Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjoow schreef:ben bezig
maar de beste zijn van de cross
silas schreef:leuke foto's bellatrix!!
Ier schreef:Marjoow schreef:ben bezig
maar de beste zijn van de cross
Whoehoe. Heb je van elke deelnemer van vandaag crossfoto's?
Bellatrix schreef:Echt?
Dan ga ik verder in links.
Bonte schreef:Bellatrix schreef:Echt?
Dan ga ik verder in links.
Ik dacht het wel. Kan het verkeerd hebben hoor. Misschien dat iemand anders het weet?
Bellatrix schreef:MelanieB, was je zaterdag in het geel?
Lowara schreef:zooo ik ben ook weer terug, pff wat ben ik moe zegheb 2 blikken Red Bull op,maar voel het flink.
heeeerlijk weekend gehad, dressuur ben ik super tevreden over, vooral vanochtend de 1e proef, nog nooit zo goed gereden
wederom dacht de jury er anders over, maar hoorde al her en der dat er mega lage punten waren gegeven.
springen gisteren een 2de prijs bij de 80 cm en vandaag een balkje ( rotbok)
cross was supergaaf, maar helaas ben ik in het schrikdraad beland na hindernis 3, dat was echt even een eng moment, want Lowara's achterbenen zaten er compleet in vast.
Ook had ik een sublieme actie door bij de grote boomstronk een knap straaltje vliegwerk te laten zien
2 weigeringen, en wilde eigenlijk in een drafje haar laten weiegren zodat ik er snel langs kon. ja hoor.. Lowara besloot vanuit stilstand eroverheen te springen
daar hing ik aan haar nek! lang leve d'r lange manen, kon me nog optrekken en zonder beugels de wal doen.
maar vrees dat deze 2 acties mij mijn prijs hebben gekost, want was 6de terwijl er 5 bekens waren ( tuuuuurlijk!)
maaaaar, heb een toptijd gehad, veel bekende gezichten, weet nu verdomd meer over Trec dankzij Gilbey en ook Lowara vond het gezellig
April weer !!!!