Hohohoho bijna 21 jaar over een maandje Ach wat zegd leeftijd tegenwoordig nog, ben gewoon in bepaalde dingen een stuk volwassener
Nathalie83 schreef:nou als die onderste foto van tinkervlot haar vriendje is.. ben ik bij deze jaloes Hahahaha dank u dank u.... ben er ook erg trots op haha wil er zo nog meer opzetten hoor whahaha
ow die gast van prisonbreak is zeker om op te eten!! heerlijk!!!Ow val kilmer was ook altijd mooie man! hoor je ook niks meer van.. *zoekt foto*
bedoelde het niet negatief hoor cecile, maar je doet inderdaad zo volwassen aan. Vind het juist positief. je regelt je leven al zo goed en heb alles op orde, super toch!
Ah dan is Patricia even 'oud' als Arjan.Leeftijd boeit idd niet Maar soms wel leuk om te weten Mijn leeftijd? hehe staat niet in mn profiel he Dacht dat iedereen wel wist dat ik...... was
Val Kilmer, ooit wel s van gehoord... zegt me weinigSchattig hoor Cecile Hij viel me met de keuring al op, hij past wel bij je!
Dank je voor het compliment.... Bianca Leon is denk ik 26 jaar Aaaa op animal planet word een baby olifant geboren
geloof je hoor maar mooi mannetje heb je. die verdiend wel een plaatsje tussen al die mooie mannen van vannaaf Die foto is uit Top Gun.. (net als die van Tom cruise) al oude foto.. Val is echt niet meer wat hij was.. pff