[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Schafstall

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:46

Beterschapjes voor ALLE honden die 't nodig hebben (en dat zijn er wel wat)

Roos, you naughty girl haha, maar save sex da's goed......en nu lekker reinigen in Sanadome (ben stiekum een beetje jaloers, op Sanadome dus he )

Chubby, geweldig zo'n zoenpartij in de auto bij de Mac. Ontbreekt nog maar een ding, of heb je ons dat niet verteld....... .......standje nr...??....

Ga nog heel effies werken en dan weekend vieren.....

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 17:04

Maya, je hebt t echt leuk op je stage!

FK, wat een stoere pica! Lijkt net nep Sterkte met t gedoe met je halfbroer

Chubb, lekker zeg zo’n envelop! Succes met Simba bij de DA. Jij ook aan het lebberen geweest

Roosouwesnoepdoos, Ohlalal weer aan de foute poppies gelikt Lekker genieten in sanadome! Beterschap met nietjes

Nikit, wat sneu dat oog zo En jij ook van de trap

Flet, de koekjes hebben dus een hoop goed gemaakt Arm Hercje

Voor de Pellen: beterschap verder. Tricky ook!

Arme scrabble Lemmyteck vind die kappen juist ge-wel-dig. Die gaat met zo’n ding extra stoer lopen, haha!

Ik had vanmiddag vrij. Eerst boodschappen gedaan. Daarna Lem uitgelaten. De makelaar kwam opnieuw foto’s maken. Hangt nu ook een verlicht bord en zo’n uitklapbord. Ben benieuwd of er reacties door komen. Kreeg nog een overzichtje. Op de website kwamen tot nog toe gemiddeld 19 bezoekers per dag bij ons huis. Ben benieuwd of dat meer gaat worden.

Toen ze weg was heb ik mij omgekleed en ben naar stal gegaan. Flan lekker gepoetst en opgezadeld. Toen ik klaar was kwam vriendin. We zijn lekker een blokje om gegaan. Zij op de fiets en ik op Flan. In het begin Was Flan heel erg kijkerig en wilde op een paar plekken niet door lopen. Juist terwijl er allemaal auto’s hard aankwamen dus op dat punt kon ik haar ook niet echt aanpakken omdat ze zo startklaar stond om weg te schieten… Verder ging het lekker. Best druk verkeer gehad, trekker, een kraan die in een tuin bezig was en allemaal ander boers gebeuren Toen we terugkwamen ging vriendin gelijk weg. Ik heb Flan afgezadeld en later nog even in de buitenbak laten rollen. Is toch fijn als ze dat effe kan doen.

Naar huis gereden en Lem uit de keuken gehaald. Mijn fiets gepakt en naar de winkel gecrossed. Wilde nog een leren veter voor om mijn nek hebben. Haha je had die mensen moeten zien toen ik de winkel binnen kwam

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 17:54

aaaah wat lief wendy! peewee droeg altijd kinderonderbroekjes met maandverband als ze loops was

opfok... gauw zoeken naar goedkope en betrouwbare adresjes elke, je moet het ijzer smeden als het heet is
zijn er geen opfokjes voor tinkermannetjes?? oproepje op bokt zetten?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:03

ahh Maya Mod, ik had jouw naam ook doorgegeven Gefeliciteerd meid!

Damian, Clay, Simba, Scrabble

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:23

Pellie schreef:
opfok... gauw zoeken naar goedkope en betrouwbare adresjes elke, je moet het ijzer smeden als het heet is

Bij mij, info via PB

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:25

ps, chubby: ik heb deze tijd heel erg weinig tijd om op m'n gemak alles door te lezen.. dus vwb ons hulpmoddieschap.... ik laat je even alleen t werk doen!

Maar Maya zal wel als echte moddie dr steentje bijdragen om zo alle functies uit te proberen hihi

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:35

Wat een leuke foto van die Belg, met 4 voeten los van de grond

Gedoe met je halfbroer FK, zit ie aan de drugs ofzo dan ie zijn tengels niet van andermans geld kan houden?

MM, zou mooi zijn als Kaylen in de opfok kon. Ik zou meteen gaan googlen als ik jou was en een advertentie op bokt of MP zetten.

Nikitagogo, arme JR met dat oogje, zal hartstikke zeer doen.

Van Clay geen nieuws vandaag geloof ik?

Bedankt voor de vergelijkende reacties op die influenzaspuit, ik betaal dus zowat 2x het normale want hij is niet eens op visite bij mij geweest maar ik bij hem. Maandagochtend sta ik daar op de stoep).

Iedereen verder sterkte met zieke dieren en bijbehorende rekeningen.

Spannende tijd Jellie, hoe eerder verkocht hoe beter, ben je van die "last" af.

Rompertjes staan wel heel stoer maar ze moeten wel goed zitten, haha.

Ik heb een sollicitatie lopen bij een zorgboerderij, als administratief medewerkster. Dat lijkt me nou echt een leuke job. Heb al antwoord maar procedure duurt nog meer dan een week nu. Het is maar voor een paar dagdelen per week maar beter iets dan niets.

Flettie, je hebt 't dus druk gehad. Iedereen is geloof ik aan het balansen e.d.

Ik heb toeslagen meteen dezelfde dag aangevraagd toen ze hier in de bus vielen. Begin september, ggrfff.

Ook nog hoop modderweitjes gezien bolle staat met haar stalgenoten nog prachtig droog in het land. Goeie hooggelegen zandgrond.

Ga nu witlof snijden.

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:54

Elke, opfok hoeft niet zoveel te kosten hoor, maar je kunt er ook een jaarlinghengst bijkopen, kunnen ze lekker samen opgroeien en spelen en kun je ze w.s. ook bij je oom weiden, dan kost het niets. Heb ik ook gedaan, heb toen Keith erbij gekocht en weer verkocht toen hij bijna 3 jaar oud was, ging super die twee en dan kun je er ook zelf van genieten van al die hengstenmanieren.

Hoop het voor je....

Afbeelding

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:12

Chubby schreef:
Bij Simba worden vanaaf trouwens de hechtingen verwijderd. Dus vandaag worden de DA's behoorlijk rijker van ons TPers!

Dat is nabehandeling van de operatie, daar mag de DA GEEN geld voor vragen!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:16

Boya schreef:
fjordkootje schreef:
Hahaha, zo was ik gisteren even bij 2 Belsen, van die trekpaarden, die zich tot 2x toe losrukten en er vandoor gingen! De eerste keer bleven ze op 't erf (zie foto), maar de 2e keer raceden ze over een ventweg!!

http://www.pbase.com/fjordkootje/image/ ... medium.jpg

Was 't Hera of Micha?

Micha begon, en Hera ging er achteraan.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:17

WenK schreef:
Scrabble is terug van de DA en ziet er nu zo uit:

http://www.mijnalbum.nl/Foto=NZTJANVW

Hij vind zichzelf heul sielugh en alles in de buurt van waar ooit zijn ballen zaten is verboden terrein voor het baasje...

aggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:39

Boya schreef:
Pellie schreef:

Bij mij, info via PB

Kleine impressie van jonge hengsten....

Afbeelding

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:15

gaaf zeg die twee zo samen.
dat vind ik nou een hele mooie foto heerlijk

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:18

Van alles geprobeerd maar geen avatar kunnen laden. Ik zie al meer legen dus wellicht behalve Snowdon en ik ook anderen bij wie dit niet lukt, de FAQ uitleg ten spijt. Is er iemand die het wel weet via Image Shack, dan hoor ik het graag via email of pb. Zullen we de rest niet mee vermoeien tenzij het voor zeker werkt. En daar ziet het nu niet naar uit. Heb geprobeerd de uploaden van mijn computer in diverse formaten, heb verwezen naar een url, maar mijn album is kennelijk ook bij resizen niet toegestaan. Toen dacht ik: laat ik eens slim zijn, plak de foto in mijn onderschrift, maar nee hoor. Staat alleen de link erin. Niet alle veranderingen zijn verbetering, heb ik de mod al laten weten. Wie helpt me uit de brand? Want anders blijft mijn avatar dus leeg. Wat een gedoe. Als ik niet ziek was, werd ik het hier wel van!

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:20

Het is altijd leuk om paarden te zien spelen. Bij ons staan 2 ruinen, een grote kwpn'er en een witte pony van ca. 1.48. Die kunnen ook zo leuk spelen in de wei. De merries blijven dan gewoon doorgrazen en denken mànnen.....

Voldoet je avatar wel aan de eisen qua grootte Tricky1? Daar wordt nogal strikt de hand aan gehouden. 60x60 max.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:33

Tricky, ava uploaden vanaf computer kan tegenwoordig idd neit meer, geloof overbelasting van de boktserver. Dus je moet zorgen dat de ava klein genoeg is, dus ook klein genoeg opslaan en dan ergens uploaden. En dan die link dumpen, dat zou moeten werken

Grappig al die spelende paarden!

Gewoon temmen hoor, of een pbtje, en wat ik tot nu toe kan, dat zal ik ook doen als moddie Maar het is wel prutsen en oefenen

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:36

voor alle zieke hondjes....

Leuke foto's van spelende hengsten.... Mijn hengstjes kunnen ook zo lekker ravotten met elkaar... Heerlijk om naar te kijken

Chub : weer lekker puberaal uitgeleefd.... Gezellig gehad in ieder geval...

SuperRoos : ik zeg niks!!! Afbeelding

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:36

Afbeelding

Afbeelding

Het verschil in een half jaar in 1998/1999. Ik blijf me nog steeds verwonderen over deze foto's van Nikita.

En een foto van vorig jaar....

Afbeelding

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:41

zo die is lekker veranderd zeg

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:51

Van een dunne slungelmerrie naar een volwassen tinker, mooi hoor!

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:54

Wat een ongelofelijk aandoenlijk droppie op die 1e foto en wat een verschil met nu zeg. Zeker die laatste is ze stoer. Hou oud was ze op die 1e foto (of kan ik dat in je profiel zien....ga gelijk ff kijken)

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:56

Maya, heb ik allemaal gedaan. Ik heb een minuscuul plaatje op mijn computer van 16,6 kb en die wil Imageshack niet hebben. Ben daar wel geregistreerd maar het lukt niet. Vanaf mijn album lukt ook niet. Dus tja, ik geef het op hoor.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:04

Spannend allemaal, Jellie ivm de verkoop van jullie huis!
Ben benieuwd of er zo meer bezoekers op jullie pagina (of nouja, die van de makelaar komen). Succes met de verkoop!

Haha, Pellie, inderdaad gauw op zoek gaan. Ik vind de prijzen toch allemaal nog redelijk duur hoor.. pfff ..zie er voor 120 euro in de maand, dat kan ik echt niet ophoesten als student zijnde.
en ik wil in elk geval perse dat ie in de winter ook naar buiten kan. Dat vind ik gewoon heel belangrijk.

Dienie; ik ben bang dat dat geen optie is, eentje erbij. Het begon met 1 D-ponytje 6 jaar geleden.. inmiddels heb ik alweer 3 van die bonte sokkenbeesten.. en nog eentje erbij zal m'n oom denk ik geen goed plan vinden

Boya; bedankt voor je PM!
Mooie foto trouwens!

Maya nog gefeliciteerd met je Moddie-schap

Sox; klinkt als een leuke job, hopelijk wordt het wat!

Tricky; irrittant is dat he. De mijne is nog in kerstsfeer, moet ik ook nog even veranderen.

Dienie; die dame van jou ziet er echt super uit nu!

Ppfff.. de vakantie zit er helaas alweer op, morgen weer werken en maandag moet ik op praktijkschool naar Ede, vreselijk vind ik dat.
In de klas voel ik me niet echt op m'n plek en 3 dagen zonder paardjes is helemaal erg .. erg is dat he, niet eens een halve week zonder knollies kunnen

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:07

Mooi Nikita..... Wat leuk om zo'n groot verschil te zien en wat is ze enorm opgeknapt....

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:12

Ok Mazzelmeid jammer, ik zal meezoeken voor je voor een opfokadres....!!