Heb bijgelezen, wil iedereen sterkte wensen. Ik denk aan jullie, maar soms is het voor m'n werk een beetje veel om op iedereen apart te reageren..
Damian, Clay, Maddox, Roosje, Jellie en Tinkermuts
Tsja, geldzaken... Ik verdien heel niet slecht, maar door 2005 heb ik geen voorraadje meer en moet ik ook oppassen. Omdat ik nu weinig woonkosten heb, kan ik wat luxer leven, maar echt gek kan ik toch ook niet doen hoor..
En wat ook lastig is, al klinkt het wat triviaal: met Rich had ik me een bepaalde levensstandaard aangemeten. Wij konden altijd uit eten, altijd shoppen, altijd op stap. Echt opletten hoefden we niet. En dan is het best lastig zometeen als ik weer alleen woon en alles van alleen mijn salaris moet betalen.
Maar ja.. Ik heb verder absoluut geen recht tot klagen.
Gisteren lekker gezellig naar de Mac geweest met de VUTter. Daarna een potje gestoeid met Chub. Wat is die opstandig de laatste weken zeg... Pfff... Sowieso in de omgang (erg happerig en vervelend), en vaak ook met rijden. Op een slangevolte gisteren naaide ze er tussenuit, bokkend. Ik lach en roep "meid, je moet beter je best doen dan dit als je mij er af wilt hebben". Naja, ze heeft nog 3 pogingen gedaan daarna, dus voortaan houd ik m'n mond maar
Ga nu even aan de slag, want heb gisteren de boel een beetje laten versloffen

Leuke foto
Amanda had t goed naar d'r zin
Wij zijn geloof is zo'n 15 euro kwijt maar dan is t wel collectief. Stalbaas verrekend het altijd in de nota's. Sox, niet leuk he dat je allemaal liegers en bedriegers treft
Druk dagje vandaag. Kan me voorstellen dat het soms afzien is buiten. Tijd voor t voorjaar
Veel plezier op cursus bij de BP!
Alleen durf ik er geen foto van te maken, maar bij mij valt er ook geen takje in
jeetje zeg