Dat zeker, maar ik weet helemaal niet hoe ze gaat reageren in een 'piste'. De laatste keer dat ik met der reed in een piste, was het enkel protesteren of volgen. Je had er geen enkele grip op..
Kan natuurlijk zijn met dat veulen hé. Zat te kermen op mams en te rennen in de wei, waardoor haar aandacht gevestigd was op haar veulen. En de eerste keer en laatste keer dat ik met haar sprong, beet ik direct in het zand.. Ze ging namelijk héél traag op de hindernis af (wat toch al een dikke 50cm was, want lager 'sprong' ze niet) en ik verwachtte niet dat ze nog ging springen. Doet ze het toch, en toen zijn mijn benen naar achter geklapt en heb ik ongeweten haar een schopje in haar flank gegeven. Toen bokte ze net na de landing, en ja, daar vloog ik dan.
Edit; Ohja, men pols zag de dag erna helemaal blauw en dik.. (ter hoogte van het carpale beentje) Moest ik met een blauw pijnlijk hand nog een examen P.O. doen.. niet zo leuk
Laatst bijgewerkt door Kaatastrof op 27-02-12 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt