Jeej we gaan hard, misschien wel vandaag een nieuw topic als we allemaal ons best doen?
Ik ga weer klussen. De usb poorten werken nog steeds niet
Lucy_1
Geplaatst: 18-11-09 13:43
Hebben jullie stress of zo? Moeten jullie niet eens wat gaan doen Dit is straks niet meer bij te lezen he!
Biancaa
't Waait hier heel hard.... Belt instructrice :
Waait het bij jullie ook zo hard? Ja, een beetje Wat denk je, zouden die meiden (pensionklanten) nog les willen hebben? Tuurlijk... De bak ligt achter de schuur, dus zou moeten kunnen... Vrachtje snippers ervoor en nog een caravan aan de zijkant... Dus ik denk dat de wind wel mee valt Oke... Dan kom ik er zo aan....
Komt pensionklant aan... De bakdeur moet ik vasthouden, zo hard waait het.... Komt instructrice nog? Ikke : ja, tuurlijk komt ze... Heb gezegd dat jullie staan te popelen om te rijden... Zij : sh*t....
Hahaha, Lies, dat gevoel heb ik ook Alhoewel, het zou hier niet zo hard waaien als bij jullie Ik ga nu ook lesgeven! Niet te hard kletsen he dames?
Trouwens, voor de geïnteresseerden, morgen weer een gesprek met mijn begeleider op school, vind het heel spannend, maar hij stuurde twee hele lieve en begrijpende mails. Ik ben benieuwd...
timokyana
Die ieren zijn echt gek he Dit liedje moesten wij zingen met engels, erg vervelend helemaal met allemaal *** boeren erbij kwam hem net tegen om het internet , vreselijk haha
Lies hier waait het ook enorm, tuinstoelen zijn al om, lantaarns zijn van de veranda gewaaid, en ramen klapperen. hons is niet blij heb hem net uitgelaten , waren snel weer thuis haha
ben nog steeds ziek thuis, ben nog steeds beroerd echt *** dat het niet opknapt!
Hier is het begonnen met regenen, zit te twijfelen of ik de Da niet zal afbellen omdat ik de snelweg op moet met deze storm en dan 2 kids mee moet nemen..
We hebben net de nederlandse bolt zitten kijken en zo komt Wall-E die is ook geinig, die kenden we al.
Puck morgen een gesprek en vandaag nog lesgeven, kijk je uit dat je niet wegwaait
En bij Lies dus de pensionklanten die les krijgen en geen zin hebben hihihi en jij maar toekijken langs de kant en hun uitlachen foto's zijn inderdaad erg gewensd hihihihi
pfff ben erg moe nu... heb koppijn en wil mn bed in...
mnkortleve
Geplaatst: 18-11-09 14:51
TinkerVlot Is goed hoor anders had ik ze je nog even door gestuurd.
Lucy_1 Wat ben jij erg zeg, jij wou gewoon leedvermaak.
die is niet wijs dan dat paard nog slaan terwijl hij niet kan blijven zitten. Hoe die hangt aan de teugels, lijkt mn dochter wel van 9 en die doet het zelfs minder dan hij doet. Snap niet wat die man uberhaupt op de rug van een paard doet
en ja we kunnen ook binnendoor maar dan nog is het een takke eind...
ringelberg
Geplaatst: 18-11-09 15:09
middag
ik liep gisteren nog heel hard te verkondigen dat ik nergens last van heb gehad na de mex prik.....NOU..ik ben gisteren avond begonnen met hoesten,dat heb ik heel de nacht door gedaan,nu heb ik koorts,pijn overal,hoest,pijn in keel en pijn in hoofd. ik had ook mijn mond moeten houden
heb nog wel meegekregen dat t niet zo best gaat met Biancaa
en zag een heel gaaf veulen bij Lies,zwart met 4 witte benen,witte staart en wat witte spotjes,heel gaaf
yep nooit zeggen dat het goed gaat he, nou ik hoop dat het snel beter gaat hoor! Ze zeggen dat je meer bijwerkingen hebt van de prik dan dat je er wat aan hebt... heb er meer over gehoord helaas.