[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:02

nikita, ahhh arme hond... dat ooggie

haha leuke reacties over het dansen, jullie fantasie doet zn werk geloof ik haha ik ga het wel ff goed uitleggen

was met 2 kerels aan het dansen haha, en toen tilde degene naar wie ik toe stond me op, dus ik hing half met mn benen om hem heen haha en toen ging die ander van achter nog ff staan dansen, haha ben gewoon grof geschuurd dus hahaha vond het zelf nog geweldig ook hahahah ohh erg haha

ga nu lekker naar sanadome toe, kan ik wel ff gebruiken haha

kreeg net post van cheveyo
OWWWWWWWW wat ben ik daar blij meeeeeeeeee, zulke mooie foto's
pc loopt helemaal vast van al die bestanden haha geweldig, ga ze van de week wel allemaal goed doorspitten en topicje van maken

FK, kom vandaag niet langs de kruidvat geloof ik haha, of zit die in de sanadome ow echt he, alcohol in mn bloed nog, gaat niet goedkomen

Knollehollen

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:06

Nou Roos, jij bent dus lekker gesandwiched met kleren aan....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:12

Gaaf Roos, schandaal ben je

Had ik al verteld dat VUTter en ik gisteren erg puberaal bij de Mac op de parkeerplaats in de auto hebben zitten zoenen? Echt erg!

Hij is wel weer erg "aanhankelijk" de laatste paar dagen. Mannen, snap niks van ze..! Dinsdag gaat 'ie weer voor me koken en blijf ik daar "slapen". Yeah baby yeah

Bij Simba worden vanaaf trouwens de hechtingen verwijderd. Dus vandaag worden de DA's behoorlijk rijker van ons TPers!

Wat is Sanadome Roos? Soort thermen?

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:21

Chubby schreef:
Had ik al verteld dat VUTter en ik gisteren erg puberaal bij de Mac op de parkeerplaats in de auto hebben zitten zoenen? Echt erg!

Hij is wel weer erg "aanhankelijk" de laatste paar dagen. Mannen, snap niks van ze..! Dinsdag gaat 'ie weer voor me koken en blijf ik daar "slapen". Yeah baby yeah

Nee, had je nog niet verteld.... lekker toch, gewoon er lekker van genieten van deze tijd. Heb ik ook een paar jaar gedaan hoor in mijn vrijgezellentijd, van mijn 33e t/m 35e jaar, heerlijke tijd was dat, om nooit te vergeten.

Nu ga ik wat met mijn paardjes doen.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:00

sandwich mét kleren aan... nah ja da's iig wel veilig vrijen!!

arm hondje met een dicht oog... hij ziet er wel zielig uit hoor, hoop dat het niet gaat ontsteken!

maya, ontstekingen kunnen wel heel plots opkomen, denk maar aan acute reuma.

hier gaat het ietsjes beter, vanmorgen dacht ik keelontsteking erbij te krijgen maar dat is ook wat wegeëbt. pee gaat al iets beter, ze heeft alleen weinig trek in eten. ik blijf dit weekend maar thuis van werken, ziek zijn kost veel energie, blèrgh...

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:18

Hallo... Jullie hebben weer veel gekletst zeg! Ik ben nog steeds ziek, al mijn ' bovenste holten' zijn fijn ontstoken dus ik ben aan de doxycycline, lekkere antibiotica waar je high van wordt. Ik verveel me het schompers, dagtelevisie is waardeloos. Gelukkig komt Oprah over een klein uurtje, da's altijd leuk. Dan kan ik hangend voor de buis weer even tijd verzetten. Gisteren vijftig jaar journaal bekeken. Mijn hele leven kwam langs! Ik kan morgen dus niet naar de clinic van Nelly van Abbenes. Balen, zit ze een keer dichtbij, kom ik om in de hoestbuien. Enfin, nu de antibioticum hulptroepen aan hun werk zijn begonnen hoop ik in de loop van volgende week weer tot werken in staat te zijn. Ga nu even bijlezen.... heb de foto van die razende Bels al wel gezien: ge-wel-dig!

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:29

fjordkootje schreef:
Hahaha, zo was ik gisteren even bij 2 Belsen, van die trekpaarden, die zich tot 2x toe losrukten en er vandoor gingen! De eerste keer bleven ze op 't erf (zie foto), maar de 2e keer raceden ze over een ventweg!!

http://www.pbase.com/fjordkootje/image/ ... medium.jpg

Was 't Hera of Micha?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-01-06 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: IMG-codes verwijderd.

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:52

Test: heb geprobeerd om een nieuwe avatar te uploaden. Is het gelukt?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:58

nee

mooi klote dat je niet naar de clinic kan, zou je zelf meedoen?

ik heb dat 50 jaar journaal ook gezien, werd erg naar van alle ellende die voorbij kwam, al die helden die kapot zijn geschoten, amerika met zijn oorlogsdriften.... blèrgh... de wereld is verrot!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:59

Scrabble is terug van de DA en ziet er nu zo uit:

Afbeelding

Hij vind zichzelf heul sielugh en alles in de buurt van waar ooit zijn ballen zaten is verboden terrein voor het baasje...

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:01

Aaah, arme Scrabble Groot gelijk hoor dat je boos bent op het vrouwtje.... die heeft per slot van rekening je mannelijkheid ontnomen

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:06

Ja nou en of, maar liever dit dan dalijk met een echt gewonde hond daar zitten hoor... Helaas wil het rompertje (wat ie op advies van de DA draagt) niet lekker blijven zitten. De voorkant is te wijd... Hmmmm.....

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:14

Tricky beterschap!!!

Chub, met Simba langs de DA voor de hechtingen. Scrabble moet de 16e 's avonds...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:17

Simba loopt ook al een week in een shirt van de Zeeman, maat 122 past precies!

Maar volgens mij heeft dit helemaal geen nut bij een reu? Hij kan toch vrij gemakkelijk bij zijn zakje nu? nero heeft toen hij gecastreerd werd helemaal geen shirt aangehad bedenk ik me. Die bleef ook overal netjes vanaf (naja, die ene hechting)...

Hij ziet er wel keurig wakker uit trouwens. Simba is de hele dag wazig geweest...

Tricky, beterschap! Ontzettend balen van die clinic zeg!

Pellie, heb het niet gezien, maar wat je zegt is zeker waar: de wereld is verrot!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:23

Op bovenstaande foto zit de dichtstbijzijnde drukker nog niet dicht. Ik moest dat in fases doen om mijn handen te behouden.. De enige openingen die het rompertje heeft is bij zijn staart en waar zijn pootjes en hoofd er door moeten. Hij kan er echt niet bij. Je kent die dingen toch wel? Die die baby's aan hebben over hun luier, met die drukknoopjes vanonder.

Hij mocht ook een kap op, maar daar word ie helemaal gestoord van en dat helpt ook niet tegen het gezellige tongetje van Whisky (mn moeders hond). Dit is maat 56 trouwens...

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:30

WenK - is een goede oplossing dan dat rompertje, zal het onthouden, leuke hond heb je trouwens......

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:35

Dat zei de DA tegen mij, van dat rompertje...

Dank je wel voor het compliment... Vind 'm zelf ook errug leuk uitgegroeid. Ook qua karakter.

Scrabble komt uit een nestje wat bij Vasthi op stal is geboren. Ik heb hem zo rond de keuring van dat jaar voor het eerst gezien en was meteen verlieft... Toen moest ik mijn moeder nog overhale (heb ik heel slim gedaan door haar mee te nemen om te kijken.. ) en daarna was ie van mij...

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:36

Die kappen zijn idd niks Mijn katten moesten die ook een paar dagen omhouden na hun castratie/sterilisatie. Shakyra raakte al helemaal in paniek van die kap toen ze nog niet eens echt goed uit de narcose was. De plukken haar vlogen in de rondte... Heb toen gelijk die kap er vanaf getrokken. Ze had toen toch nog kittens dus die hechtingen zouden sowieso wat te verduren krijgen. Heb haar buikje gewoon meerdere malen per dag gecontroleerd en ondanks dat zij er gewoon bij kon en de kittens nog bij haar dronken is de wond prachtig dicht gegroeid.
Bij de andere 2 katten heb ik ze er ook af gehaald. Ondingen zijn het...

Ik vind dat rompertje hem wel schattig staan

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:37

Haha het is in ieder geval een vrolijk gekleurd rompertje... (en in de aanbieding )

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:48

WenK - met zijn koppie lijkt hij wel een beetje op de paps van mijn Jack Russell reu Maxi. De Jack Russell op onderstaande foto, de paps van Maxi, heb ik trouwens ook zelf gefokt en is weer een zoon van Humpie Dumpie.

Goede truck Wenk, werkt altijd, gewoon degene die mee moet beslissen, wel of geen hond erbij, meenemen naar de pup, dan zijn allebei direct verkocht

Afbeelding

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:57

Jep, m'n moeder was dus uiteraard niet zo blij met mijn kennis van trucjes...

Whisky (mijn moeders hond) wilde ook even mee doen met Scrabble:

Afbeelding

Kijk Chub, zo zit het rompertje goed:

Afbeelding

en van achter gezien:

Afbeelding

Met uitlaten moet ie dus even uit of opgerold. Ik heb hem trouwens wel "verkeerd om" aan gedaan, dus waar normaal de babybilletjes zitten zit nu zijn wond.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:58

Chubby schreef:
Heb net M&M's gehaald! Jammie! De eersten van dit jaar

Ik heb ze ook weer in huis

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:22

Ziet er netjes uit WenK!

Heb er gewoon moeite mee om die zak M&M's leeg te eten... Ben net over de helft pas!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:26

Breng maar wat hier Chub, ik lust nog wel M&M's...

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:33

Jummie, M&M's, dat is hier ook een ernstige verslaving helaas hebben we er geen in huis...

Dienie; zonde van je hond z'n oogje, hopelijk trekt t snel bij!

Roos en Sandwich.. tjongejonge

Chub; moet kunnen toch, lekker van genieten!

Beterschap, Pellie

Tricky; ook beterschap en balen dat je niet naar de clinic kan..

WenK; beterschap voor Scrabble hoor!
Leuke honden hebben jullie

Net even flink met m'n ubergeweldige Kaylenknol gekroeld.. het is echt zo'n lekker ding echt zo'n knuffelkont
Mijn vader begon gisteren over wat het zou kosten om 'm in de opfok te gooien.. ik durf het bijna niet te hopen, maar dat zou wel super zijn