heeft ie jeuk aan zijn kont ?? staart ???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vond het een zeer grappig moment.
(heb er helaas geen foto van
)

Paar hele drukke dagen gehad, veel gereden, maar ook flink genoten
Aman staat bij een bokker op stal in de buurt voor 2 nachtjes, zondag naar daar gereden, vandaag rondgereden, en morgen ga ik weer naar huis. Zomaar een mini-vakantietje, en ze staat daar echt superdeluxe.
Vind dat allemaal wel interessant om te weten

Morgen gaat ze weer lekker naar huis. Maar die stal is op ongeveer 20 km ofzo. En dan rijd ik gewoon naar daar, nachtje logeren, beetje rondrijden, weer nachtje logeren, en dan ga ik weer naar huis
Gewoon even in een andere omgeving rondrijden met gezelschap
Is juist leuk, maar don't worry, ze blijft gewoon aan huis staan.

we doen allebei elkaars dingen. 

En wat een lieve knuffelfoto! 

Wanneer leren jullie het nu eens? 
galante mannen bestaan dus nog
Wel wil hij nu niet erg vaak mee naar de paarden, maar ik deel zijn hobby gamen (world of warcraft) en batminton ook niet echt haha 
Ga ik een keer met hem mee naar de batminton en hij af en toe mee naar de paarden.. En soms doen we ook wel heel andere dingen samen, naar pretpark of gewoon wandelen, iets wat totaal niet met allebei onze hobby's te maken heeft. Tijd voor elkaar vrij maken en een goed gesprek is belangrijk in een relatie

Heb vroeger als kind altijd al bij de scouting gewild, maar mocht niet van mijn ouders
Paardenvirus is mijn manneke helaas niet bevattelijk voor
Wel het kattenvirus, we hebben inmiddels 4 katten en zijn begonnen met 2