Soxje schreef:Ben heel blij met de update over Clay. Ik heb zelf het idee dat veel dieren te snel worden ingeslapen namelijk. Als een dier geen of nauwelijks pijn heeft moet je het de kans geven te herstellen. Ook al heb je er meer omkijken naar door overgeven, ontlasting laten lopen, urine idem or whatever. Niet iedereen kan dat opbrengen. Dus hulde Keevagirl!
Hij heeft nog levenslust en maakt er nog wat van dus moet je dan voor schepper gaan spelen en er een einde aan maken? Ik geef mijn honden als het zover is ook meer kansen dan de vorige hoor, zeker weten!
Bij paarden is het helemaal triest vind ik. Omdat ze vaak verzekerd zijn wordt er al snel besloten naar een ritje slager (bij artrose e.d.) Dan wordt er uitgekeerd en kan een volgend paard worden afgeschaft.
En dan maar jammeren, die meiden, mijn lieve paardje moet dood blèh blèh. Terwijl dat beest in de wei of recreatief nog járen mee kan maar ja, ze kunnen er dan geen wedstrijdjes mee doen dus exit pony/paard.
Ik heb het gevoel dat Clay iedere dag sterker wordt. Ik hoop dat zijn darmen ook snel weer normaal kunnen gaan werken. Keevagirl, je kan altijd nog eens naar de website van de krater voor een steentje ter ondersteuning. Om zijn halsband, baat het niet dan schaadt het niet.
Sox,
je brengt weer traantjes, maar wel goede hoor
Zo voel ik het ook, als hij nog wil, wie zijn wij dan om te beslissen dat WIJ dit niet meer willen ? Ga meteen 'ns kijken op de site van de Krater.
Prachtige foto's Bonte !! De modellen zijn ook prachtig natuurlijk, maar het is toch de verdienste van de fotograaf om op het juiste moment af te drukken.
Annick, hoe gaat het met Deems ?