Ik ga eerst even reageren:
@Maya: ik dacht nieuwe aanwinst, bleek het een grasmaai geval te zijn

@Grrr: Hoe is het nu met je kennis?
Zag mooie foto's voorbij komen,wat groeid banbay toch hard zeg

Leon: Hard gewerkt aan nieuw topic, ik ben benieuwd.Bedankt voor je moeite alvast, gaat volgens mij veel tijd inzitten

Misschien de shetjes van de buren erbij? Ik heb hier ook zo'n 'stel 'buren. Pff Wat doe je eraan he?!
Chev: pittige ingreep voor de boeg, maar alles beter als helemaal open denk ik?! In ieder geval fijn dat je serieus word genomen nou!

Grid: Mindere proef.Jammer, volgende keer vast weer beter

Sita: BBQ gehad, hopelijk lekker gegeten.Was wel heerlijk weer ervoor.
verzorgster lessen met Amy, dressuur. Ben benieuwd hoe amy eruit ziet met engelse outfit.
Janet: Ziggy weer voor de wagen.Super zeg

Jellie: Tuinieren en achter de pc tegelijk

Vlek: bij jullie alles ok, spanningen voor de bruiloft of valt het mee?
Berdien: Jes houd het nog steeds spannend, vannacht is wel een mooie nacht vind ik en droog

Teuntje: Gefeliciteerd alsnog!
Lucy: Hard gewerkt aan tuig poetsen, fijn gevoel is het als alles weer lekker soepel en gevet is.
Vlek: Nog een keer, schitterende foto's.Ben erg benieuwd naar welke hengst, een van gerda toevallig?
Ik wacht braaf de keuring af

Nou twee nieuwe aanwinsten zijn gearriveerd en we zijn aardig in het mootje genomen.
Balou is dus nog geen 3, maar bijna 2.5. Grrrr

Nienke is erg sociaal en mensgericht, komt gelijk naar je toe.Balou gaat je liever wat uit de weg, al vond hij een poetsbeurt toch wel fijn en was heel braaf.
Kyana en Janeeba doen het ook heel goed, Kyaan is zelfs iets te dik dus ga maar eens wat mindere met merrie brokken. Janeeba snoept ook al wat brokjes mee met mams en word een kleine deugniet, maantjes worden al blond /wit?
Vanavond met Timo gewerkt in de roundpen, misschien heeft iemand een ideetje.Meneer gooit zijn tong over of achter het bit. Hij heeft een hekel aan dat ding.hij is nog niet zolang geleden naar de tandarts geweest dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij. Op longe / lijnen aan het halster reageerd hij super maar zodra je aan zijn mondje komt...............

Verder was hij ontzettend braaf, heerlijk dier om mee te werken en zo lief en alert.
mijn toppertje.
Zo genoeg verteld,is een heel lang bericht geworden en wil nog even wat foto's laten zien

Treintje spelen

Balou en nienke
papa en mama van beide zoek ik morgen even op, ben te lui om naar de kast te lopen.

Voor degene die gaan slapen : weltrusten!