chimello schreef:Ja, Shenna is van m'n moeder

Ze had haar op een paar facebook groepen te koop gezet dus misschien dat je haar daar gezien hebt.
Ik ga nog een jaartje master doen! En dan mag ik beginnen als reclame ontwerper

Klinkt goed! Heb je veel kans op een baan?
Iris92 schreef:Goedemorgen,
ik weet zo snel niemand die nog een paardje zoekt, maar ik zal het in de gaten houden!
Ik zou inderdaad ook niet belonen met een snoepje als die het ongevraagd doet, dan zie ik dat als schooien. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten!
Misschien dat wij dit jaar ook wel naar HE komen!
Gister zijn er wat foto's van Juul gemaakt!
[BB-ITP] Juliette, am. Stafford 10 wkn
Wat een schatje!
Wat betreft belonen, verschilt ook met ieder paard. Dana zal zoeken naar snoepjes in je zakken, maar dramt nooit.Mag ze ook niet van mij.ze is bedoeld als knuffel en rijd pony voor verstandelijk beperkten, dus absoluut not done schooien hier. Dana snuffelt in de koffer en kan een blikje open maken.Maar ze zak dan nooit ineens hele bak opvreten.ze kijkt me eerst aan ze niet gecorrigeerd word. Met Nola zal dit niet lukken die is te lomp en soms drammerig. Staat ook graag in mijn koffer en daar is ie niet geschikt voor.ze lust ze ook nog niet. Wortels wel. Dana wacht ook netjes op haar beurt.
sweetsox schreef:welkom Jonore en iris, leuke foto's van de pup.
Hier een groot besluit genomen en ik ga op zoek naar een bijrijdster voor misty. En jeetje wat haal ik me weer op de hals denk ik dan. Maar aan de andere kant is het denk ik wel weer goed voor misty en mij.
Verder ging het alleen rijden in het bos niet fantastisch, ze wilde alleen dribbelen en snel terug. hahahaha Ze was echt bezig, nou kan ik er om lachen gelukkig. Daarna nog even gegalopeerd en ja dat vind ze leuk, vooral als ze keihard mag....
Wie weet valt het mee. Ik ben ook een bijrijder. Ik wil niet zeggen dat ik perfect ben maar alle negativiteit die rond bijrijders hangen ben ik de uitzondering op de regel. Ik houd me aan afspraken en doe niets zonder toestemming. Heb 5 verzorg pony en paarden gehad, maar geen een eigenaar was ontevreden.Ik hoop dat je ook zo iemand vind. Jeetje, nu lijkt het of ik eigendunk heb maar zo bedoel ik het absoluut niet
hetlevenwint schreef:Tja het kan altijd maar kijkende naar zijn normaal gedrag en karaktertje is er vrij weinig kans dat die opeens komt terug lopen. Tja

.
Als ik hoor hoe trouw die is van jou ben ik er bang voor.Ik zal duimen voor je!
Caily schreef:*lees later even bij, gisteren 3 uurs buitenrit, daarna mn dames bij de hengst ophalen, nu naar de Epplejeck en daarna fotoshoot...*
Haha dagmach, en hoe zit dat dan met galopperen in het bos? Dat leer ik de paarden hier zelf toch ook, maar als ze ervan door gaan krijgen ze gewoon op hun mieter hoor! En dus met *kunstjes* ongepast toepassen hoor. Tenminste, als het gevaarlijk is, dus bijvoorbeeld de pas als ik in de buurt van de benen sta (al schrikt ze dan vaak zelf al....), want negeren werkt veel beter dan negatieve aandacht!
Ik wissel vaak af in t bos op verschillende paden.Nu is Dana niet lastig daar in.tijdje geleden buitenrit gehad en dat paard mocht bij z'n ruiter altijd hard op een bepaald pad.Met bijrijder ie dat ook.heel fijn hoor... blij dat Dana geen zin had en ik het ander paardje rustig kon houden die mee was .. Maar Dana luistere wat dat betreft ook wel perfect. Hekel aan drammerige paarden.
Mira283 schreef:Vriendin haar haf struikelt ook maar die let gewoon niet op. Even roepen Natas let op en het is klaar meestal dan

Zowel Dana als Mary en roisin struikelen nooit hier.zelfs Dana met haar slakkengang niet.. rose wel eens destijds. Maar die staat nu al een jaar stil...
tinkerplein schreef:Hallo nieuwkomers!
Hier niet veel nieuws te melden.
Morgen les met Blue Boy,ben benieuwd hoe dat gaat en of hij zichzelf een beetje onder controle kan houdenmwe beginnen iig bij de basis en maar hopen dat hij dan uiteindelijk kan ontspannen.
Grondwerk gaat geweldig,hij loopt los achter me aan,ben ervan overtuigd dat de rest ook wel goed komt
Voor de rest gaat alles hier super,de buitenritten gaan goed,iedereen is dol op onze brave tinkers,ze hebben al hun eigen fans

,en het grappige is dat de meesten nog een x terugkomen.
Dinsdag laat ik Krallissi scannen,hoop zo dat ze drachtig is!

Waar ergens woon je? In welke regio? Is het ook geschikt voor een ruiter die redelijk kan sturen en een beetje draven?
Nimby schreef:Ook mooi!
De rest ook nog bedankt voor het welkom! Vanavond een foto gemaakt waar ik zelf op sta dan heb je een idee wie er meepraat

Let niet op de elegante broek
[
Afbeelding ]
Hopelijk lukt het een grotere foto te krijgen die in mijn profiel moet ik nog eens doen, soort postzegels geworden.
Wat een leuke kleuren. Lief gezicht heeft hij.
chimello schreef:[
Afbeelding ]
I'm a mother of dragons now

Vandaag naar de reptielen beurs geweest!

Wat een leuk dier! Ging je ook voor een baardagaam? Of is het iets anders?
draaakje schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe baardagaam, mooi hoor!
Leuk dat Gi zijn manen zo hard groeien! En ondeugende Noeka

Wat een wind stond er vandaag! Maar wel een hele warme wind. We zijn lekker met de paarden naar het water geweest. Eerst vond Izzy de golfjes door de wind maar eng, maar later wou ze steeds maar dieper.
[
Afbeelding ]
Wat gaaf! Ik wou dat Dana een waterrat was..lijkt me super!