Volgens mij is hier hengsten(opfok)weides in de buurt voor zo'n 30 a 35 euro in de maand (zomers). Dat vond ik reuze meevallen.
Toen ik Shathuutje gekocht heb, hebben we besloten hem zolang mogelijk hengst te laten (zolang het leuk blijft en het kan). We hadden natuurlijk als cadeautje in juni Reilly gekregen
dus eigenlijk heel snel besloten om niet op zoek te gaan naar een nieuw baasje nu voor Reill, maar hem lekker bij Toetje te laten, zodat ze samen op kunnen groeien. Ze kunnen het prima samen vinden en spelen en ravotten lekker met elkaar. Zo kunnen ze af en toe ook eens even samen met onze ruinen de wei op, vindt het ook wel belangrijk, dat ze naast dat ze samen opgroeien en dingen van elkaar leren ze ook bij wat oudere heren (dames mag ook, maar de eigenaresses van de dames zien dat niet zo zitten, hahaha) in komen af en toe, zodat die ze ook af en toe eeeeven wat kunnen terechtzetten.
Ben blij dat ik ze nu zo samen kan houden. En over een jaar of 3 zien we wel wat we met Reill doen....misschien houden we het lekker ding zelf wel
(maar dat zien we dan wel...moet financieel ook allemaal kunnen natuurlijk...)Reill en Toetje....2 dikke vriendjes...
Nu duik ik eerst lekker m'n badje in...kom ik straks terug!

)
wat jammer...nou ja ik zie hem nog wel. Hoop dat hij bij de hengstenshow weer mee zal komen.