Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij heeft regelmatig kennis gemaakt met haar tanden.
Janet wilco je nog laten schrikken
Jell lekkage 

zo slecht geslapen en last van schouders en rug dat ik maar ff op de bank blijf hangen
misschien vanmiddag weer wat fitter...

Wilde om 8 uur opstaan voor de boodschappen... Ben om 8 uur, 9 uur en 10 uur wel wakker geweest en heb fanatiek liggen smsen met allemaal mensen
Maar uiteindelijk was het nog 11 uur eer ik eruit was. Nu eerst even alles bijlezen, werken en rond een uur of 3 via de Lidl naar de stal om te kijken of Huub nog een wei voor me heeft kunnen regelen...
En er was ook veel bij te lezen
Ik vrees dat ik 't vanaf maandag, als ik weer moet werken, ook niet meer helemaal bijgelezen krijg

Flynn aan de rest van de wereld showen

Sita_ schreef:Maya.. Nero en Senno zijn ook de bedoeling om af te schrikken.
Maar ik ben er totaal niet bang van, zijn zulke schatten! Alleen ja, het blijven Rottweilers.. Maar als ik ze zo met de kinderen zie ook, kruipen er op en eronder..
Maar je moet ook niet 's nachts zomaar het erf opkomen denk ik, want dan heb je wel een probleem..
En ik denk dat ik idd niet 's avonds een worteltje ga geven aan Amy en Shania hoor...
Bij jullie ook?
weer gewerkt dus... en verder voer ik vandaag niks meer uit
(nja, vanmiddag dan) 
Sylvia schreef:Honden en kinderen alleen vind ik idd zowiezo geen geweldige combi...