[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 13:45

Wijzelf niet, maar de stichting die het hele gebeuren financiert wel.. Even in het kort: Het is een boerderijenstichting en helpt startende boeren op weg door boerderijen op te kopen en deze in erfpacht te geven aan de bewoners, wij in dit geval dus.
Dus ik denk dat ze daar ook zeer zeker gebruik van gaan maken..
Ik hoop zo dat het goedkomt.. Hotze zit weeral een hele morgen te rekenen en te bellen etc. Hij heeft nu wel weer 2.5 HA naast de deur weten te regelen waar de koeien opmogen van die mensen mochten de huidige eigenaren hun zin doordrijven..

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 13:54

:oo -:(- Siet dat kan toch niet jullie stekkie ineens in gevaar door makelaar >;)
Gelukkig is de stichting erbij betrokken en staan jullie niet helemaal alleen!
Hier wordt geduimd +:)+

Mijn muis leidt volgens mij een eigen leven mijn beeldscherm scrollt uitzichzelf op en neer erg irri bijlezen dus :=

Sosy je bent toch niet van suiker :P
Regen houdt mij hier niet tegen }> of de bak moet helemaal blubber zijn dan is het natuurlijk niet te doen :\
Maar tot nu toe houdt die het hier sùper dus geen excuus om niet te rijden :D en op 1 of andere manier lukt het meestal ook wel tussen de buien door :=
Duim voor je dat je plekje vind waar ook wendy welkom is! (en niet belachelijk geprijsd)

Grit jou omschrijving van lamballen _O- ik ging het ook al bijna geloven ze verzinnen allerlei spellen tegenwoordig net als boeren golf en maïsdoolhof enzo :D
Al 3e keer paard kreupel als hij op vakantie da's ook typisch :\ veel plezier bij de paarden en je oma!

Leon en Arjan vandaag trouwlocatie bekijken en naar Vlimmeren *D 8-) GAAF!!

Gisteravond trouwens nog heerlijk gereden ging zo lekker dat ik mezelf op de rem moest trekken := dacht steeds nog ff dit proberen en dat proberen en zus en zo en Say deed het allemaal zo braaf dat ik bijna de tijd vergat :o maar Say gaf dus ook nog niet aan dat ze moe werd of zo... en dat merk ik normaal toch wel aan der :j dus ze had er denk ook gewoon zin in :D :z

Ben benieuwd of we vanavond nieuw topic halen als het gaat zoals nu denk ik morgen :P

Maaruh morgen ben ik 1st aan het trailerladen en als dat goed gaat ga ik met Say bij pensionstal op "visite" half uurtje in de bak rijden, ff kletsen en dan weer naar huis dus denk op z'n vroegst pas 14/15 u weer op computer ;)

Biancaa

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 13:56

tjee sita wat een gedoe zeg :? Hoop dat alles goedkomt zo valt je droom ook in duigen... Ik ga voor je duimen hoor!!

Beterchap voor degene die dat nodig hebben!!

Muds ook sterkte, irritant he is dat als ze dan doen alsof ze niks meer snappen.

Leon trouwen?? Volgens mij heb ik een heel deel gemist ;) Wel heeeeeeeeeeeeeeeel leuk...

De rest ben ik weer zoal altijd kwijt geloof ik :o

Ik ga lekker ff naar Noa mijn gedachtes verzetten...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:03

Grid; fijn dat Say het zo goed doet!
Succes met trailerladen, hoop dat het goed gaat, kun je weer overal heen.

Biancaa; veel plezier bij Noa.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:07

Grid: Leuk dat Sayla zo goed gaat :j

Sita: Lekker weer dan... wat een gedoe zo zeg.

Ik heb de woonkamer zo goed als ingericht :j Keuken is ook al klaar :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:19

:o Thanks ja ik was eigenlijk best verbaasd want ivm vorst en drukte op werk laatste tijd eigenlijk maar weinig gereden dus had niet gedacht dat het ineens weer zo snel zo fijn zou gaan :=
Vorige week bijna alleen kunnen stappen, zondag in bos klein drafje gedaan, maar rest vd paden waren nog te hard dus voornamelijk gestapt en dus eigenlijk dinsdag pas weer keertje wat meer actie en vervolgens vrijdag pas weer tijd :o

CP druk bezig met inrichten da's altijd leuk werk *D

Biancaa veel plezier bij Noa!

Muds :(:) balen dat het zo gaat misschien samen een dipje? niet teveel op focussen dat niet gaat ;) mijn ervaring is dat het dan nl alleen nog maar erger wordt :(:)
Oké ik weet het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar het helpt echt als je dan gewoon ff iets heel anders gaat doen :j al ga je dan maar alleen tutten of wandelen of zo... gewoon samen relaxen :z

Say reageert bv ook enorm op mijn stemming dus nu ga ik dan gewoon alleen iets relaxed doen (buitenritje of alleen tutten of zo) en dus vooral ook niks opzoeken of zo (niet lessen niet trailerladen of zoiets) want dan weet ik toch dat het niet gaat werken :o dat doen we dan wel weer op een andere dag :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:21

Hopenlijk komt het allemaal goed sita.

Grid jezejf inhouden tijdens het rijden, ging erg lekker dus.

Vanochtend eerst naar de broer van Wilco geweest. Mijn vader moest er nog wat klusjes doen.

Toen ik thuis kwam nog even het hondje van de buren uitgelaten. Harley is een shelty. Wat een klein hondje zeg, niet mijn formaat. Sem en Harley hebben nog even leuk samen gespeeld in de tuin.

Net heerlijke pannenkoeken gegeten.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:38

Jeemig Sita.. Ik hoop dat het allemaal goed komt.. :(:) Ik zou er ook stuk van zijn..

Vanmorgen weer naar stal geweest, Hoop drukte daar.. Kwam iemand hooi halen, en aangezien de hooizolder boven de stallen is, waren wij genootzaakt te verkassen.. Heb dus ff stukje gewandeld met Levera en foto's gemaakt van haar hoofdstel (die 'k ga opsturen naar de site waar deze dan waarschijnlijk opkomen :D ) Veer vond het blokje om heerlijk! Vervolgens dames buiten gezet. Wouden ze kuil brengen toen we tot de ontdekking kwamen dat het pak kuil vol zat met zand en eikels :( Gevolg, half pak kuil naar de mestbult verhuist.. Wat een werk zeg, dat spul was zwaar en stonk echt.. Had t zweet op de rug staan.. Gelukkig was de andere helft wel goed.. Toen de stallen nog gemest.. druk druk druk..

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:40

Shelty dan zijn toch zo'n soort mini Schotse Terriers ? Leuk samen gespeeld :z

Oh pannekoeken :Y) heb vanochtend mix meegenomen :D en straks vriendje lief aankijken Afbeelding
Die bakt ze namelijk altijd :P

Nathalie drukke dag! balen van blad en eikels :\

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:43

Pradaatje schreef:
Is goed! :)
Dit is overigens de frontriem die ik zoek :
Afbeelding

Die heb ik vandaag gezien bij ons bij Ruiterzaak was 35 euro ;)

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:57

Goeiemiddag :wave: Hoera, ik ben nog heel *\o/* Bedankt voor de lieve tips :*

Ik had vanmorgen van alles verwacht: gestressed paard, vluchtgedrag... Niets van dat alles. Muddy mummelde zelfs toen ik met het halstertouw aan kwam lopen, kwam gezellig naar me toe en begon een beetje op het halstertouw te knabbelen toen ik haar vastgespte :+: (Ik denk dat ze dacht dat ik wat lekkers bij me had. := Maar goed, mij hoor je niet klagen ;) ) Vervolgens lekker geborsteld en getut en ze was helemaal ontspannen. Da's weer het hele andere uiterste :D . Tijdens de les ook, met draven was ze wat snel af en toe, maar voor de rest heerlijk nageeflijk, lekker tempo erin... Ik ben helemaal blij :):)
Ze reageert inderdaad heel sterk op mijn emoties. Maar andersom ook, ik merk het direct hoe ze zich voelt. Dat is af en toe best lastig, want we versterken elkaars emoties ook heel erg. Klinkt misschien wat zweverig, maar het is gewoon zo.
Maar goed, als er van die dagen zoals vandaag bijzitten maakt dat al het andere weer voor 200% goed. :)

Verder:
Vashti aan de was
Grid een op hol geslagen muis := Proberen aan de voorkant te komen en de neusgaten dicht knijpen :P
Sita een flinke teleurstelling voor de kiezen :(:) Komt vast wel goed. Als de makelaar z'n handtekening al had gezet, dan mág de prijs toch niet meer omhoog? Rare jongens die mensen >;)
Snowdon, nee, m'n zusjes zitten niet op Bokt. De jongste zit af en toe op BunnyBunch en de middelste is momenteel Dragonball Z verslaafd op youtube. Ach ja, ieder z'n ding ;) Wat goed trouwens dat je nog wist dat Coral op Balingehof heeft gestaan.
Laatst bijgewerkt door Muds op 07-02-09 15:08, in het totaal 2 keer bewerkt

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:59

*\o/* :):) Sùper Muds +:)+

Gaat nu ff wat eten :D :Y) :9 :9k

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:00

wat super van muds zeg. heerlijk gereden.

Grid een shelty is een mini lassie honden zeg maar.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:04

Shelty's zijn leuk! :))

Muddy deed weer normaal, lekker hoor! Heb nog even in je profiel gespiekt, maar ze lijkt me erg groot of niet? 't Is een prachtig peerd!

Hier met Banbay aan de lange lijnen een stuk gewandeld, halthouden flink geoefend op stem en dat ging op het laatst super! Alleen die telgang he?!!! :( Hoe krijg je dat er nou ooit uit! En weer gemest en tuin aangeveegd, straks nog wat met Mirthe doen...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:10

heeft hij telgang?
Ik heb geen idee hoe je het eruit krijgt.

Nou eerlijk gezegd vind ik shelty's niet echt hele leuke honden. Vind ze te klein en te pluizig. niets voor mij.

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:10

Ze is 1.60m en bedankt :o Ik ben ook erg blij met 'r.

Klinkt goed, grrr. Maar, telgang? Dat heb ik nog niet eerder bij een Tinker gezien/gehoord.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:13

't Is zeg maar telgang door een wat zwakke achterhand. Voor en achterbeen gaan bijna tegelijk naar voren... Zelfs op een foto kun je het zien.
Er komt binnenkort een keer een chiropractor, 't kan ook met de rug te maken hebben, maar hij doet dit dus al heel lang... en hoe harder je gaat lopen, hoe meer telgang... Niemand kan me vertellen hoe je dat eruit krijgt... heb al vaker topics erover gelezen... sommige paarden blijven het altijd doen. Het rijdt natuurlijk niet lekker, en het is niet een extra gang, maar meer een gebrek in mijn ogen...

Smaken verschillen Janet! ;)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:15

gelukkig verschillen de smaken van iedereen, anders was het ook zo saai.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:17

:wave:

Gadverdamme Sita, wat balen zeg! :x

De rest is niet helemaal blijven hangen, iets met een woeste avond gisteren :))

Marieke(casperrr) en ik hebben ons in ieder geval príma vermaakt! Brother Firetribe was leuk leuk leuk, en PAIN gewoon ruig 8-)
Zanger bleek later ziek te zijn, maar ze zijn wel drie keer teruggekomen. Heb geen stem meer, zere keel en een zere nek, maar wat een lol :))

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:19

:D Hihi, lol genoeg gehad dus!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:21

Hier is het mooi weer Grit.

Joyce weer opgeknapt. Nu een koortslip en ongesteld.
Ik ben met de pil gestopt, ben vergeten wanneer en heb geen idee wanneer ik weer ana de beurt ben.
Ben wel eens eerder gestopt, maar duurde 3 maanden voor het weer natuurlijk op gang kwam.

Gelukkig hebben jullie nog die stichting om mee samen te werken Sita.
Hotze alweer land kunnen regelen +:)+

*kat doet hier misstap en klettert bijna uit de vensterbank :') *

Lekker gereden grid, ik ga zo een poging met Ilse wagen.

Chantal druk aan het inrichten, leuk :D

Mmmm pannekoeken :9

Zonde van dat kuil Nathalie.

Jullie zitten in ieder geval op dezelfde golflengte Muds, maar op het moment dat 1 van jullie met zichzelf niet lekker zit, snapt de ander er ook niet veel meer van.
Fijn dat het vandaag wel lekker ging.

Lastig dat telgangen Marleen, misschien dat het later met trainen over gaat als ie wat sterker wordt?

Ik heb weer voor 2 weken hooi opgestapeld liggen, het is me gelukt om de voerbak in de stal op te hangen.
M'n stal heeft 2 deuren, 1 op de korte noord kant en 1 op de lange west kant.
Het hangt van de wind af welke ik open zet, dus de ene keer is er een hoek voor een voerbak en de andere keer is die hoek een deuropening.
Nu heb ik een spanband om de balk in de stal en de voerbak gedraaid, mooi stevig maar ook weer los te halen als de wind draait.
Je kan er zelfs tegen schuren zag ik net :roll:
Dus ik ga kijken of de Subli mineralen er nu wel in gaan.
Best ingewikkeld die supplementen...

Berdien een stijve nek van het headbangen :D en een super avond gehad.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:21

Ja was echt heel erg leuk. Na afloop bleken beide bands ook nog een 'meet&greet' te doen, babbel, krabbel en een foto dus. Mijn portemonnee is dus door een hoop woeste langharigen gesigneerd _O- _O- en Marieke is met de zanger van PAIN op de foto gegaan. Ik vind hem een waanzinnige muzikant, maar hum :o daar houdt het ook wel mee op. Aardige kerel hoor, maar nou ja :+ Ik laat nog wel eens een foto zien :))

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:23

Hahahaha, ik vind het wel leuk dat die bandjes wat toegankelijker zijn. Babbeltje, handtekeningetje, fotootje, gezellig.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:25

Was het ook zeker leuk hoor, begrijp me niet verkeerd. Het was ook een piepklein zaaltje, heel gezellig. Marieke en ik hadden flink sjans met de zanger van Brother Firetribe, dus het was wel leuk om hem daarna nog even te spreken :))
Zeker omdat de zanger van PAIN hondsberoerd was (en er ook zo uit zag) vond ik het zeker tof dat hij nog even langs kwam :j

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:29

cp112 schreef:
@Resi_lover: Een australian sheppard vind ik erg leuke honden! maar zijn me veeeeeels te duur :))

Mambo heeft geen stamboom en was 450 ;)
en shet
verder een paar leuke foto's gezien :D
en nog maar 25 pagina's, hetgaat nu echt snel :P