Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar weet dus idd nu ook niet hoe ze t doet
ben helaas ook de naam kwijt ... maar ze woonde in de buurt van Arnhem
en Lowara is dan erger dan Say
ik doe Say na t wassen wel een nachtje fleece of zomerdekentje op
en haal savonds 1x de drollen eruit en dan heeft ze 's ochtends meestal 1 vlek in der nek of soms toch 1 op der bil

dus Bor toch ook wel beetje smeerpoets
Say kan idd ook erg mooi geelgevlekt zijn
voorbeeldje van voor het wassen (dit was wel behoorlijk erg toen
) http://www.mijnalbum.nl/Foto=YGAUVUMI
de oefeningen werden wel gedaan maar vond het er eigenlijk maar saai uitzien
(zegt er 1 die nog geen winstpunt in de B heeft
--> beste stuurlui staan aan wal
) 
Lowara schreef:tjah maar dan nog, je kunt wel zien of iets spectaculair is of niet. Niet om af te kraken ofzo, het blijft superknap dat ze de oefeningen erin kan rijden, dat doe ik haar nog niet zo gauw na. maar als ik denk aan een Z dier, zie ik een nou ja.. Boris of Roosa rondlopen eigenlijk
ja was dus idd niks bijzonders
--> Dat stukje tussen haakjes komt eigenlijk door Indoor Brabant van afgelopen weekend
wij hoop commentaar leveren zo van die neemt achterhand niet mee, tilt benen niet op in passage/ piaffe, o fout op de wissels, die eindigt niet hoog enz enz ... terwijl we zelf dromen dat onze paarden misschien ooit een paar oefeningen zouden kunnen die er op lijken bv wissels om de pas of zo

oké nu kap ik met me lange verhalen in dit topic

( het staat er zo krom, maar je snapt denk ik wel de clou) Lowara schreef:tjah maar dan nog, je kunt wel zien of iets spectaculair is of niet. Niet om af te kraken ofzo, het blijft superknap dat ze de oefeningen erin kan rijden, dat doe ik haar nog niet zo gauw na. maar als ik denk aan een Z dier, zie ik een nou ja.. Boris of Roosa rondlopen eigenlijk

Lowara schreef:jaaa die ook! maar de naam Baggio onthoud ik nooit goed, als ik het lees wel,maar om aan iemand te zeggen niet. en om nou te zeggen die zwart bonte hengst, dan kom je ook niet ver
( aaahhhh vet gemeen eigenlijk, nieuw doel, de naam Baggio goed onthouden)
Noem hem maar Bas(sie) hoor, snappen we je ook

, maar kan het ook best mis hebben
grid schreef:Heb er ook geen goede foto's van vond het tinkertje zo gewoontjes![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto=W7AKBGLU
was ook in de binnenbak dus ging zowiezo niet zo goed met mijn cameraatje

) had vandaag op de clubkampioenschappen 193 punten en een gedeelde 2de plaats. vond het erg netjes