Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En slalomen ook erna was ook niet makkelijk maar goed Miggs deed zijn best. Owja iedereen nog fijne kerstdagen! Jackytje schreef:Hier ook nog een dikke knuf voor je, Nathalie!![]()
Ik verzamelde SchleichMaar omdat de kwaliteit de laatste jaren zo achteruit gaat ben ik van plan er mee te stoppen. Het is ook een érg dure hobby en ik besteed mijn centjes liever aan échte paarden.
En ik mag mijn haar verven!Ben super blij! Ik wou al lang eens iets anders, maar knippen zie ik niet zitten..
Dus gaat het zoiets worden;
[ Afbeelding ]
http://fashionyourlove.files.wordpress. ... 383881.jpg
Wat vinden jullie? Ik wou dat mensen nog eens zagen dat ik écht naar de kapper geweest ben zonder mijn haar heel kort te laten knippen. En mits dit ook prima stijl én krullend kan is het helemaal super! (Kan ik haar eens stijlen maar staat het niet lelijk met mijn krullen)
.
.
.
NathalietjeB schreef:ja t voelt voor mij zo falend... Dat ik de klik niet kan vinden ... T is gewoon zo dubbel

Leonoor, best banketstaaf
Die deed niet veel anders als staken en steigeren. Ook dat is eigenlijk na ongeveer een half jaar pas echt goed gekomen, daarvoor wel stapjes in de goede richting, maar wel nog een grens die we niet over moesten, anders was het mis. De nieuwe baasjes heeft ze ook wel even laten zweten, maar ook dat gaat nu een stuk beter. Jaron en Andrea weet ik nog waren in het begin ook niet zo'n geweldig team, zelfde geldt voor Heidi en Jack, Kaat en Tinky, en zo kan ik nog wel even door gaan.

Ik wil mijzelf bewijzen aan de rest. Ik wil het gevoel hebben dat ik mijn doel heb bereikt. Ik heb zo veel doelen en verlangen met haar dat ik allemaal wel eens wil doen. (Denk aan op het strand rijden, keuring, proefje rijden, ...) En ik heb het gevoel dat het ons gaat lukken, echt waar.. Het zal vallen en opstaan zijn, maar daar heb ik het echt voor over. Ik heb àlles voor haar over. Ik zou haar nooit meer kwijt willen, nooit. Zeker niet na alles wat er al gebeurt is. Ik ben door haar eens lelijk gevallen, maar ik nam het haar niet kwalijk. Ik heb echt pijn gehad toen, gewoon terug in het zadel gekropen en terug door gegaan. Het was hààr fout niet, maar de mijne. Ik had maar niet zo koppig moeten zijn, ezel dat ik soms ben zeg, jeetje. (Hoezo puber soms?)
Ik heb het idee dat het gedrag wat hij vertoond trauma is ten gevolge van onbewust aangeleerd gedrag (hoeft niet persee bij jou gebeurt te zijn hoor Nathalie!). Zou hem heel graag leren kennen, maar eerst morgen maar eens afwachten, wie weet...
Vind je endurance niks dan? Dat kan je gewoon buiten op straat oefenen, heb je geen piste voor nodig. (grappig, jij schreef bak, ik zo huh? Dat hoort niet bij Kaat
En idd, onderaan je post schrijf je gewoon weer piste
Gewoon jezelf blijven hoor
)
Na vier maanden is geen enkel paard volledig op zijn plek en zodanig gewend aan zijn baasje (en vice versa) dat je een beeld kan vormen. Je moet klikken met een paard, dat sowieso. Maar een klik hebben en maatjes zijn voor het leven zit nogal wat tijd tussen. Ik hou van die boefjes, moet eerst half dood liggen voor ik er niet meer op durf. Heb nu zelf het braafste paard op aarde, ook heerlijk hoor, maar zeker geen must (wel grappig, sommige mensen denken nu schijnbaar dat ik niet van aanpakken weet, mwhaha). Maar er zijn ook wel paarden die als braaf bestempeld zijn en jan en alleman mee weg rijdt terwijl ik er liever niet opstap. En dan luister ik ook naar mn gevoel, en stap ik gewoon niet op. Henk bijvoorbeeld, prima paardje, hartstikke braaf, durf er iedereen op te zetten. Heb hem zelf ingereden, maar ik heb er gewoon niks mee en eens in de zoveel tijd moeten we even ruzie maken dat we er achteraf beiden de kriebels van hebben, ben stiekem blij dat hij nu een eigen verzorgster heeft 
HijadelaLuna schreef:Wat leuk om te lezen KaatVind je endurance niks dan? Dat kan je gewoon buiten op straat oefenen, heb je geen piste voor nodig. (grappig, jij schreef bak, ik zo huh? Dat hoort niet bij Kaat
En idd, onderaan je post schrijf je gewoon weer piste
Gewoon jezelf blijven hoor
)
Nou, ik wou een beetje -eh NL klinken ofzo en dacht, ach ik gebruik eens bak. Is bij deze gefaald, whahah. Endurance lijkt me wel leuk, maar ik denk dat Tink het na een tijd wel gehad zou hebben, mits het veel galop en draf is
Hier is het echt lekker veel stap en rustig aan, ze kan hard, maar dat is maar eventjes.
Vooral springen dan, crossen wilt mijn moeder niet. Dat vindt ze te gevaarlijk..
Afgelopen weekend in Brabant geweest, dat was al heerlijk, haha. Ooit... Cross zou ik alleen aan beginnen als je ziet dat je paard een goede techniek heeft met springen. Luna bijv. zou ik daar wel geschikt voor zijn, Caily wat ik tot nu toe heb gezien niet, maar kan best dat die me als ik er wel mee bezig ga nog gaat verbazen. Kyra moet ik nog zien, de eerste keer los springen was echt mwah. Maargoed, laten we die eerst maar eens leuk aan het lopen te krijgen, heb er net 7 keer op gezeten ofzo.