[TI] [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 18:16

Veel douche en speelplezier grit :wave:
en gelukkig gaat goed met tom en hoef +:)+

Janet dure smaak dus wilco moet veel werken }> ... maar dan wil ze wel weer graag dat wilco weer eens op tijd thuis is := lastig...

Leon en Arjan midden in verhuizing nu geen Internet zul je zien dat nu ook Santa geboren wordt :D

Met Boncho gaat weer beter en nu lekker vakantie :z lekker rustig bijkomen enzo!

Skippy overleden :(:)

Marleen ook druk met verbouwen }>

Zie nog leuk poezebeest voorbij komen *D

Bianca wei met stal klinkt goed :j en noa alweer bijna richting Red 8-) en poezel weer vertrokken :(:)

Uhh volgens mij ben ik dan alweer bij :D

Vandaag heerlijk genoten bij Say :z ze mochten ook weer lekker de wei op :Y) Heb ook wat foto's gemaakt *D , maar dadelijk 1st bij nieuwe buren op visite ;) dus dat wordt pas vanavond of morgenavond dat ik ze kan laten zien :o

Morgen ook naar Kanters 8-)

_janet_

Re: [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:19

De stal klinkt goed bianca. Wat balen van jullie kat, hopenlijk vinden jullie hem snel weer terug.
En Noa op sex vakantie bij Red.

Foto's van Say gemaakt, ben benieuwd.

Nog even bij schoonzusje geweest, heb even geholpen in de voortuin, is dat ook weer netjes.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:24

jaaaa Noa gaat lekker op vakantie ;) Ben zo benieuwd om Red in zijn eigen omgeving te zien.

Vandaag leuke foto's gemaakt van Noa en Móhr in de buitenbak. Er liep naast ons bij de andere stal een merrie met veulen en dat vond Noa zo gaaf en interessant, dus ik hoop dat ze daar bij Cecile ook in de wei kan met de andere merries. Dan heeft ze wat aanspraak en de kleine man ook...

Die trouwens al heel wat denkt te zijn, pfff wordt nu al moe van hem (en Noa helemaal) Hij loopt dus niet achter moeders aan, maar zelf voorop, vindt niks eng, gaat al balkjes lopen, gaat met pionnen aan de haal en loopt kinderen al ondersteboven. Dat wordt een lekker bijdehand ding...

De kat, ik vrees het ergste, denk niet dat ze nog terug komt. De benedendeur staat wel vaak open dus ik hoop dat ze een keer gewoon weer naar binnenglipt maar denk het niet.. zucht dat is altijd bij mij, er gebeurd iets leuks en daarna weer iets niet.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:26

whaha, kom op grid, met die foto's, de buren wachten wel even :+

Mambo is net beledigd, er heeft iemand in m'n topic gevraagt of ie een kruising is }>

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:31

he Bianca wat een klote nieuws :(:)

Gelukkig gaat t wel goed met Noah en de Beeb.

Hier ook alles zn gangetje,Peb is vandaag voor de 3e keer gesploeld,morgen hoeft t niet meer.Gisteren nog even schrikken,ze had 39.7,maar nu gaat t goed.Ben zo blij dat ze dr nog is,pffff

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:32

arme pebbel :(:)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:36

beterschapjes met pebbel.

aaaah hoe durven ze mambo een kruising te noemen, foei!

Bianca is je kat gechipt? of heeft hij een bandje om?
Je kan de asiels zowieso afbellen, en briefjes in de buurt hangen owja en Amivedi bellen.
Hang bijvoorbeeld ook briefjes op bij de DA praktijken.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:38

haha, gemeen he :+

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:39

ja bedankt.Ze is het nu ook zat hoor,dat gepruts aan haar lijf.Als ik haar uit de wei ga halen loopt ze voor me weg met een gezicht van;oh daar heb je ze weer met haar prutsmuts.kan ik me wat bij voorstellen

Ik wil nu alleen nog maar fijne dingen met haar beleven
Laatst bijgewerkt door ringelberg op 25-04-09 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:40

nou zeg dat wel, ben echt blij voor je dat ze er nog is. Bleh al dat gefrummel aan haar lijf is ook niet fijn voor haar! Blij dat het morgen de laatste dag is...

Nou wat foto's:

Afbeelding
Hier zie je duidelijk zijn blauwe scherf in zn oogje

Afbeelding
Waarom omlopen als je er ook tussendoor kan :roll:

Afbeelding
Balkjes zijn niet eng

Afbeelding
Pionnen ook niet

Afbeelding
Wel bijhouden he mam, die kleine wendingen moet jij ook kunnen maken (Noa leek wel westernpaard hahahaha)

Afbeelding
hihaaaaaaaaaa

Afbeelding
Zo ff plassen en dan kunnen we er zo weer tegenaan :P

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:42

he Bianc is hij nou zwart of bruin?ik kan t niet zo goed zienWat een plaatje,beloof me dat je daar extraaa van geniet,met alles wat je meemaakt.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:42

haha, leuke foto's :D

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:43

ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het er vandeweek een beetje moeilijk mee had. :o

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:49

eefje03 schreef:
ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het er vandeweek een beetje moeilijk mee had. :o

Logich toch, als je net zo'n kleine hebt verloren, en dan al die andere veulentjes ziet, die nog wel leven, oneerlijk dan toch..... :(:)
Vorig jaar ook, op stal waren er toen 2 van de 3 veulies overleden, da's toch wel moeilijk als je word gesmst dat er weer een veulen is overleden, en uit je raam kijkt, en het veulen in de wei ziet liggen, met mama die er heel zielig bij staat... ;(
wat een k*tjaar....

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:00

logisch hoor eef, sorry daar heb ik helemaal niet aan gedacht :(:) Mijn excuses

Hij is echt goed zwart trouwens ;) Het lijkt inderdaad wel of hij bij zijn snuit een kopere glans heeft zoals Noa, maar ik denk dat hij gewoon zwart gaat worden.

Nou van zijn foto's een keer een topic gemaakt:
[KS-ITP] Móhr de reddende engel!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:22

Wat naar Bianca, dat je kat weg is... hopelijk komt ze nog terug! :(:) Wel lekker van je veulen en paardje genoten, en misschien een goede stal!!! Fijn!!! ;) Je zult Noa en Móhr wel missen als ze bij Red zijn?!

Eefje, logisch dat je verdrietig word als je al die mooie ukkies ziet, en bij jullie het zo mis is gegaan! :(:)

Grid, wij gaan morgen ook met vrienden naar Kanters, dus tot morgen! :D

Hier lekker gereden op een braaf peerd, en met Kascha en Kai gewandeld. Verzorgster van Banbay had een groot zeil in de bak liggen, dus ik proberen of K & K er ook over gingen, mams wel, maar de kleine rende er maar omheen... :Y)

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:26

Leuke foto's Bianca! :D
Wat een eigenwijs geval.. Arme Noa :P
Nog nieuws van je poes?

Is ook wel heel logisch Eefje, je kijkt er toch 11 maanden naar uit en dan wil je ook je blijdschap delen, maar dat kan dan niet... Is erg naar..

Hier is vandaag Skippy overleden, hij is ernstig plat inmiddels. Zal proberen of ik hem morgen door middel van slang-op-tuut-beademing weer tot leven kan wekken. Bazooka lijkt er niet erg rouwig om, nu moeten wilgentakjes, blokjes hout en vooral Nigel het ontgelden :P
Laatst bijgewerkt door Puchje op 25-04-09 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:33

Gossie, arme wilgentakjes, blokjes hout en Nigel :(:)
Stoute Bas, eerst skippy vermoorden, en nu... :n
:+

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:37

Ja, of hij komt heel trots met zn touwhalster aanrennen :')
'Kijkes! Hebbik gevonden!'
Of hij gooit mn poetskist ondersteboven en gaat met een borstel staan zwaaien...
Of hij springt bovenop de deken van Nigel, die ik 3 seconden op de grond had gelegd, en gaat er dan met zn tandjes lekker aan lopen trekken...

Bazooka's destructie- en sloopwerkzaamheden ...
Een shet? Iemand?

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:50

:= Bas is grappig :P

Vervelend van je kat Bianca.. :(:) Hoop dat ie terug komt...

Ik heb leuke foto's gekregen vandaag :P ben gewoon beetje trots :P Ik mocht op de Lippizaner van me lesgeefster rijden (uitstappen) Echt zooo gaaf! Ik werd er gewoon overdreven voorzichtig van :P (vandaar dat ze uitelkaar valt :P )

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Nora (en Avalon) zijn nog steeds bij de hengst.. Mis ze eigenlijk best wel... ;(

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 20:20

nora nog steeds bij de hengst.

Puck ik heb zon shet, dus hoef er geen 2 :+

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 20:28

Nora nog bij d'r liefde :P

hihi, basje }>

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 21:20

Zo weer even bij gelezen! Gaat niet zo hard op het moment hier! Gelukkig maar!

Leuke topics gezien!

Eefje, begrijp goed dat je het astig vind om paardjes met hun veulens te zien! Jij had er ook graag één gezond en wel willen hebben!!

Ik ben vandaag weer voor het eerst in 2 weken bij Boncho geweest! Hij zag er prima uit! Was helemaal happy! Bijrijdster heeft hem een paar keer heerlijk gereden en gister ook gewassen! Vanavond rijdt ze hem weer en maandag ga ik denk ik zelf weer eens wat stappen en misschien draven. (moet nog conditie opbouwen)

Helaas heb ik sinds afgelopen zondag ook erge last van mn gewichten en heb ik vrijdag bloed moeten laten prikken op reumatische klachten..... Daar krijg ik maandag 4 mei pas de uitslag van! Dus kan nu alleen maar wachten..... Gister had ik bv veel last van mn knie en zou ik niet eens op Bons kunnen komen denk ik. Vandaag veel last van mn vingers en zou rijden ook niet lekker gaan..... Hopen dat het maandag lukt! Al stap ik maar een paar rondjes! Ik mis mn kanjer en het samen rijden enorm!!
Maar we zien het wel! Voor nu vakantie en lekker rustig aan doen en dan zien we wel verder hoe of wat.....

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 21:31

goeienavond!!
leuke foto's gezien en leuk filmpje!!
heb wel bijgelzen maar enit veel blijven hangen.. pff heb er een hele huishoudelijke dag opztitten, en dat na een avondje feesten gister.. :) maar goed alles is weer aan kant

Travis zijn zaakje ziet er goed uit.. niet opgezwollen oid.. :)

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 21:44

goede avond

Leuke foto's gezien en filmpje van bas gekke pony :P

Bubblegum gelukkig alles goed met travis +:)+

Boncho weer aan het herstellen.Wat heb je gehad :o Vandaag weer lekker bij je paardje geweest en maandag proberen te rijden.

Nathalie op ander paardje gereden, nora nog bij de hengst

Puchje skippy overleden :(:)

Grr lekker gereden

Bianc silly weg :(:) hopen dat ze snel terug komt

Eefje logisch dat je het moeilijk vind :(:)

Grid say vandaag lekker het land op

Grit nog lekker in amerika, gelukkig gaat het goed met tom.
En veel speelplezier met je nichtje

Leon voorlopig geen internet

Nou gisteren is chanel bij de smit geweest en heeft zich super gedragen +:)+
Ik had had dr nog even in stal laten staan, en toen de smit er was had ze het in eerste instantie nog niet in de gaten :P , en toen ze hem zag kop dr op.
Toen hij dichterbij kwam was hij heel eng := helemaal snuiven die mafkees :P .
En de kist waar alles in zit was ook heel erg eng ,maar ze heeft zich echt super gedragen gelukkig.
Het enigste wat ze raar vond was dr voet op dat ding zetten om bij te vijlen,toen trok ze paar keer terug.