mooie noa en kleine man. Wat een leuk veulen is het toch.
De lama is cool! Wat een geweldig koppie. Begin vant jaar waren we bij mijn oom en tante in brabant, en toen gingen we ook naar vrienden van hun. Zij hadden ook 2 alpaca's. Zwarte moeder en witte dochter. Ze waren toen van plan om nog een hengst aan te schaffen.
Nou mallow heeft nu een zadel wat niet perfect ligt, heb alleen geen geld om een gloed nieuw perfect passend zadel te kopen. En misschien dat een wintec dan wel handig is omdat je die boom kan verwisselen?
Ja het zijn best leuke zadels Maar heb er eens 1 op proef gehad voor Whis en dat bleef schuiven en zie het bij meerdere mensen ook om me heen. Zeker de goedkopere versie
Om te stellen dat een Wintec 'altijd' schuift is nogal kort door de bocht. Genoeg Wintecs die wel fatsoenlijk liggen.
Qua kwaliteit vind ik het een goed zadel voor een nette prijs. Mooi beginnerszadel of een veelzijdig ding vanwege die bomen idd. Let wel dat alleen het aanpassen van de boom niet garandeert dat hij past, je moet soms ook de kussens wel ook aanpassen.
Wel is het zo dat Wintecs op een 'standaard' rug ingericht zijn. Dus ik weet niet waarom Mallow's zadel niet goed past?