Jan is met Flan gaan stappen en heeft nog 1 lange zijde gedraafd, dat zag er gelukkig goed uit
Net lekker gebadderd en zo naar verjaardag. Hebben we vanaaf lekker samen

Sita, hoop voor je dat het goed gaat met Amy! En morgen bbq bij jou, gezellig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen heb het idee dat er toch een bredere boom in moet.. Het ligt niet helemaal naar mijn zin heb ik het idee.. Nog even aankijken..
hallo jullie kunnen wel kletsen nu het eind van dit topic in zicht komt 
1 lange zijde goed in draf
en bokt BBQ
--> heb toch het idee dat die van Lowara en van Irish Lady langer zijn
en die ene grijsachtig bonte die waren ook mega 
--> eigenlijk heb je er niet veel aan altijd in vlechten duurt eeuwen met wassen
(voor goed nat en daarna goed uitgespoeld is
) maarja vind het ook sonde om eraan te zitten
denk er wel iedere keer over als ik weer zo moeilijk aan het doen ben
vanalles zat tegen
Say deed wel goed haar best
maar helaas volgens jury niet goed genoeg voor winstpuntje
terwijl omstanders het wel erg netjes vonden enzo en ikzelf dus ook best tevreden was vooral over 1ste proef, 2e ging wat minder
--> Tja jurysport hè niks aan te doen ... op zich nog geen súper slechte punten (175 + 170), maar ook volgens instructrice had het best wat hoger mogen zijn 
Say had ook flink lange manen, mooi! Flan heeft niet echt lange manen, die groeien niet echt door.

en wil absoluut niet dat Jes nog meer gaat afvallen. Dus vanmiddag liep Jes wat onwennig in 'r uppie het grote stuk op, vol voer
Toen ik wegfietste stond ze al kalmpjes te grazen 
Gelukkig vond je wel dat Say haar best deed, ze doet het toch maar weer even!
, kon zij geen dressuur rijden daarmee en heb ik deze gekocht.
Mooi weer dus eindelijk een geen nat pak halen

Ik ben lekker thuis bezig geweest, foto's gemaakt. Ellie lag ook nog al vretend te eten in de wei

Maar ik beschouw jouw Western ook nog als 'nieuw' omdat je die niet zo heel lang hebt
Met bijlezen zag ik later nog wel dat je idd de Wintec bedoelde
Maar mijn Western past wel goed he..

Zonnetje, windje, lekkere temperatuur, eindelijk een gevol van de zomer 
Het heeft nog een week regen gehad he...
Ik hoop dat ons eigen graszaadhooi betere omstandigheden zal krijgen (is nog niet gemaaid) Ik heb het 1 keer gedaan, graszaadhooi gevoerd wat was natgeregend op het land. Prompt had ik een paard met lichte koliek. Weg met die balen
Het is idd zonde dat het niet gebruikt kan worden als paardenvoer, maarja... het is gewoon niet van voldoende kwaliteit, dus dan kan je niet veel anders.

Nemen jullie me vast niet kwalijk he? Ben ook iets vergeten zag ik al, maar heb er best wel wat werk aan gehad en veranderen of opnieuw beginnen heb ik geen tijd voor 

Welke heb je interesse in? 
Deze heeft iig al airco waar ze superblij mee zijn
Maar voor loonwerkers ben ik toch wel gewend (iig, die hierzo) dat het allemaal veel nieuwer en groter materieel is?
Valt hartstikke mee, en juist die gewone HTK-foto's zijn het leukst

maar ik ben ook akelig nuchter, en is het voor jullie wel handig om dergelijke paarden aan te schaffen? Ik neem aan dat er toch ook opknapkosten aan zitten. (smid, wormen, DA wellicht, extra voer). Ik zou dat alleen ervoor over hebben voor de dieren die al netjes gebouwd zijn + volledige papieren hebben, zodat je ze makkelijker kwijt kan als dat onverhoopt moest gebeuren
).
.