Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb m flink in de equistar gespoten, hopen dat hij morgen weer een mega-staart heeft!
Nog even paar zweetdekentjes in de wasmachine gedaan, kan ie morgen fris en fruitig mee naar Achterveld!
En denk dat ik binnenkort maar even bloed ga laten prikken.. Heb heel veel last van duizelingen laatste tijd.. Stapte laatst de trailer in en voor mijn gevoel ging de hele trailer op en neer.. En net in de zadelkamer weer zoiets, vanuit het niets licht in het hoofd en ogen die staan te tollen.. (of gaat de kamer echt zo in het rond
)
Van een 9 op je eindrapport naar een 3 in het volgende jaar..

Toen maar even zweepje erbij gepakt, mezelf eens flink toegesproken wbt mijn houding, en verrek.. Ze ging! Na een rondje voelde ik haar ontzettend lekker ondertreden en koppetje mooi laag, dus gelijk afgesloten en flink beloond..

ze had het zeker goed gehad Resi_lover schreef:Half 9, dat je dat volhoud,wat prop je er in de tussentijd in dan
Schimpje schreef:(hij is niet erg kijkerig naar andere paarden, maar zodra er een BONTE in beeld is wordt hij wakker..)
Staan zeer mooie foto's in en het leest lekker weg. 't Is voornamelijk bedoeld om paardeneigenaren met grond te inspireren om je land verantwoord in te richten, voor zowel de paarden als de mensen (als in 'het oog wil ook wat'
) Ik vind het iig een aanrader, er staan handige tips in.
(En dan als eerste meteen maar een geldboompje planten
)