Goeiemiddag
Hoera, ik ben nog heel
Bedankt voor de lieve tips
Ik had vanmorgen van alles verwacht: gestressed paard, vluchtgedrag... Niets van dat alles. Muddy mummelde zelfs toen ik met het halstertouw aan kwam lopen, kwam gezellig naar me toe en begon een beetje op het halstertouw te knabbelen toen ik haar vastgespte
(Ik denk dat ze dacht dat ik wat lekkers bij me had.
Maar goed, mij hoor je niet klagen
) Vervolgens lekker geborsteld en getut en ze was helemaal ontspannen. Da's weer het hele andere uiterste
. Tijdens de les ook, met draven was ze wat snel af en toe, maar voor de rest heerlijk nageeflijk, lekker tempo erin... Ik ben helemaal blij
Ze reageert inderdaad heel sterk op mijn emoties. Maar andersom ook, ik merk het direct hoe ze zich voelt. Dat is af en toe best lastig, want we versterken elkaars emoties ook heel erg. Klinkt misschien wat zweverig, maar het is gewoon zo.
Maar goed, als er van die dagen zoals vandaag bijzitten maakt dat al het andere weer voor 200% goed.
Verder:
Vashti aan de was
Grid een op hol geslagen muis
Proberen aan de voorkant te komen en de neusgaten dicht knijpen
Sita een flinke teleurstelling voor de kiezen
Komt vast wel goed. Als de makelaar z'n handtekening al had gezet, dan mág de prijs toch niet meer omhoog? Rare jongens die mensen
Snowdon, nee, m'n zusjes zitten niet op Bokt. De jongste zit af en toe op BunnyBunch en de middelste is momenteel Dragonball Z verslaafd op youtube. Ach ja, ieder z'n ding
Wat goed trouwens dat je nog wist dat Coral op Balingehof heeft gestaan.
Laatst bijgewerkt door Muds op 07-02-09 15:08, in het totaal 2 keer bewerkt