Ik heb vanmiddag Ziggy weer voor de kar gezet sinds een half jaar. Hij was zo braaf! In het begin nog wat onwennig maar naar 5 minuten stapte hij weer als vanouds over de weg. Hij reageerd nergens op. Ben trots!
Resi_lover
Geplaatst: 26-04-09 17:21
super Janet, wat gaaf dat ie 't weer zo snel oppikt
in de winter men in nooit met hem, omdat ik het niets aan vind als het koud is om dan op de kar te zitten. Maar de eerste keer na de winter is toch altijd wel spannend.
wat een aparte singel zeg, ik hoop dat hij goed werkt bij mallow
Muds
Geplaatst: 26-04-09 19:36
'Alo Ik denk, ik laat ook weer eens van me horen
Ziggy braaf voor de kar gelopen Mallow een nieuwe singel Bij sommigen heeft het geregend... Hier nog steeds niet Joyce aan het werk Eefje nog gecondoleerd Gelukkig dat de koorts over is. Veel mensen naar Kanters Niamh weer thuis en beetje bleu dat ze mee moest Noa en Móhr naar Red toe. Lekker de wei op.
Hier alles prima, Coral is weer fit, Babet is lekker Babet, alleen Muddy vind het rijden niet meer zo leuk Ik denk dat die dikke buik in de weg gaat hangen. En ik ben vandaag naar Tierpark Nordhorn geweest, was best leuk moet ik bekennen Ohja, en morgen gaan we naar May in Vorden. Ik heb er zin in...
janet lekker met Ziigy voor kar bezig geweest! fijn dat het weer zo goed ging
mallow een nieuwe singel!! hopelijk werkt het goed voor hem! was zeker wel apart weer met zadel? dat hoofdstel van je vind ik erg gaaf trouwens!
mensen vandaag naar kanters geweest!! leuk zeg!!
Niamh weer thuis ik hoop dat ze drachtig is!!
vandaag het tuig gepast wat wij hier nog hadden liggen.. hebben eerst alleen op tinker gepast. volgens mij was het redelijk compleet, maar god o god welk lusje meot waar en hoe en wat? hahaha maar morgenavond helpt iemand ons die er wat meer verstand van heeft dus dat scheelt
Het is een kleinschalige dierentuin net over de grens in Duitsland, volgens mij van origine een kinderboerderij wat iets uit de hand gelopen is. Wel leuk om een ochtend of middag door te brengen, het is er ook heel relaxed. Je mag een zakje voer kopen om de (gedomesticeerde) dieren te voeren, je loopt gewoon tussen de alpaca's, prairiehondjes en kangoeroes door... Het is leuk aangekleed en de entree stelt niets voor: €6,50 voor volwassenen. ze hebben relatief veel 'huis'dieren, maar ook chimpansees, luipaarden, luiaarden (gewoon buiten en ze bewogen ook nog!), 1 zebra, een paar struisvogels... Ja, klein maar fijn zullen we maar zeggen.
grrr
Geplaatst: 26-04-09 20:15
Heel leuk middagje bij Kanters gehad, onwijs lieve/leuke veulentjes, en prachtige paarden. Als ik geld had....
Goed zeg Janet, dat Ziggy meteen weer lekker voor de kar liep!
Supergoed! Is echt genieten met zo'n klein eigenwijs ding in je wei! Z'n nieuwe baasje komt ook al vaak... hihi, hij is zo grappig! Zijn ene bruine oog wordt nu ook donkerblauwig...
Goed voor jullie Eefje! nieuwe frisse instelling met nieuw halster en lekker wandelen! Leuke foto's gezien van Mallow en t Tierpark!
Vanmorgen weer heerlijk genoten op stal, ongelooflijk dat je je paardje zo kan missen! Daarna gezellig op t terrasje gezeten, restaurantje gepikt, net een wijntje teveel op, vind mezelf erg gezellig nu Ook vakantieplannen besproken, maar ik twijffel eraan of ik wel op vakantie wil..... Zou dat anders zijn, of zou ik mijn paardje dan ook zo missen?
Ga maar eens ff lekker met mijn hondje een blokkie om, lekker ontnuchteren