Hallo iedereen,
Dank je wel voor de lieve berichtjes, voelt toch echt als een warme douche, hier inloggen.
Ik heb met mijn vorige paard bij het bos gestaan, was echt een heerlijke plek alleen viel de stalling behoorlijk tegen. Ik sta nu middenin de polder en er zijn maar weinig autoloze wegen hier. Best jammer want het wandelt ook niet zo lekker. Wat wel erg prettig is, is dat er hier erg weinig vliegen zitten.
Wild west Andrea om uit handen van de boswachter te blijven, jiehaaa……
Penningen ik vind het een goed idee als ze daar ook de bossen van onderhouden en als je er ook echt in kan. Die poortjes naar het bos worden steeds smaller 
Nessa, je zei dat je ook een penning moet hebben voor de drunense duinen, hoe zit dat dan met die tinkerrit/ wandeling in de zomer??? Mijn vader woont in Waalwijk dus heb daar in de buurt veel gewandeld, heerlijk zo’n plek naast je staldeur
Wat een leuke filmpjes met die lange lijnen, Cait en ik zijn hier nog lang niet aan toe, die zou bij de eerste grashalm stil gaan staan of een sprintje trekken.
Kaat het klinkt alsof je flinke stappen onderneemt om weer de leider van de kudde te worden, klinkt goed!!! Die shetten van jou zijn zo leuk
@Ellie: Ik ken alleen de halfvastenfeesten in Zeeland, ga ik waarschijnlijk dit jaar weer heen.
Erg goed wat je bereikt met die man, zet hem op!
Diaz met haar mooie dikke vlechten
@Agnita: heel veel sterkte en beterschap met je vader
Keira als oppaspony
@Hinke: Als jij je NES van zolder haalt kom ik Duckhunten, blijft vet om te doen
Zusje op Jaron
Nudisten, niet echt mijn ding, daarom kom je mij ook echt niet tegen in de sauna.
@Jessica: Heb je ook al een punt gekregen voor je klinische les of moest je gewoon een les houden?
Brave Jack en Kayleigh
Ik hoop dat Cait ook zo makkelijk de trailer op gaat lopen, dan is het bos gelijk een stuk dichterbij.
Mooie Wohan, hoe hoog is hij eigenlijk, hij lijkt zo groot namelijk
Vandaag uitgebreid Cait gepoetst, ze was eerst heel onrustig omdat de rest buiten stond, maar na een tijdje heeft ze het drentelen opgegeven en stond ze met een hanglipje te genieten. Ik ben toch zo dol mijn lekkere knuffelding!!!