*tikt met vingers op bureaublad*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cayusejuhh schreef:las in ander topic * zwangerschaps topic * ( lame) dat het tegen viel
kan ook geheimzinnigheid zijn hoor..
We hebben TM ontzettend hard zien rennen vanochtend!! Dunja deed leuk mee.. maar het resultaat viel een beetje tegen geloof ik..
Resultaat viel helemaal niet tegen hoor! Als je zonder verwachtingen (ik ging eigenlijk alleen voor het feit dat ze een stamboekveulen was en ik zo 'vrij gemakkelijk' d'r paspoort en gechipt kreeg
) er heen gaat is een 2e premie ook al hartstikke mooi 
).
Dunla d'r halfzusje die bij haar in de groep zat (Lucylle O'Britain van Noelle) heeft een 1e premie gekregen en mocht door naar het Dagkampioenschap. Dat veulen van Offspring heeft ook een 2e premie gekregen.
De chipper was jammer genoeg niet snel genoeg voor Dunla en na de eerste keer prikken had zij het al helemaal door. Eerste keer prikken kreeg hij het naaldje er wel in maar tegen de tijd dat hij de chip er in wilde drukken was Dunla al lang voor hem weg gesprongen. Dunla liet zich ook niet meer door hem benaderen waardoor dat chipding er weer uit viel na een aantal vreemde sprongen. 2e en 3e keer ding er in prikken precies hetzelfde verhaal. Uiteindelijk maar een paar meer sterke mannen opgehaald en Rudy Asbroek erbij. Rudy pakt dat prikding, 2 sterke mannen + Rudy houden Dunla vast en voor Dunla het echt in de gaten had had Rudy de chip er al in zitten.
Snel weer op stal gezet waar ze tot rust kon komen en gelukkig liet ze zich door ons al wel weer snel benaderen 

Ze heeft weer erg veel indrukken gehad en voor ons is ze gewoon het mooiste veulen op de aardbol!

flettie schreef:Owja, foto's misschien vanavond als Roy er puf voor heeft

Estwo van de Tukker is dagkampioen merries geworden!!
Een heeeele grote meid die ontzettend kan lopen! De andere merries hebben allemaal een tweede premie gehaald.