Zijn een heleboel tinkers die geen vos dragen hoor Maar er zijn er ook een aantal bij wie je het niet verwacht en die het wel meegeven.
Lor, dat is waarschijnlijk een verstijfde spier. Heb dat ongeveer 1x per jaar. Warm houden, massage, tijgerbalsem. En als dat niet helpt --> dokter voor valium.
Nee ik wil het wel weten als ik ooit een veulentje wil fokken. lijk me erg leuk om te kijken wat het zou kunnen krijgen. ook wil ik dan weten wie haar vader is om een goede hengst voor haar te zoeken en om te kijken of ze psmm heeft.
stijve spier veel warmte en ontspannen en voorzichtig met tijgerbalsem masseren. en een pijnstiller nemen zodat je weer iets kan bewegen.
Ja ik maak eigenlijk zelfde foto's chimello. Kan er ook helemaal niks van, ik zal proberen mijn man te strikken tijdens een les of zo.
Ik denk dat Dana momenteel veel moeite heeft met Nola. Ze word ook wat mager.even rustig aan met rijden. Mijt word behandeld en ze krijgt ook een vitamine spuit. Nog 1maand Dana is Nola nu soms al beu.. kost haar veel energie. Nola word steeds makkelijker
He, sterkte net je nek hetlevenwint, inderdaad even lekker de warme douche erop en tijgerbalsem. Misschien kan iemand het voorzichtig wat los maseren. En anders wil een paracetamol wel eens helpen zodat je niet verkrampt blijft door de pijn.
Dana even lekker een beetje na-zwangerschaps verlof
Leuk Ellie, stal BBQ succes met organiseren!
Hier druk op het werk, vandaag eigenlijk vrij, maar zo druk dat ik weer een dag vol heb gemaakt
Lori
Geplaatst: 01-07-14 11:23
Oke gaat al wat beter met nek kan terug bewegen een warme douche heeft enorm geholpen gisteren. Gelukkig maar voel het nog altijd beetje maar dit 10keer liever dan eerst.
Jack zit ondertussen constant buiten het hooi is op moet eens nieuw laten komen (krijgt s'nachts nu ook gewoon gras < is hoger dan mij momenteel knip gewoon een hoop af van de kantjes waar die niet mag eten ). Eens zien voor enkele linkjes door te nemen en even te bellen er voor.
Welke kleur touwhalster staat mooi bij een vos bonte? Ik wil ook een neus stukje. Ik dacht aan bordeau of iets. Maar kan niet kiezen Iemand toevallig leuke kleuren voor z'n rode paard?
Ja twijfel nu erg tussen donker bruine tinten en bordeau. Moeder zegt dat bordeau vloekt! Zoek nu dus naar mensen met zulke kleuren op bokt Nog niets gevonden tot nu toe.
Ik denk dat je dat niet vindt omdat er meer mensen zijn die denken als je moeder
chimello
Geplaatst: 01-07-14 20:39
Haha ja, waarschijnlijk. Ik zag een mooie camel-bruin die wel mooi gaat zijn denk ik. Dat zal het dan wel worden. Ik twijfel echt te veel over dit soort dingen
geel of beige ,redelijk veilige kleuren maar wel mooi.
vandaag voor t eerst gegallopeerd.was wel eng,maar was niet bang gelukkig om aan te galloperen.heb nu genoeg vertrouwen in t paard waar ik op rij.dat zal wel schelen.t waren maar een aantal sprongen,maar toch...heb mezelf maar een schouderklopje gegeven
Heel goed Ellie! Ik zal me mond maar houden als echte rood fan haha
J_E
Geplaatst: 02-07-14 10:00
Haha, voor vosbont zou ik ook voor geel of lichtbruin/donkerbruin gaan denk ik. Bordeaux zeker niet
Vanavond ga ik denk ik voor het eerst weer op m'n knollie klimmen
Noeka is echt zo'n heerlijk beest. Trekt zich echt niks van Aranka aan, gaat hele dagen zelf op pad. Gister zijn er koeien naast gekomen, staat ze rustig de koeien te inspecteren terwijl Aranka een heel eind verderop gras eet. Dapper!
Hoe is het nu met je nek hetlevenwint?
En een beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je dochtertje Nienke!
Gister een oproepje op fb gezet op een groep in de buurt van waar ik woon om te gaan rijden en of iemand zin had samen te rijden en morgen ga ik al met iemand rijden, ben benieuwd. Denk dat ik Chi pak dan Misschien dat ik zo ook nog even ga rijden.
Redbull blijft altijd bij een van de jaarlingen staan. Gaat nergens alleen heen maar wel ver van Mello af als de jaarlingen dat doen Hij is een kleine rustige die stiekem toch liever niet alleen is. Noeka is een klein avontuurtje zeg!