Vervelend he Sita.. Toen ik ging werken moest ik ook zelf me beltegoed betalen! Nou dames ik ga even douchen. En we moeten vanavond nog 28 pagina's vol maken!
Nja..Het is nogal een hoge rekening, dankzij een fout van T-Mobile.. Ze hebben mijn bundel verkeerd aangepast.. ipv meer smsjes hebben ze er helemaal geen smsjes van gemaakt.. En dat hakt er nogal in..
Janet, lijkt me een heel lastig probleem... Ik heb echt geen flauw idee.
Lidmaatschap? Volgens mij ben ik morgen 6 jaar op Bokt...
Verlanglijst? Heb ik eigenlijk niet... ik heb alles wel op het gebied van paarden wat ik nodig heb... Nouja, pure luxe-wensen wel - Eigen trekauto. - Eigen trailer. - Marathon wagen + superdeluxe leren tuig op maat, mss zelfs gareel / Frans gareel. Voor Aman dus - Maatzadels voor zowel Dewi als Aman, en dan hopelijk ooit eens een perfect passend zadel voor Aman ipv steeds dat net niet
Voorlopig is mijn verlanglijst meer op andere zaken gericht. - Afstuderen. - Werk vinden. (vast contract). - Koophuis. - Schulden afbetalen. - En dan over een behoorlijk aantal jaartjes naar iets met aan huis ruimte voor paardjes
Ik hoef eigenlijk geen paard erbij... Ben volstrekt gelukkig met Aman en Dewi, over 2 jaar veulen van Aman erbij als opvolg, dus eer ik die kan beleren voor het dubbelspan zijn we ook weer 5-6 jaar verder. Maar in een leven na de dames? Da's nog veels te ver weg
timokyana
Joyce Morgen zit jij 13 maanden op bokt... da's een jaar en een maand! Kneus haha Maarre... pas een jaar, tjeempie.... lijkt al veel langer dat je zo actief bent!
Marjolein, wat een goed nieuws, dubbel gefeliciteerd!
Leuke verlanglijstjes zie ik allemaal Als we het op die manieren gaan uitbreiden is een pagina op bokt te kort voor mij Maar ik kan gelukkig ook wel tevreden zijn met wat ik al heb
zooooooooooooooooooo....wat is dat ineens hard gegaan.....
Ik was even vreemd gegaan in het trekpaarden forum inderdaad....goh tk jij houdt ook alles in de gaten? Kan ik daar niet eens over jullie roddelen achter jullie ruggen
Het zit zo...bij Emily staan twee Belgen (Laura en Jonas), die zijn nu nog net geen anderhalf maar de eigenaar ziet het helemaal zitten als ik die over een paar jaar ga berijden (niet te verwarren met 'bereiden'....hehehe..zag ik pas ergens voorbijkomen op bokt..moest echt hardop gniffelen)
Bovendien zijn we in het shet-subforum heel druk bezig met het maken van een sticky om de meest hardnekkige fabels de wereld uit te helpen...
Heb nog niet alles bijgelezen dus dat moet ik zo nog doen..maar ik zag een hele mooie foto van Amy en iets over verlanglijstjes...nou zet Amy er bij mij maar op
Marjolein, heb jij wel het boek "Loonheffingen 2006 (of 2007)" gebruikt tijdens de opleiding? Wij hebben alleen die van de Belastingdienst, maar wel het opgavenboek van die andere en dat verwijst niet echt handig....?
*gaat verder internet afspeuren naar wat antwoordmogelijkheden voor huiswerk*
Ja die Lennard.. Alleen ze houd hem niet vast, er zijn meer geintresseerden. Maar ik vond de PB een beetje onpersoonlijk, zeg maar copy paste, overkomen.. Dus ik weet niet of ik er wel verder op in ga..