Als het vrijdag maar niet waait met mijn solli gesprek
grid
Geplaatst: 18-11-09 13:02
Ah Mirjam vandaag weer bezig geweest en niet uitgehaald en groeit van complimentjes stapje voor stapje kom je er wel en idd gelukkig vind ze werk wel leuk
ja zal hem idd denk wel tegen gaan vallen maar hij heeft dan ook wel weer iets om te doen/ oefenen gedurende de dag !!
Janet Regenkapje op of ff strak in staart als je buiten bent ?!
Mirjam, je kunt er alsnog eentje bestellen Ik was getuige van een heuse slachtpartij, een onschuldig duifje is vermoord door een ENORME buizerd. In mijn weiland! De bruut Machtig mooi gezicht, dat wel Verder waaide de klep van de kliko/hooiruif steeds open, en dan vlogen er weer twee paarden door de wei, dus die heb ik maar even dichtgebonden. En geen wilgentakken, helaas
Nu even wasje ophangen en eentje draaien, moet zo alweer lesgeven...
Laatst bijgewerkt door Puchje op 18-11-09 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt
grid
Geplaatst: 18-11-09 13:10
Nog 635 berichten
Haha paarden vliegen door de kliko en brute slachtpartij in wei
ik zit trouwens op nog maar 2,5 berichten per dag da's wel eens anders geweest
Laatst bijgewerkt door grid op 18-11-09 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb je het via het configuratiescherm ook geprobeerd?
mnkortleve
Geplaatst: 18-11-09 13:12
Puchje Ik vind hem zo zwaar. Een slachtpartij van buizerd
Biancaa
Geplaatst: 18-11-09 13:13
dank jullie wel voor de knuffels, zit weer heerlijk als een klein kind te huilen hier, jez*s wat kan een mens zich poedersuiker voelen
Grid prachtige hoofdstellen, mij werd verteld dat de neusriem gewoon op dezelfde hoogte als een engelse neusriem moest zitten, hoop dat het klopt? Veel plezier bij Hugo zo.
Janet hoop dat je haar weer een beetje in model zit, anders inderdaad in een staart ofzo. Hm raar dat die poorten niet werken.
Mirjam druk bezig met Grainey, lastig hoor zo'n dominant paard. Gewoon stapje voor stapje en alles rustig brengen en niet teveel in 1 keer. Denk dat je bij haar gewoon een beetje van voren af aan moet beginnen. De opfok vna jou vond ik wel erg duur, 125 euro, dan nog 50 euro voor het mesten. Heb ik noa nog voor 230 staan, dat is dan samen 405 euro, das meer dan de helft vna mijn salaris
TK ook mooi hoofdstel hoor! Ik heb een gewone engelse groen onderlegd, een zwarte met die rose steentjes (die hou ik voor netjes) en dan nu zo een van Puck. Noa zit trouwens ook tussen cob en full in. De laatste tijd in ene full, lijkt wel of haar hoofd groter is geworden de laate 2 jaar
Chant ik zie je dalijk wel, nog niks gehoord van de DA. Deze komt vandaag langs om Noa op te voelen.
Cecile werkse, snap het ook niet hoor dat hij nog niet verkocht is. Er bieden er nu zoveel mensen voor een schijtprijs de veulens aan dat ik dus ook maar ben gezakt. Het slaat echt nergens op. Zo ben ik meer kwijt geweest aan het dekken dan dat hij wat oplevert. Nu fok ik niet om winst te maken, maar enigzins gelijk spelen en dan iets erboven zou wel fijn zijn...
ik ga de kids van school halen, even de tranen van mijn gezicht wassen...
Hey dames jullie gaan lekker zeg ben zo vrij de middag ga met mijn schoonmama naar de winkel van mijn zus die heeft uitverkoop allemaal leuke frutsels ze heeft een sfeerwinkeltje met Riviera maison spullejtes enzo dus wel even leuk dan ben ik weer rond 6 even snel op bokt om te kijken of jullie al op de 500 zitten en dan snel de pferden doen en weer voetbaltrainen druk druk druk
Wat een geweldig hoofdstel zeg die eerste foto
Ja mirjam heb ze gezien ook een paar opgeslagen hopelijk mag het hahah
grid
Geplaatst: 18-11-09 13:21
Nee alleen deze HK omdat die niet in de HK zit blijkbaar wel daarom ook zo veel van hier in de Top lijst