Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben er ook al vaak geweest, is hier bijna in de achteruitn (najah, heel dichtbij)
.
. Doe echt pijn want na het verlies van mijn vorige kat (aangereden en toen moeten laten inslapen) was zijn karakter bijna klop het zelfde. Zie 'm dus zielsgraag en hoop nog iedere dag dat hij terug komt
.

Ging weer hele erg goed. 
.
Overal flyers opgehangen, ze was ook gechipt en alle asiels en DAs in de buurt waren ingelicht en ik heb ook de gemeente gebeld mocht ze aangereden zijn. Nooit meer iets gehoord. Ik troost me iedere dag met het idee dat een v*(@E*&#*# egoist haar binnen genomen heeft. Jammer dat er zo'n mensen zijn maar beter dat ze nu nog leeft en het goed heeft ergens dan dat ze aangereden was.
) Ze is dan erg braaf geweest maar ik merkte dat het een beetje veel voor haar werd. Bleef liever bij haar nieuwe vriendinnen
Ben wel blij dat ze inmiddels is opgenomen in het merriegroepje.
. 
Niet dat ik niet af en toe vraag of niemand een rosse kat heeft gezien. elliecuijk schreef:welkom jonore en iris!
vandaag had 1 van de meiden gereden.na afloop afgezadeld en gepoetst.dus ze maakt t touwtje los.wat doet eros?die maakt gelijk een buiging met z'n hoofd!.eros weet namelijk dat er dan een snoepke volgt.voorheen was t snoepje een hulpmiddel om m te laten buigen en nu deed hij t zonder hulp.
mag alleen niet hopen dat hij het te pas of onpas gaat doen...wordt ie wel heel dik van