hm grit nog steeds aan het bijlezen... die is het draadje kwijt volgens mij.
Follow the red wireeeeee
Grit
Geplaatst: 24-07-09 22:40
Ik ga me (binnenkort) inschrijven voor 11 oktober Ben nu al zenuwachtig
TV; keuring gaat door Kun je zo een keuring organiseren??
Lois gaat samen met Annique treinen
Ellen hoeft zich geen zorgen te maken. Niamh is gewoon een slanke dragende en krijgt vanzelf grotere tietjes. En een druk maar gezellig weekend!!
En mooie foto's gezien van gapende en slapende veulens (heel aandoenlijk). Baby Niamh en Nigel. Niamh als stermerrie. Jut en Jul. Shiloh. Dodge. Shets. Pluus. Aquaria ( ). Korstbenen Snow . Sierre en de bal . Chayenne.
Ik doe mee met de campagne "weg met de dazen". Ik zal de posters wel regelen
Marleen; fijne vakantie!!!
Angela naar de zwarte cross en hond heeft haar melk op
Hoe was je kleurentest Grid?????
Balou blijft de zomerdekens uittrekken
En nog wat verdrietige veulenverhalen Gelukkig gaat het meestal gewoon goed en kunnen we genieten van die zachte knuffels.
Puchje wedstrijdstress En we doen het toch voor onze lol........... Doe je nog mee aan de keuring??
Leon komt helpen meel*llen. Gezellig! Arjan
Een babygup. Wacht maar, als de smaak te pakken hebben.........
Patent van Leon op slingers en ballonnen. Dus je weet bij wie je moet zijn!
Puchje lurfjes zijn cool!!!
Denise tukkie gedaan op ribbelkussen
Lois guppen of puppen
Leon slaat op hol met een zin berichten
Dat was het tot en met blz 453. Ik geef het op, sorry
mich zit al koude blikjes tegen me aan te duwen zodat ik schrik, zegt ie ja moet je maar blijvne opletten, je zit alleen maar te typen. Dus ik zeg ja nou en jij kijkt naar dat ajakkes daar ga ik niet naar kijken, vind al erg genoeg dat ik ernaar moet luisteren met 2 schreeuwende mannen...
grid
Geplaatst: 24-07-09 22:43
ja GO Grit (en Vince)
Ennuh ik ben GEEL en klopte helemaal met hoe ik mezelf zie dus goede zelfkennis of je der altijd blij mee moet zijn is ander verhaal
ik moest meer oranje worden (ook van mezelf)
en ik heb een hekel aan rood en paars ook wel
en het bedrijf waar ik werk is blauw en veel mensen nu ivm fusie paars
O ja en ik heb ook nog wat groene kenmerken maar die kwamen wat minder uit de test (minder belangrijk)
ja, mn vriend kan niet wachten tot ze 3 is, hij heeft zichzelf de eer gegeven als eerste op haar te zitten. (hij weet niet waar die aan begint) is meer een grapje, maar toch wel leuk. ze zijn wel echt vriendjes die twee. ook syl vind pim heel lief, die is nooit ergens bang voor dus heel betrouwbaar volgens syl. leuk om te zien.
ach, een grote avelyn, heb ik heel veel paard om te knuffelen en ik vind het wel bij haar passen. (baasje wil een klein paardje, dan word ik toch lekker groot )
sja die zure regen van de laatste tijd, daar worden ze vast zo groot van. of zal het de pokon zijn
ellieellende
Geplaatst: 24-07-09 22:48
Haaaaaai!
Ben ik weer ff, ATWT begint zo en de lekkerste vent van de serie wordt vermoord vanavond boehoe!
Ik sluit me aan bij Ingrid, of was ik er nog bij blz 453 en ingeschreven!!!! whoehoe!!! Heb vanmiddag voor het eerst het proefje geoefend met Desie en Hobje! Ze deden het super!! zo leuk om te zien! Ahhhhh Janet! very special moment! mmmm Dan heb ik een best grote tink dan als ik iedereen zo hoor..... Ik heb geholpen met het beleren van een Shire, kon ik op zonder trappetje! goed he Ze was bijna 4 en 1,78...... Nu rijd de eigenaar er zelf op rond door het dorp en deze meneer is de 60 al gepasseerd, schitterend! Heb ik nog iets cruciaals gemist??
Grit moet nog 20 pagina's Je hield niet van kleingrut he, aquaria, katten etc? Je moest er op kunnen slaan, zoals een paard/hond. Ik moest toen nog ff denken aan je cavia's kan je daar ook op slaan?
Ik vind 1.40 een mooie maat. Zou graag een kleine, stevige tinker merrie willen hebben. Maar die zijn zo schaars in nederland (tenminste die ik mooi vind )
snowdon
Geplaatst: 24-07-09 22:51
Joh
(reactie op bijlezen Grit)
Laatst bijgewerkt door snowdon op 24-07-09 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt