Arme jes, hopelijk knapt het nu snel op.
hier minder nieuws, de osteopaat is geweest. Nienke is losgemaakt wat ook echt nodig was, helaas het probleem waar wij aandachten dat in de rug zat zit duidelijk in de spronggewrichten. Ze voelen warm aan en nienke heeft moeite ( kan bijna niet) achter een voetje geven en het gewicht verdelen.
Zo stom, we hebben nooit gedacht dat het in haar benen zou zitten want ze zijn zo mooi droog.
de osteopaat dacht aan spat en adviseerde gelijk om haar op de foto te zetten achter omdat er echt iets niet goed zit.
Afspraak word snel gemaakt en dan zullen we het weten. de blik van de osteopaat zag er niet zo hoopvol uit, moet ik eerlijk bekennen. bij het woord spat gingen mijn nekharen rechtop staan.
Ik voel me aardig schuldig dat ik het niet eerder opgemerkt heb, maar de verzorgster van nien heeft ook nooit geen warme benen gevoeld. Wel dat ze sleepte li achter was ook duidelijk tezien en dat dit verergert is de afgelopen tijd. Dingen van haar gedrag vallen nu echt op zijn plek, maar ik dacht echt dat het aan haar rug/scheef bekken zou liggen. Niet dus....