net even fanatiek gedaan. Ik ben samen met Sem naar het dorp gelopen, omdat mijn fiets daar nog stond. Toen zijn we weer samen terug gefiets. Sem even alle energie kwijt.
Oh bah, spruiten Hier staan ze vanavond ook op tafel, maar ik geloof dat mijn mams voor mij wat anders klaar maakt Krijg die vieze dingen echt niet weg Lust heel veel, en eet ook rustig dingen die ik niet echt denderend vind, maar spruiten.. blegh.
Oh jee, vervelend nieuws voor timokyana en hééél vééél spruitjes voor janet .
Hier ook wat vervelends: ging ik vanmorgen Muddy's sokken wassen tegen de (nu redelijk onder controle zijnde) mok, kijk ik zo d'r hoef in!!! Tussen de hoefballen en de middengroef zat een gat met daarachter een pussige reactie. Snel de d.a. gebeld (was er niet) en op internet opgezocht wat het kan zijn. 't Is waarschijnlijk rotstraal (had dat nog nooit eerder irl gezien en heb toch al wat jaartjes paardenervaring). Ik weer naar buiten om de andere voeten ook even te checken, heeft ze het aan alle vier de voeten!! Jeetje, ik schrok me wild, het ziet er echt heel naar uit. Dus ook de andere dames gelijk bekeken, heeft Coral het ook, zij het wat minder, maar toch. Babet heeft het aan één hoef een hééééél klein beetje. Gelukkig kreeg ik daarna wel de d.a. aan de lijn, maar die vertelde dat ik beter de hoefsmid kon bellen. Die is ook gebeld, maar krijg steeds de voicemail. Dus nu stro gehaald zodat ze droog op stal kunnen staan. (Da's even een tegenvaller voor ze, normaal kunnen ze 's avonds lekker in de rijbak ) En nu dus wachten tot de hoefsmid reageert... Als iemand nog tips heeft... mijn pb is beschikbaar
Thanx, maar de dierenarts heeft zelf geadviseerd ze niet in de rijbak te laten staan, maar op een schone, droge stal te zetten. Ze mogen zelfs de wei niet meer op omdat dat te nat is.
Maar de andere tips zijn heel bruikbaar, dank je Hoefsmid heeft trouwens net gebeld, hij komt donderdagavond.
Hier zat Mirthe vorig jaar na weken blubber ertegenaan. Ze kunnen wel op het harde staan, maar staan toch nog vaak in de nattigheid...Je kunt het meestal heel goed ruiken he.... stinkt!
Jee Sita dat is ook wel lüllig eigenlijk. Dus omdat jouw baas niet kan en dus geen verdere vervanging heeft, kan jij je school niet afsluiten?
Er is wel een ass. filiaalmanager.. Maar die kon dr kindje nergens meer heen brengen. Dus moest ik wel. Kheb dr dag weer overleefd en mijn 'boze' bui is verdreven.. Dat schoolwerk komt dan wel weer een weekje later.. Heb voor mezelf nu de deadline op wk. 8 gezet ipv week 52.. Kan ik nog ademhalen ook tussendoor..
Arme Jessie.. Hopelijk is ze gauw mijt-vrij
Pfoe, wat een rotnieuws van Nienke TK.. Ik hoop dat alles meevalt..
Ieuw spruiten.. Nou, eet smakelijk Janet..
Amy heeft ook heel gauw last van rotstraal.. In deze natte tijden ben ik getrouwd met mijn soda en egyptische zalf..
Hier lijkt t alsof de mist begint op te trekken..
Wilde nog naar stal, maar ben echt dood.. Morgen moet ik pas om half 12 beginnen, dus kan ik morgenochtend even gauw..