Mensen ik ga douchen en naar bed!! de groeten en een fijne avond!! Oet morn
snowdon
Geplaatst: 07-02-09 00:22
Gaan we schelden met je "oet morn"?
Houdoe! Truste
Grit
Geplaatst: 07-02-09 00:25
Ben zelf meer van de Brown Eyes. Browny is ook een bijnaam van mij (haarkleur), andere vriendinnen heten blacky, blondie/redhead en Yellow. Heel origineel
Truste en houdoe he!
grid
Geplaatst: 07-02-09 00:28
o ja idd leon is chestnut ... moet ook niet buitenlands gaan typen
en o ja dat was die skew en piebald vind dat nog steeds niet klinken trouwens
truste aan de bedgangers
en Bubblegum zo goed als klaar
ijslanders heten trouwens vaak ook gewoon hoe ze eruit zien kwa kleur of aftekeningen dus ook lekker orgineel
maaruh ga ook zo afsluiten dus niet volkletsen hè
Laatst bijgewerkt door grid op 07-02-09 00:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga morgen even naar de ruitersportzaak.. En daarna rijden.. En ik moet nog een trouwreportage die ik niet ga aannemen afbellen, daar zie ik nog t meest tegenop..
Muds
Geplaatst: 07-02-09 00:38
Hoihoi, net drie kwartier nodig gehad om de laatste bladzijdes bij te lezen, maar... komt dat omdat jullie zo snel gaan of omdat ik zo langzaam lees? (Zal wel een combi zijn)
Uhm, wat heb ik onthouden? Amy een blauw oor. Vet schattig! Prada die echt alle kleurtjes kan hebben die je maar kunt bedenken (Ik heb alleen een bordeaux-rood dekje, een kerriekleurige (ongebruikt), een zwarte en een witte (ongebruikt)) Oh, eigenlijk nog best wat dan Echt onwijs leuke pc-verwarmer gezien 'Moon' Manen hier gaan nu eens een poos los, dan weer een poos in vlechten. Die van Say zijn echt prachtig op de laatste foto
Vanmorgen Muddy nog weer losgewerkt in de round-penn. Ik snap er niets van, tot een paar keer terug had ze aan een half woord genoeg, lette ze vreselijk om m'n lichaamstaal en nu gaat het helemaal mis. Ze luistert niet, wil niet terug in stap, wil niet halthouden, zich niet laten pakken... Ze was aan het eind ook zeiknat en dat terwijl ze niet echt hard heeft moeten werken. ze zweet altijd wel snel, maar nu liep het in zowat straaltjes. Ik denk dat ze zo nat was van de stress... Ik snap echt niet wat er aan de hand kan zijn Eens kijken hoe het morgen gaat met lessen, arm ding.