[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:26

De Kroo sponser ik écht niet hoor := Ook al hebben ze uitverkoop.

Overigens ben ik niet zo snel fan van hele dikke bitten, ik neig eerder naar dubbelgebroken argentaan en wat dunner, veel tinkers hebben een kleine mond en dikke tong.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:32

Ik ben ook geen De Kroo fan, maar heb daar meer keus dan ergens anders hier in de buurt en wil mn hoofdstel eerst in mn handen hebben als ik het koop.

ik hou niet van scherpe bitten, stel het juist op prijs als de mondstukken wat dikker zijn haha.. maar dan moet het wel goed passen in de mond. zo heeft iedereen zijn eigen visie denk ik :+

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:40

Dikker betekent niet automatisch dat ze minder scherp zijn. Helemaal als een bit daardoor de tong in verdrukking brengt. Ik heb ook graag ongebroken bitjes, hebben minder notenkrakereffect.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:42

Denzel is echt knap! Mijn voet is al mooi blauw geworden door Miggs. En ben snot verkouden gaat heel lekker hier

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:48

Ai dat wordt een blauwe voet voor jou, wel even in de gaten houden hoor! Als het te veel pijn doet wel naar de arts gaan ;-) (kan ik zeggen uit ervaring) en beterschap met je verkoudheid, bah dat is ook niks aan!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 13:17

Ach ik bikkel lekker door. Miggs heeft ook zijn stap beweging nodig. Heb voor kerst een touwhalster gekregen dus ik ga maar eens wat parelli doen.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 13:35

@jackytje:leuke kerstkaart hoor.!En voor jou ook de allerbeste wensen voor 2013!
ik hoop idd dat ik en eros een goed team worden.maar t blijft affwachten.ik praat enorm veel tegen hem,maar verstaan zal ie t wel niet.hij reageert tijdens het rijden(met de bijrijder)en tijdens het longeren wel erg goed op de stem.echt heel fijn.
Ik heb zo mijn idee dat eros wel eens meer zou kunnen.de bijrijder heeft al aangegeven graag in de toekomst wel eens wedstrijd te willen gaan rijden,dus we zullen zien.t zou me een eer zijn als ze dat ook echt gaat doen.ach ja met z'n 2en plezier hebben is extra veel plezier.we zullen zien.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 15:58

Net heerlijk gereden. Kwam op een gegeven moment een plas tegen van denk ik 40cm diep. Kwam tot over Jack z'n knieën. Veel gespat in plassen. Dan denken dat Jack er in het begin dat ik 'm had met een weide boog langs liep en er nu naar toe wil voor er in te spetteren.

Zijn sokken zijn terug in het juiste kleur veranderd, je zou niet geloven dat ik 'm al zeker 3weken niet gereden had, zo braaf was die :).

Maar was ook erg blij toen ik 'm had voorzien van alles wat die nodig had en zelf in de douche kon springen :)) .

Snel in elkaar gedraaid en pr*t kwaliteit (gsm). Is niet veel maar toch iets hé :')

Muziek Royal wood.

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 16:26

leuk filmpje Lor :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 16:30

Is maar vlug in elkaar geflanst hoor :P :') . Toch bedankt :).

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:13

dames ik zeg t maar ik ben vanmiddag met knikkende knieen vol angst van gizmo af gekomen... We zijn weer buiten op hol geslagen...en er was niks om van te schrikken...ik heb gewoon geen klik met gizmo t houd gewoon op...hij gaat de verkoop in ga zo eerst hilde mailen of ze em terug wil ...

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:49

Wat jammer Nathalie! Maar het moet wel veilig blijven.

Vanmiddag met Miggs aan het stappen geweest. Maar hij was zo druk heb hem lekker los gegooid in de bak. Oei ik had een hyper paard. Compleet uit zijn dak gaan en daarna lekker meewerken in alle rust.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 19:09

Nathalie: moeilijke keuze, maar hier zat je al langer mee toch ?
Sterkte!

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 19:34

Nathalie , wat erg dat je zo bang bent geweest vanmiddag, maar je hikte er al een tijdje tegenaan , toch?
Sterkte met je besluit.

Ik wil iedereen een heel fijne Kerst toewensen !
Afbeelding

En nu maar hopen dat het stopt met regenen , want dit is ook niets zo !

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 19:52

Jeetje, Nathalie, wat erg! Dat jij deze keuze kan maken zeg, zou mij niet lukken.. Alvast veel sterkte en succes !

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 20:10

SIEMxFUNNY schreef:
Sterkte!

ja de vorige keer waren we ook al op hol geslagen toen was ik al enorm aan t twijfelen maar helaas hilde kan em niet terug over kopen...

Dus straks gaat hij op mp en bokt markt

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 20:14

Ik hoop dat je een geschikt adresje voor hem kunt vinden meid..

Iedereen fijne dagen gewenst en dat 2013 maar een top jaar mag worden met veel tinkerplezier
Afbeelding

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 20:16

NathalietjeB schreef:
SIEMxFUNNY schreef:
Sterkte!

ja de vorige keer waren we ook al op hol geslagen toen was ik al enorm aan t twijfelen maar helaas hilde kan em niet terug over kopen...

Dus straks gaat hij op mp en bokt markt

Gaat hij dan gewoon helemaal aan de kletter? Je mag me pb'tje sturen als je wilt, ben benieuwd wat hij deed/doet.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 20:25

Hij knalt door alle hulpen heen en gaat als een kip zonder kop maar 1 riching op.. richting huis.
Sterkte naat, en knuf

Ook van mij fijne dagen gewenst meiden.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 20:28

Oef, ja, dat zou ik ook niet onder men kont willen dan.. Hier durft de mijne ook eens streken uithalen, maar meestal is zij wel na een tijd te houden. Nog veel sterkte :(:)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 21:16

Snackie schreef:
Hij knalt door alle hulpen heen en gaat als een kip zonder kop maar 1 riching op.. richting huis.
Sterkte naat, en knuf

Ook van mij fijne dagen gewenst meiden.

ja hij rent idd als een kip zonder hoofd naar huis je heb compleet niks meer in te brengen rustig blijven helpt niet met zachte ophoudingen, harde trek hulpen werken alleen maar nog averechtser ...
zelfs met stang had ik gewoon niks in te brengen |( -O- ik was echt als de dood dat we of voor een auto of vrachtwagen belande of samen op t asfalt klapte ;( |( ik stap echt niet snel met angst van een pony maar dit was toch echt te....dit was gewoon niet leuk meer

t is gewoon geen pony voor mij -O- er is gewoon geen klik met hem ....
en heb al weken meer dingen waar ik tegen aan loop met hem ... en ik heb afgelopen dagen echt open gestaan voor hem en even dacht ik joepie hij heeft een inzinking maar helaas -O- ...

en heb nu gewoon voor mezelf gekozen ipv idiote enge ritten want mijn buitenrij angst is er nu toch echt wel even heel erg ik blijf voorlopig wel op de grond of in de bak op een paard of pony maar nee even geen buiten meer voor mij... -O-
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 24-12-12 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 21:17

Jeetje wat rot Nathalie.. Maar voordat er ongelukken gebeuren is dit misschien de beste oplossing voor jullie allebei.
Brave Jack!!
Kayleigh wordt echt al breed Simone!! Knappe meid is het!
Leuke kaart Chantal!
Auwww blauwe voet is niet lekker...
Helemaal waar Leonoor, daarom is een goed passend bit ook van belang en dan nog is het hoe de ruiter er mee omgaat.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 21:18

ja ik heb liever geen ongelukken.... iedereen ook van mij en mijn gezin fijne dagen....

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 21:20

Ik zou zeggen Nathalie; kom eens hier heen, mag je lekker een ritje met Tink doen, maar dat is een beetje ver weg geloof ik. Ik hoop dat hij een goede thuis vind en dat jij een paardje vind die bij je past :)

Ga je terug op zoek naar een Tinker of .. ?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 21:26

nou ja ik zie t voorlopig wel even net wat er op mijn pad mag komen....ik ga voorlopig maar gewoon paardjes knuffelen en gewoon beetje bak hobbelen op paarden waar ik vrijwilligers werk doe...
naar buiten hoeft van mij voorlopig echt even niet meer....ben er op dit moment beetje heel erg klaar mee -O- := de angst zit er wel ff goed in....

mocht er weer een paard of pony komen ga ik die eerst aantal keer uitproberen ipv na 1 keer al te denken dat ik de ware gekocht heb....
maja dat is altijd achteraf gelul....