Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Puchje schreef:Ik heb totaal geen verstand van fokken, dus ik hou me hier heel verstandig buitenVolgens mij vindt Niamh het zó leuk daar dat ze gewoon een condoompje heeft ingebouwd
![]()
Noa naar Red, leeuuuk!
Ik heb hier met BBP gereden, is wel fijn, je plakt wat meer, en het is iets minder belastend voor de rug van het paard. Je hebt ook goedkopere BBP's , maar het is maar te zien wat de kwali daar van is![]()
Ik heb weer een super vrolijk filmpje van Bazooka en jawell.....
zn Skippy. Hij heeft m gemist, geloof ik!
Heb er zooo'n zin in

Mich had het raam open laten staan omdat het vrij muf hier was (de zon staat de hele dag op ons raam) en vanmorgen kwam mijn zoontje de kamer binnen en heeft de haldeur open laten staan, zodat alle beesten de kamer binnenkwamen. Silly zag het raam en is over he trandje heen gelopen, mijn zoontje heeft niks gezien.... Nu is ze dus weg, we hebben de hele buurt al afgezocht en gedaan met heleboel kinderen maar niemand heeft haar gezien. zucht hoop dat ze terug komt, maar vrees het ergste.
Daar kan ze wel lekker buiten staan, we gaan ook kijken of ze misschien bij de andere merries met veulens kan, dan hebben ze gezelschap 
Daar moet ik wel weer zelf uitmesten maar ja ik heb 2 bijrijders dus dat moet lukken toch. Het is een wat ouder vrouwtje die haar man een aantal jaar geleden is verloren en nu de stal met haar zoon runt. Ze was heel aardig en ging gelijk alles inrichten, ik zou dan een grote ruime stal krijgen en een eigen stukje op de weide (afgezet speciaal voor Noa en veulen) dus dat klonk al positief. Dus daar ga ik maandag of dinsdag even kijken.
.