Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
we willen het zo snel mogelijk weten. 

Krijg die vieze dingen echt niet weg 
Liep Nienke echt kreupel dan, of dat niet?
en hééél vééél spruitjes voor janet
.
Tussen de hoefballen en de middengroef zat een gat met daarachter een pussige reactie. Snel de d.a. gebeld (was er niet) en op internet opgezocht wat het kan zijn. 't Is waarschijnlijk rotstraal (had dat nog nooit eerder irl gezien en heb toch al wat jaartjes paardenervaring). Ik weer naar buiten om de andere voeten ook even te checken, heeft ze het aan alle vier de voeten!! Jeetje, ik schrok me wild, het ziet er echt heel naar uit. Dus ook de andere dames gelijk bekeken, heeft Coral het ook, zij het wat minder, maar toch. Babet heeft het aan één hoef een hééééél klein beetje. Gelukkig kreeg ik daarna wel de d.a. aan de lijn, maar die vertelde dat ik beter de hoefsmid kon bellen. Die is ook gebeld, maar krijg steeds de
voicemail.
) En nu dus wachten tot de hoefsmid reageert...

Berdien schreef:Jee Sita dat is ook wel lüllig eigenlijk. Dus omdat jouw baas niet kan en dus geen verdere vervanging heeft, kan jij je school niet afsluiten?
Heb voor mezelf nu de deadline op wk. 8 gezet ipv week 52.. Kan ik nog ademhalen ook tussendoor.. 
Hopelijk is ze gauw mijt-vrij
Nou, eet smakelijk Janet..