bah nathalie wat erg! heb met king ook zo'n ritje gehad(al stopte die van mij al snel toen we bij t harde aankwam) ik kan me goed die angst voorstellen bij je.
Bij mij was dat ook de druppel om king te verkopen.
nou hij staat zowel op marktplaats als op boktmarkt... beuh voel me bagger en moe.... en ook wel beetje falend op dit moment maar ja t is gewoon de druppel ik kan zo niet verder met gizmo
ja helaas neemt zij em niet terug dus nou ja dan maar hopen op de juiste persoon die em op komt halen... iemand die sterker in ze schoenen staat dan mij en zich niet bang laat maken...
ow gaaf dat filmpje hier boven prachtig en dan die belletjes zo heerlijk kerst sfeer
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 24-12-12 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Poosje81
Geplaatst: 24-12-12 21:48
NathalietjeB schreef:
nou hij staat zowel op marktplaats als op boktmarkt... beuh voel me bagger en moe.... en ook wel beetje falend op dit moment maar ja t is gewoon de druppel ik kan zo niet verder met gizmo
Oeh, die merrie, wat een pracht dier! Ben benieuwd of die snel zadelmak zou zijn, want jeetje, dan heb je wel een pracht paard onder je kont!
Andrea, zag je filmpje idd al op youtube, écht super! Kan je eens aan je stalmaatje vragen waar ze dat belletjes ding vandaan heeft? Zo eentje wil ik ook wel voor mijn shet
@nathalie:wat een enorm moeilijke keuze die je hebt gemaakt.ik snap dat het als falen voelt.dat had ik ook bij ruana,maar weet dat je dat absoluut niet doet.alleen is het je gevoel die je dat doet denkt.je hebt alles geprobeert om een goede combi te zijn.