Hmm. Vriendin van mij haar paard paard heeft een stofallergie. Vooral bij veel binnenstaan. Mss scheelt dat ook wel wat bij jouw kerel? Weet niet of hij ook een snotneus heeft? Dat had haar paard wel.
Nientsje
Geplaatst: 17-01-16 21:45
Ik wil mijn baas sowieso weer laten komen. Hopelijk kan hij Feik in de keel kijken. En als er niet snel wat uit komt dan prop ik hem in de trailer voor de paardenkliniek in wolvega... ben dr helemaal klaar mee.
Feike heeft altijd wel beetje een snotneusje gehad. Maar nooit ergens last van. 1 dag heeft hij flink dikke snotneus gehad maar die is weg. Dusja ik vind het lastig.
En als het echt een besmettelijk virus zou zijn zou ik toch denken dat er meer dan die paar last zouden hebben. Vooral die veel in aanraking komen met die paarden.
TurboTinker
Geplaatst: 17-01-16 22:27
Nou dat vooral. Maar als je het niet vertrouwt, beter naar de kliniek dan aanmodderen. Die mensen weten het beter als wij.
Ik vind paarden leuk, maar als ze ziek zijn vind ik het ellendelingen. Konden ze maar praten.
Als mijn baas niks meer weet of zijn volgende stap ook niet werkt. Dan gaan we naar een kliniek. Het kost me al een godsvermogen dus dan kan die kliniek er ook nog wel bij...
Mijn baas komt morgen weer bij Feike en gaat in de keel kijken (alleen geen scopie) en gaat bloed aftappen. Mijn broer belt vanmiddag de kliniek in Wolvega over een scopie.
Mijn baas vroeg vanmorgen meteen hoe het met Feike gaat. Dus hij schrok wel en baalt ook. Maar morgen gaan we kijken wat we nog meer kunnen doen.