Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Siet dat kan toch niet jullie stekkie ineens in gevaar door makelaar

of de bak moet helemaal blubber zijn dan is het natuurlijk niet te doen 
en op 1 of andere manier lukt het meestal ook wel tussen de buien door 
ik ging het ook al bijna geloven ze verzinnen allerlei spellen tegenwoordig net als boeren golf en maïsdoolhof enzo
veel plezier bij de paarden en je oma!
GAAF!!
dacht steeds nog ff dit proberen en dat proberen en zus en zo en Say deed het allemaal zo braaf dat ik bijna de tijd vergat
maar Say gaf dus ook nog niet aan dat ze moe werd of zo... en dat merk ik normaal toch wel aan der
dus ze had er denk ook gewoon zin in
Hoop dat alles goedkomt zo valt je droom ook in duigen... Ik ga voor je duimen hoor!!
Wel heeeeeeeeeeeeeeeel leuk...
Thanks ja ik was eigenlijk best verbaasd want ivm vorst en drukte op werk laatste tijd eigenlijk maar weinig gereden dus had niet gedacht dat het ineens weer zo snel zo fijn zou gaan 
balen dat het zo gaat misschien samen een dipje? niet teveel op focussen dat niet gaat
mijn ervaring is dat het dan nl alleen nog maar erger wordt
al ga je dan maar alleen tutten of wandelen of zo... gewoon samen relaxen
dat doen we dan wel weer op een andere dag

Ik zou er ook stuk van zijn..
) Veer vond het blokje om heerlijk! Vervolgens dames buiten gezet. Wouden ze kuil brengen toen we tot de ontdekking kwamen dat het pak kuil vol zat met zand en eikels
Gevolg, half pak kuil naar de mestbult verhuist.. Wat een werk zeg, dat spul was zwaar en stonk echt.. Had t zweet op de rug staan.. Gelukkig was de andere helft wel goed.. Toen de stallen nog gemest.. druk druk druk..
Hoera, ik ben nog heel
Bedankt voor de lieve tips
(Ik denk dat ze dacht dat ik wat lekkers bij me had.
Maar goed, mij hoor je niet klagen
) Vervolgens lekker geborsteld en getut en ze was helemaal ontspannen. Da's weer het hele andere uiterste
. Tijdens de les ook, met draven was ze wat snel af en toe, maar voor de rest heerlijk nageeflijk, lekker tempo erin... Ik ben helemaal blij
Proberen aan de voorkant te komen en de neusgaten dicht knijpen
Komt vast wel goed. Als de makelaar z'n handtekening al had gezet, dan mág de prijs toch niet meer omhoog? Rare jongens die mensen
Wat goed trouwens dat je nog wist dat Coral op Balingehof heeft gestaan. 
Hoe krijg je dat er nou ooit uit! En weer gemest en tuin aangeveegd, straks nog wat met Mirthe doen... 

*
en een super avond gehad.
en Marieke is met de zanger van PAIN op de foto gegaan. Ik vind hem een waanzinnige muzikant, maar hum
daar houdt het ook wel mee op. Aardige kerel hoor, maar nou ja
Ik laat nog wel eens een foto zien