[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 19:42

Trouwens Kaat leuke plannen voor deze zomer hopelijk vindt je een leuk bijrijdertje.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 19:54

Wat fijn zeg! Moet heerlijk zijn geweest! Gras is ook lekker om op te rijden, zolang het geen blub is :j En bedankt, ik ga rondt de paas vakantie een advertentie plaatsen en hopen dat ik iemand leuk vind. Ben momenteel bezig met een filmpje van Tinky op het liedje A thousand years (van Chrisina Perri)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:09

@ Rebecca: Sterkte zeg. Wat een rot tijd.

Verder heb ik allemaal leuke filmpjes gezien !!! :D :D Blijven posten ook. Kan die dan echt met een glimlach bekijken.

--

Gister met Kayleigh wezen fietsen, deed ze echt súper. Lekker heel stuk gedraafd.
Vandaag wezen wandelen. Wel weer iets drukker. Maar wat een lekker dier heb ik toch <3
Hoort ze een paard hinniken, nek erop, hoofd omhoog en die ogen dan. Het is dat ze geen ballen heeft :P

*met wandelen was ik trouwens met nog een paard van stal weggegaan. Die was na een half uur omgedraaid. Ik met Kayleigh wilde nog een stuk verder. Daarna alleen door gelopen. Ze keek even om, even stilstaan, maar ze liep keurig mee. _/-\o_

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:11

Genieten simone! <3 Brave Kayleigh!

Lot je mag me altijd pben :)

Knappe Jack voor de kar!

Ik ga dinsdag lekker een paar uur weg met de paarden aan de lange lijnen, heb er zin in :)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:13

Echt he, en dan nog met zo'n lekker zonnetje gister. Echt genieten.

Eva: hoe ben je met de lange lijnen begonnen bij clover ? In de bak of ? Heb je ook les gehad ?
Zoals het nu uitziet, vraagt het erom, om dat van de zomer zo op een rustig stukje weg ook is te proberen. :D

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:16

Nee ik ben met clover begonnen buiten, totaal onverantwoord gaan met die banaan. Maar ik stond toen nog in een heel rustig gebied en vervolgens ben ik ook in de bak aan de slag gegaan.
Moet zeggen dat lange lijnen voor het inrijden echt een aanrader is. Je kan al zo veel knopjes bevestigen en je geeft je knol wat meer zelfvertrouwen dan dat je er naast loopt.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:18

Ben benieuwd Kaat :). Was ook echt heerlijk, ben geen andere ruiters tegen gekomen wel 2ruiters die net aan het afzadelen waren bij hun thuis. Het is een boerenweg en daarna ruiterpad. Ga anders straks het kaartje tonen van m'n ritje.

ze zijn met de gsm getrokken vindt het nog meevallen qua kwaliteit:
Afbeelding (m'n uitzicht)

schaduw:
Afbeelding

Afbeelding

oogje :D
Afbeelding

erg moe:
Afbeelding

M'n plattegrond komt later misschien nog eerst 'm zien uploaden. Ga 'm even moeten gaan knippen want ies te klein voor uploaden...

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:23

Ga morgen proberen ook nog eens met de lange lijnen weg te gaan met Jack en dan direct even trachten een "start" knop er op te zetten. Bij hem heb ik gewoon de eerste x met de teugels wat gedaan tijdens het gewone wandelen en de 2de x de longeerlijn aan elke kant van het bit (zitten 2klippen aan) vastgemaakt en kon er bijna direct gaan achterlopen :D. Maar hij kent dat al waarscheinelijk. Nu moet je wel niet bij ieder paard doen want je hebt er die flink kunnen schrikken van de lijnen. Voor de kar lopen kent ie ook bijna zeker. Zou graag een kar of een sulky hebben voor 'm. En als ik 16 ben m'n menbrevet doen :o
Laatst bijgewerkt door Lori op 26-02-12 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Jess_vH

Leuke foto's weer voorbij zien komen.

Mij mag je ook altijd pb-en hoor, je weet de weg :-)

SIEMxFUNNY

Eva: denk dat dat ook mijn techniek is. Eerst gewoon is een keer proberen. Kayleigh staat overal wel voor open.

Van de week stond er een trailer op het erf. met de klep naar beneden. Kayleigh liep met een los lijntje mee, ik liep langs de trailer. En bonk bonk. mevrouw stond bijna binnen. :Y) En dan mij aankijken, van vrouwtje, kom we gaan wat doen. ;)

@ hetlevenwint: super mooie omgeving. :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:26

Jack is ook zo, laat 'm los bij een trailer staan en binnen een minuut staat ie er op.
Het is daar idd mooi het is een heel stuk dat ik niet kende maar ga het zeker weten vaker nemen.

Nu eerst even die plattegrond fixen.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:38

Zo plattegrondje van de buitenrit gemaakt als je 'm wilt via pb want niet niet iedereen moet kunnen zien waar ik woon (mensen van uit het topic bijvoorbeeld of google zoekers)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:45

Ik wil het plattegrondje wel zien ja :j Niet dat ik er ooit zal rijden, maar wie weet.. :o Het filmpje ziet er momenteel super uit! Ben trots!

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:50

Hier is mijn grote kanjer...
Afbeelding
Afbeelding

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:50

Heb het naar je pb't :). Ga dan ook zeker eens het volledige ruiterpad volgen tot de vaart en dan via binnenweggetjes terug keren. Eventueel met het bos er nog bij of zonder hangt er van af.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:52

Mooie maantjes en tink en je touwhalster ook, ga eens moeten kijken achter blauw touw om is een blauw te maken :).

flowerstreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:59

james_bont schreef:
Hier is mijn grote kanjer...
Afbeelding
Afbeelding

zo heeft veel sok erg mooi paardje hoor :)

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:00

Het het plattegrondje gezien :D Lekker km trekken hoor!
Mooie omgeving ook, ben er best jaloers op hoor. Lijkt mij heerlijk door het bos.

Ik kan wel met de trailer 15 rijden en dan uitladen op het strand en bos, maar ja ben dan wel afhankelijk van wie mij gaat brengen. Heb geen E rijbewijs en heeft niet veel zin ook. Ik heb pas een nieuw Aygo gekocht en dan trekt Gracey de auto nog beter dan andersom hahaha. 24 maart heb ik met iemand afgesproken die wel haar E heeft. Dan ga ik naar het strand :D Een trailer heb ik op stal staan. Die is gewoon voor ieder te gebruiken. Deze is van de staleigenaresse en gezien we maar met 7 staan is het niet zo erg. Tenzij zij op wedstrijd gaat natuurlijk.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:02

Dat is inderdaad een kanjer zeg ! :9
Filmpje is aan het publiceren, ik plaats hem zodra hij erop staat..
(Is 1080HD, dus dat duurd altijd even.. )

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:06

Het bos is wel even rijden, weet nog maar van vandaag dat die bossen daar paden hebben die de moeite zijn voor te paard en dat het nog te doen is van afstand 20km-30km (wel een afstand die ik zeker met een pauze zou doen tussendoor). Nu ga het wel nog proberen te doen ergens in de komende tijd.

Naar het strand zou ik wel een trailer nodig hebben of je moet een trek tocht houden er naar toe :D.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:09

Voor mij zou die trektocht dan toch een paar dagen duren :') We rijden soms al 2uur met de auto..

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:19

ja onder het zadel is het ook best lang, maar met de auto een 15 min. als je lekker kunt doorrijden. Heb zin om onze eerste strandrit te gaan maken op 24 maart!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:24

Van ons met de auto een uur.. onder het zadel nja denk een paar dagen toch zeker.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:24

Jaloers :o Maar in de staat dat Tinky nu is, zou het toch geen zin gehad hebben. Wil het wel eens doen als het weer eens beter met ons gaat :j

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:29

Lukt het met het uppen van het filmpje Kaat ?