haha leuke reacties over het dansen, jullie fantasie doet zn werk geloof ik haha ik ga het wel ff goed uitleggen

was met 2 kerels aan het dansen haha, en toen tilde degene naar wie ik toe stond me op, dus ik hing half met mn benen om hem heen haha en toen ging die ander van achter nog ff staan dansen, haha ben gewoon grof geschuurd dus hahaha
vond het zelf nog geweldig ook hahahah
ohh erg hahaga nu lekker naar sanadome toe, kan ik wel ff gebruiken haha
kreeg net post van cheveyo
OWWWWWWWW wat ben ik daar blij meeeeeeeeee, zulke mooie foto's
pc loopt helemaal vast van al die bestanden haha geweldig, ga ze van de week wel allemaal goed doorspitten en topicje van maken

FK, kom vandaag niet langs de kruidvat geloof ik haha, of zit die in de sanadome
ow echt he, alcohol in mn bloed nog, gaat niet goedkomen
Groot gelijk hoor dat je boos bent op het vrouwtje.... die heeft per slot van rekening je mannelijkheid ontnomen
Mijn katten moesten die ook een paar dagen omhouden na hun castratie/sterilisatie. Shakyra raakte al helemaal in paniek van die kap toen ze nog niet eens echt goed uit de narcose was. De plukken haar vlogen in de rondte... Heb toen gelijk die kap er vanaf getrokken. Ze had toen toch nog kittens dus die hechtingen zouden sowieso wat te verduren krijgen. Heb haar buikje gewoon meerdere malen per dag gecontroleerd en ondanks dat zij er gewoon bij kon en de kittens nog bij haar dronken is de wond prachtig dicht gegroeid.

helaas hebben we er geen in huis... 
echt zo'n knuffelkont