Nou Mirjam, volgens mij heb je al genoeg reacties op je probleem gehad, of niet? ... dan ga ik nu maar lekker werken....
Lucy_1
Geplaatst: 18-11-09 08:33
Vergeet ik een foto en een filmpje te plaatsen....
Grit
Geplaatst: 18-11-09 09:18
Mogguh!
Peuterklas in de ban van Robbie Williams
Biancaa
Geplaatst: 18-11-09 09:18
goedemorgen iedereen, mag ik mij ook weer opnieuw aanmelden
Ben Bianca, 35 jaar, getrouwd 2 kinderen, 1 stiefkind, 2 katten en 2 knolies waarvan 1 etterbak te koop is en maar niet verkocht wil worden (ben benieuwd wat een veulen opbrengt bij de slacht volgens mij is dat ongeveer net zo veel als wat ik ervoor vraag ) ahhh das gemeen
Sorry ben al 2 weken niet lekker, lig om 22.00 uur al in mijn bed en slaap dan om 22.30 uur al. Blehhh ben echt niet lekker. Ook door de spanningen op mijn werk heb ik het een beetje gehad kan ik je wel zeggen Stuurt mijn manager op maandagavond een smsje, "bel je even vanavond" moet ik hem dan bellen of bedoeld hij dat hij mij belt.... dus ik terug gesmst, hoe laat moet ik bellen dan? Nooit meer wat op gehoord. Ik heb dus niet gebeld... Ze zoeken het maar uit daar. Als ze mijn rooster niet aanpassen dan ga ik gewoon onder het mom burn-out eruit en zie ik het wel weer, ben echt pissig...
Verder weer allemaal problemen met de ex van Mich, ze heeft de Ziggo (internet, TV, Telefonie) nooit betaald toen zij nog op het oude adres woonde. Dus wij kregen een rekening van de deurwaarder van bijna 900 euro Uiteraard op hoge poten gebeld, zeggen ja contract staat op meneer zijn naam dus die moet betalen... Ziggo gebeld en uitgelegd dat wij destijds een contractwijziging hebben doorgegeven en dat zij die niet hebben doorgevoerd en hij daar dus al die tijd niet meer woonde en zij dus gebruikt heeft gemaakt van hun diensten en niet hij. Dat hij ook kan aantonen dat hij daar niet meer woonde en zij wel... Nu moest ik naar de Ziggo en de deurwaarder bewijs opsturen (al had de deurwaarder dus zelf al opgevraagd waar hij had gewoond) en dan zouden ze het weer uitzoeken... Gelijk ook de advocaat opgebeld en die zei dat de deurwaarder dus gelijk had, omdat het op zijn naam staat is hij dus verantwoordelijk. Ik zei dat de ziggo een fout had gemaakt en de verandering van naam niet had doorgevoerd en dat er bewijs bij hun moest zijn omdat elk gesprek geregistreerd wordt. Hij heeft nu in zijn brief naar haar advocaat geschreven dat als zij het niet betaald, hij deze kosten verrekend met de alimentatie die wij nog aan haar moeten betalen. Nou maar kijken hoe ze regaaert... maar vrees weer het ergste, we zouden in jan. van alle schulden af zijn die mich dezetijds mee had gekregen, in juli ook van de auto en de advocaat. Nu weer er 1 bij... ik was zo kwaad dat ik helemaal zat te trillen en Mich was zo kwaad dat die naar huis is gestuurd van zijn werk.
Verder zijn er in mijn omgeving "even" 3 mensen overleden, waarvan een oude buurvrouw (was al oud maar toch even slikken) een hele goede vriendin uit 1972 aan K en een hele jonge gozer van 23 jaar... pfff gaat goed hier he...
Sorry een onwijs ego bericht, maar heb het echt met alles gehad
Nou mirjam met problemen, heel veel dekjes voorbij zien komen (moet je er met zoveel pfff), een flinke jaap in een been, een veulen weer overleden aan die rot ziekte en verder ben ik het kwijt...
mnkortleve
Geplaatst: 18-11-09 09:25
Lucy_1 Ik denk ook steeds, en dan vraag ik of ze thuis is en steeds komt er weer wat tussen. Het is idd jammer dat het niet om de hoek is. Leuk gezicht met z'n allen in de bak.
Biancaa Aangenaam kennis te maken en leuk dat je gelijk met zo'n lang ego bericht begint. Wel k*t allemaal zeg het zit ook niet mee. Ik dacht dat je weer een koper had voor dat kleine ettertje is dar ook weer niet door gegaan?
heb helaas niks meer gehoord, maar ik heb begrepen dat ze het heel druk heeft gehad. Ik wacht wel af, anders ga ik toch voor een opfok kijken. Met zijn 2-en op 1 stal geeft zo'n smerige bende en aangezien hij bijna net zo groot is als Noa, wordt het toch wel tijd dat hij op eigen benen gaat staan.
En sorry inderdaad voor het bericht, moest het even kwijt hoor. En het zit zeker niet meer, ik blijf knokken
mnkortleve
Geplaatst: 18-11-09 09:58
Biancaa Het zou toch wel handig zijn als ze je wat meer duidelijkheid geven. Daar waar Chabo heen is gegaan was nog plek mocht je interesse hebben kun je hun mailen of bellen.http://www.stalhorsetrust.nl/ Lucht jij maar lekker je hart hoor maakt mij helemaal niet uit.
pff ben even bijgelezen maar ff geen puf om te reageren, heb een ontzettend zere rug van gister, zometeen weer verder aan de slag..
Induna
Geplaatst: 18-11-09 10:43
Hoihoi! Goedenmorgen allemaal.. Even kort bijgelezen (moet toch een beetje op de hoogte blijven).. Alelen niet zoveel tijd om te reageren.. Zit op werk, en het is weer bere druk, maar had even zin in iets anders..
Biancaa wil je weleven een knuffel geven Klinkt allemaal niet erg fijn dit.. Denk je bijna van de schulden af te zijn, komt zoiets nog om de hoek kijken, bah! Wat een rot streek... Sterkte meis!
timokyana
Geplaatst: 18-11-09 10:46
morguh, gaat zo bijlezen maar eerst... bianca
lies een heerlijke groep met jong schorem
dagmar last van rug
timokyana
mirjam,eigenwijze tante heb je daar. hier is onze nien ook niet van 'fysiek geweld 'onder de indruk, je moet bij haar echt slimmer zijn wat niet altijd meevalt. slaan doet er echter geen een hier gelukkig, dreigen ook niet. maar ik heb hier ook bij allemaal met stick en string gewerkt aan het wijken voor druk.valt bij ons echt onder de basis.
mooi om te lezen hoe iedereen zou reageren op een dominant paard.
vind het met Odinn lastig. hij luisterd heel goed, maar probeert iets wel 10 keer. als voorbeeld aan een deken snuffelen/knabbelen die op de ponyclub hing. hij mocht er niet aan zitten, uh zeggen is dan in het begin genoeg maar hij doet het dan nog 10 keer. ik blijft dan heel lang rustig tot de 9de keer dan krijgt hij een duw (en dan kijkt ie zo zielig) moet ik dan eigenlijk al eerder wat duidelijk zijn zodat hij het niet nog 9 keer doet of is dit zijn manier om uit te vinden of hij echt, echt niet aan die deken/zak voer/emmer/borstel/jas/touw/enz. mag zitten?
auto is bij de apk, spullen voor in ons huis (verf spullen, thee, koffie, klus spullen) liggen klaar, zometeen de sleutel, dan verf kopen, alles klaar zetten voor vrijdag het verven en vanavond nog een kast op halen. (en tussendoor nog een officiële opening van de straat die veelste lang duurt omdat we veel willen doen )
Cecille
Geplaatst: 18-11-09 11:17
Jeetje Bianca het zit je ook niet mee pffff en mohr nog niet verkocht ..... snap het niet is zo'n leuk dier... En dan ook nog die je dierbaar zijn overlijden pffff sterkte
Verdorrie is het veulentje nu overleden dan ? sorry heb niet echt goed bijgelezen verdorrie sterkte
Berdien wat een wond zeg pfff ook sterkte ermee
voor de rest moet ik het hier bij laten anders krijg ik klappen op het werk
Maar heb gisteren avond heerlijk getut met de knollies heerlijk genoten van ze heb Bonette en paty en Roosje flink onderhanden genomen, sokken uitgepluist en had guusje half al gedaan dus nu nog Red,Shak, Sofie en een halve Guusje
Maar wat kan je dan genieten zeg pfff
Nou ga nu snel aan het werk
En gaan we nou is de 500 halen kan vanaf denk ik niet op de computer dus moeten jullie heeeeel snel of wachten tot morgen ochtend dus wat word het ?
Janet wat een plaatjes zeg heerlijk om zulke foto's te zien zo
grid
Geplaatst: 18-11-09 11:38
* ff in stukjes dan gaat topic sneller *
O pff Janet da's balen hopelijk lukt t nog op de leuke foto's op 1 of andere manier op pc te krijgen...
Cecile met vrachtwagen weg
Eva hondje komt eerder
Dagmar moe van werk en dan ook nog draad los
Nigel nog moe maar wel lekker geknuffeld en gedaan Leuke dekjes die rode (kersenrood was dat geloof ik) heeft Nono ook en ik hou je wel ff vast maaruh wel duur bij haar zeg en die andere daar liggen ook dure zweetdekens tussen Puck hij zal toch vast niet moeilijk doen als je iets juist netter maakt gewoon vragen Nee heb je JA kun je krijgen
Induna druk op werk en veel achter PC hier ook en dan nog kruip ik er 's avonds zo weer paar uur achter
Denise ook nog steeds druk maar nog wel redelijk rustig gehouden
grid
Geplaatst: 18-11-09 11:38
Maartje en Marleen ook oranje hier veel oranje en beige en groen wil ik eigenlijk nog meer
Annique ziek naar pallieter geweest en nu dus weer erg moe maar wel leuke foto's
Lies druk er is kans op windkracht 9 aan de kust vandaag en wat een heerlijek foto
Kim in nieuw huisje geslapen
Mirjam vervelend als mensen afspraken niet nakomen ik kan dat nooit snappen dan spreek je het toch niet af als je het niet kunt/ wilt... Grainey uithalen op druk zou nog niet met hoofdstel beginnen idd 1st gewoon aan halster oefenen en denk dat idd vast aan lang touw/ leadrope dan beter werkt dan helemaal los dan weet ze misschien eerder nu is het "werktijd" en hihi wat Puck zegt idd irritant doen werkt beter dan steeds zwaarder inzetten Zie dat er ook al verschillend op visite willen komen Succes!
Grit hihi zuignap weer gevonden en leuke oude doos foto's en zie het al voor me Vince dacht wat gek baasje ineens
Bianca als ik de plek had had ik je etterbak wel overgenomen maarja heb ik niet
en heerlijke foto's van Sem en Dingo
Chanel_
Geplaatst: 18-11-09 11:39
Goede morgen.
Bianc, sterkte met alles Zie je toch straks praten we er wel even over
Lies, wat een leuk filmpje van het kleine grut
Heey Grit
Eevee, door de kat wakker gemaakt
Dagmar last van je rug en werkse zometeen
Djoeke, werkse
Maartje, succes vandaag met de sleutel halen spannend
Cecille, lekker getutteld met je paardjes Werkse
Vandaag lekker dagje vrij
grid
Geplaatst: 18-11-09 11:42
en dat AM komt nu ook overal voor zeg in Uden waarschijnlijk ook 2 paarden maar weer van mensen die niks willen dus niet onderzoeken of zo dus dan weet je nog niks en kan volgens DA dan bv ook nog tetanus zijn of zo... maar ze dacht wel meteen aan AM...
Gister lekker op Say gereden al was ze wel wat kriebelig in het "donker" met die wind alsof ze achter de hele korte zijde spoken zag
Vandaag kleren meenemen naar Hugo want hij mag gaan oefenen om weer te lopen Hij heeft niks aan z'n benen maar natuurlijk ondertussen wel al heel lang alleen gelegen en laatste tijd gezeten
en hoofdstellen pff wil eigenlijk nog die amber maar twijfel ivm en heb eigenlijk nog 2 goede liggen en 1 halster/hoofdstel
en wil ook ander zadel maar dat wordt denk ik pas in Dec of Jan of zo ...
Laatst bijgewerkt door grid op 18-11-09 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt