hellow daar is ik weer! ik krijg het allemaal even nog niet bijgelezen hoor! ik ben al wat aan het opknappen, maar vandaag alleen lekker getut met king en de wei gemest..
Mensen, ik ga slapen.. Morgen weer school, en binnen 4 weken examens (Examens = ziek van de stress, en dat is niet gelogen.. moest braken s'ochtends, huilbuien, .. )
zo dames, vanacht eindelijk de tijd gevonden om snel wat bij te lezen.. handig die nachtdiensten.. leuke foto's en filmpjes gezien! en een heerlijke nu nog hengst.. ben benieuwd Sandra! en Kaat, succes meid! ik zeg alvast, Weltrusten en voor jullie.. Goeiemorgen!!
Goedemorgen! Zoo lang niet geweest, ik heb echt een drukke vakantie gehad! Wauw, wat een mooi filmpje Kaat! En de link van Snackie, dat is ook een mooi beest! Leuke vlecht!
Ik ben gister nog bij Soesjie geweest, wat ik daar aantrof vond ik eng hoor, zwetend paard, supersloom, en bij zn kruis was het helemaal nat, en het drupte er gewoon vanaf.... geen pies, want de hele plek, inclusief groot deel van zn benen was nat.... Toen we gingen rijden veranderde die van sloompie naar speedy, weg wastie.
TurboTinker
Geplaatst: 27-02-12 10:33
Last van de warme omslag van het weer lieke?
My little poownies bij je happymeal, zo erg ben ik dan weer niet
Kaat, vervelend die stress. goed diep inademen, probeer je niet te druk te maken. In korte pozen leren ipv uren achter elkaar, dat hielp bij mij. En anders vragen bij de huisarts om zo'n homepatisch middeltje. Dat kreeg ik ook voor mijn rijexamen, toen was ik zo zenuwachtig!
pff.. sorry ik ben echt even druk! Beetje moeilijk bijhouden voor me nu hihi Ik hoop morgen even de laatste paspoortjes te maken, en dan maak ik alvast een opzet voor de openingspost!! Dan hoef ik hem alleen te knippen-plakken als het zover is
Vandaag lekker naar Diaz. laatste dag op de stal, woensdag verhuizen. Ik ga vandaag alles behalve wat borstels en haar voerton alvast meenemen, ik heb al in delen dingen meegenomen, dus het is niet veel meer, longeerspul en shampoo's e.d. alleen nog.
Ben wel echt een beetje zenuwachtig voor het verhuizen!
En vandaag word EIN DE LIJK mijn brommer gekeurd.. dan nog wachten op de papieren en kentekenplaat, en hoop hem voor het weekend dan toch echt terug te hebben! Dan kan ik straks ELKE DAG naar mijn meissie!!
@ Becs: Heb je je tinker bij een handelsstal vandaan of particulier gekocht?
@ Tinkerplein: Ook lekker van het weekend genoten lees ik.
@ Draakje: Welopgevoede paardenkontjes dus zo te horen.
@ Marjootje: Het zekere voor het onzekere nemen, dat begrijp ik wel. Helemaal als het gaat om hoefsmid bezoek, die komen natuurlijk overal...
@ Snackie: Die prachtige halflinger volg ik al vanaf zijn geboorte. Wat is hij toch een plaatje geworden, dan merk je pas hoe snel de tijd gaat en hoe gauw ze groot zijn...
@ Sandra: Creabea met de staart geweest. Ben van het weekend zelf ook aan het vlechten geslagen. Niet omdat ik het zo mooi vind ofzo, maar omdat het zo handig is. Ik heb (stiekem) gewoon een ontzettende hekel aan uitpluizen & die vlechtjes zijn dan wat gebruiksvriendelijker....
@ Karlijn: Aan het voorbereiden voor komende verhuizing. Hopelijk heb je snel weer beschikking over je brommer, ben je lekker mobiel & kun je lekker elke dag naar Diaz! Zenuwen zijn logisch, die horen er nu eenmaal bij. Succes!
Check! Penny hier ook aanwezig. Ben HE-LE-MAAL verliefd, want ik heb mijn eerste (soort van) lesje gehad op mijn eigen poown. Op het skeetje dat ik al vanaf babay'tje af aan heb, op mijn kleine poepje, m'n hartediefje.... (sorry, zie 'k ben echt behoorlijk penny) Zo leuk om er dan eindelijk eens op te kunnen zitten en wat anders te kunnen gaan doen dan grondwerken. Eerst de inrijdster laten rijden: stap, draf en..... galop, alsof ze nooit anders heeft gedaan! Gewoon los in de bak, direct goed aanspringen en oortjes er op. Wel even proberen of ze bij de voerton niet even een hapje hooi kon halen, maar dan hoef je alleen maar wat te mopperen en dan gaat ze gewoon door met wat je van d'r vraagt. Daarna ben ik er dus zelf even opgestapt. Gewoon lekker wat gestapt, maar ondertussen wel werk aan de winkel, want op de volte aan de longeerlijn valt ze nog wel wat naar buiten. Als je dan maar duidelijk maakt wat ze moet doen, pikt ze het zo op en gaat het vervolgens ieder rondje wat beter. Ik had nog niet verwacht dat ik dat de 3e keer 'echt' onder de man, dat al kon doen met haar
Zo meteen maar van de roze pennywolk afstappen en gaan klussen. We hebben een kozijn 'met mijn naam erop' waarover ik me schuur- en verfgewijs mag ontfermen vandaag. jippie ik kan niet wachten.....