Nou Mirjam, volgens mij heb je al genoeg reacties op je probleem gehad, of niet? ...
dan ga ik nu maar lekker werken.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

volgens mij is dat ongeveer net zo veel als wat ik ervoor vraag
) ahhh das gemeen 
Stuurt mijn manager op maandagavond een smsje, "bel je even vanavond" moet ik hem dan bellen of bedoeld hij dat hij mij belt.... dus ik terug gesmst, hoe laat moet ik bellen dan? Nooit meer wat op gehoord. Ik heb dus niet gebeld... Ze zoeken het maar uit daar. Als ze mijn rooster niet aanpassen dan ga ik gewoon onder het mom burn-out eruit en zie ik het wel weer, ben echt pissig...
Uiteraard op hoge poten gebeld, zeggen ja contract staat op meneer zijn naam dus die moet betalen... Ziggo gebeld en uitgelegd dat wij destijds een contractwijziging hebben doorgegeven en dat zij die niet hebben doorgevoerd en hij daar dus al die tijd niet meer woonde en zij dus gebruikt heeft gemaakt van hun diensten en niet hij. Dat hij ook kan aantonen dat hij daar niet meer woonde en zij wel... Nu moest ik naar de Ziggo en de deurwaarder bewijs opsturen (al had de deurwaarder dus zelf al opgevraagd waar hij had gewoond) en dan zouden ze het weer uitzoeken... Gelijk ook de advocaat opgebeld en die zei dat de deurwaarder dus gelijk had, omdat het op zijn naam staat is hij dus verantwoordelijk. Ik zei dat de ziggo een fout had gemaakt en de verandering van naam niet had doorgevoerd en dat er bewijs bij hun moest zijn omdat elk gesprek geregistreerd wordt. Hij heeft nu in zijn brief naar haar advocaat geschreven dat als zij het niet betaald, hij deze kosten verrekend met de alimentatie die wij nog aan haar moeten betalen. Nou maar kijken hoe ze regaaert... maar vrees weer het ergste, we zouden in jan. van alle schulden af zijn die mich dezetijds mee had gekregen, in juli ook van de auto en de advocaat. Nu weer er 1 bij... ik was zo kwaad dat ik helemaal zat te trillen en Mich was zo kwaad dat die naar huis is gestuurd van zijn werk.
en verder ben ik het kwijt...
mag zitten?
)
verdorrie sterkte
kan vanaf denk ik niet op de computer dus moeten jullie heeeeel snel of wachten tot morgen ochtend
dus wat word het ?
die hond er achteraan
whaha ben je nooit bang dat ie getrapt wordt?
heerlijk om zulke foto's te zien zo
*
hopelijk lukt t nog op de leuke foto's op 1 of andere manier op pc te krijgen...
Leuke dekjes
die rode (kersenrood was dat geloof ik) heeft Nono ook
en ik hou je wel ff vast
maaruh wel duur bij haar zeg
en die andere
daar liggen ook dure zweetdekens tussen
gewoon vragen Nee heb je JA kun je krijgen
hier ook en dan nog kruip ik er 's avonds zo weer paar uur achter 
maar nog wel redelijk rustig gehouden
hier veel oranje en beige en groen wil ik eigenlijk nog meer 
maar wel leuke foto's
er is kans op windkracht 9 aan de kust vandaag 

ik kan dat nooit snappen
dan spreek je het toch niet af als je het niet kunt/ wilt...
zou nog niet met hoofdstel beginnen
idd 1st gewoon aan halster oefenen en denk dat idd vast aan lang touw/ leadrope dan beter werkt dan helemaal los
dan weet ze misschien eerder nu is het "werktijd"
en hihi wat Puck zegt idd irritant doen werkt beter dan steeds zwaarder inzetten
Zie dat er ook al verschillend op visite willen komen
Succes!
en leuke oude doos foto's
en zie het al voor me
Vince dacht wat gek baasje ineens 
als ik de plek had had ik je etterbak wel overgenomen maarja heb ik niet 

spannend
in Uden waarschijnlijk ook 2 paarden maar weer van mensen die niks willen
dus niet onderzoeken of zo
dus dan weet je nog niks en kan volgens DA dan bv ook nog tetanus zijn of zo... maar ze dacht wel meteen aan AM...
en heb eigenlijk nog 2 goede liggen en 1 halster/hoofdstel
en ze zag weer spoken 

super zeg dat hij mag proberen te lopen
.