Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En bedankt, ik ga rondt de paas vakantie een advertentie plaatsen en hopen dat ik iemand leuk vind. Ben momenteel bezig met een filmpje van Tinky op het liedje A thousand years (van Chrisina Perri)
Blijven posten ook. Kan die dan echt met een glimlach bekijken.

Brave Kayleigh!
. Was ook echt heerlijk, ben geen andere ruiters tegen gekomen wel 2ruiters die net aan het afzadelen waren bij hun thuis. Het is een boerenweg en daarna ruiterpad. Ga anders straks het kaartje tonen van m'n ritje.
(m'n uitzicht)

. Maar hij kent dat al waarscheinelijk. Nu moet je wel niet bij ieder paard doen want je hebt er die flink kunnen schrikken van de lijnen. Voor de kar lopen kent ie ook bijna zeker. Zou graag een kar of een sulky hebben voor 'm. En als ik 16 ben m'n menbrevet doen
En dan mij aankijken, van vrouwtje, kom we gaan wat doen. 
Niet dat ik er ooit zal rijden, maar wie weet..
Het filmpje ziet er momenteel super uit! Ben trots! 
. Ga dan ook zeker eens het volledige ruiterpad volgen tot de vaart en dan via binnenweggetjes terug keren. Eventueel met het bos er nog bij of zonder hangt er van af.
.
Lekker km trekken hoor!
Een trailer heb ik op stal staan. Die is gewoon voor ieder te gebruiken. Deze is van de staleigenaresse en gezien we maar met 7 staan is het niet zo erg. Tenzij zij op wedstrijd gaat natuurlijk.
.
We rijden soms al 2uur met de auto..
Maar in de staat dat Tinky nu is, zou het toch geen zin gehad hebben. Wil het wel eens doen als het weer eens beter met ons gaat