silas: het staat hem super goed. Arme jij dat je een beetje ziekig bent. Ik heb het net gehad, dus weet wat je door maakt
Silas ziet er super uit, helemaal bling bling
rommulus: en heb je het zadel???? hoop het voor je...
Heb ziggy net gelongeert, heb eindelijk een frontriem. Een vriendin van mij is gisteren creabea bezig geweest. Ze heeft 2 frontriemen gemaakt van een hetzelfde touw waar een longeer lijn van gemaakt is, dus lekker zacht.
Het longeren ging niet helemaal zo als gepland. Mijn hond is nogal fel op de paarden, dus had aan mijn moeder gevraagt of ze de hond binnen wilde houden. Wat ze dus niet deden. Dus ik stond met een wild bokkend, stijgerend, stessig paard aan de longeer lijn en een hond die aan de sokken van Ziggy hing. Ik snel de longeer lijn eraf gehaald, probeerde Sem weg te krijgen wat natuurlijk niet lukt. Ziggy vloog bijna door de draden heen. Gelukkig kwam Wilco (vriendlief) eraan en die kon de hond wel mee krijgen. Mijn reddende engel! Dus eindelijk kon ik weer verder met longeren.
Verder ging alles super, Ziggy reageert goed op mijn myler bit, hoofdstel past. Ik ga morgen maar het zadeltje opleggen, Wilco is thuis dus dan kan hij mij mooi helpen.