ja heerlijk dat koude weer, al vind ik het soms in de zomer ook wel lekker om in de zon bruin te liggen bakken , maar dan niet te lang. hihi ja janet van die zin zou ik ook wel even raar staan te kijken
moest ook ff denken hoor is geen allerdaagse zin voor ons ... wat een paar dorpen verder al niet uitmaakt
John zei pas nog "ons Marlena" toen ie in Rotjeknor was dat snappen ze ook niet "onsLeen" is dan nog een mooier voorbeeld dan zijn ze echt de weg kwijt
en waarom men raar kijkt als men Langskomen zegt klinkt goed toch
Laatst bijgewerkt door grid op 03-11-08 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja dat kan natuurlijk ook... [edit] nooit op drukke plekken komen ...
Nee merk dat wel vaker dat Gemert e.o. toch weer ander Brabants is dan Richting Uden of Boxmeer of zo
Op de HAS ook leuke spraakverwarringen meegemaakt de grootste was toch wel "Kuuske" = voor de ene een kalfje voor de ander een Varken --> zie je het al voor je hoe een gesprek dan gaat
Laatst bijgewerkt door grid op 03-11-08 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Helaas, nepbrabanders, hi, hi. Bij mij hoort niemand dat ik uit brabant kom, behalve dan aan sommige woorden. Te lang in Utrecht en Barneveld gezeten, denk ik.
"Kuuske", dat zou ik dan echt niet geweten hebben! "meske", dan zou ik voor meisje gaan?? Tenzij je zegt; geef 'ns 'n meske, mot 'n baal hooi opensnijden. Wordt het weer anders he!