en werk. Ik heb zelfs geprobeerd om zijn 'hobby' te delen (scouting), maar dat is meer vrijwillgerswerk voor de leuk...
Laatst bijgewerkt door snowdon op 09-07-07 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt
lijkt me toch best een interessante hobby hoor Snowdon, Scouting Heb vroeger als kind altijd al bij de scouting gewild, maar mocht niet van mijn ouders Paardenvirus is mijn manneke helaas niet bevattelijk voor Wel het kattenvirus, we hebben inmiddels 4 katten en zijn begonnen met 2