[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dobbel

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:42

chubby wij hebben elkaar wel gezien heb nog bij je aan tavel gezeten bijde bareqeu bij jean, en ik ga zelf niet mee naar de keuring moet werken, kon met geen mogelijk heid vrij krijgen, dus nu gaat ludie met een vriend van ons. Baal er enorm van maar het is niet anders,

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:44

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:47

Oooohhh... Dobbel, da's waar ook! Solly! Kun je je niet ziekmelden op je werk zaterdag?

Grid, mooie tekening! Alhoewel ik haar op je foto's meer tot haar recht komen denk ik...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:51

Nee heb al vrijgevraagt dus dan valt het wel op, en ben net weer aan het werk dus kan het niet maken en wil er ook geen misbruik van maken, meld me alleen ziek als ik dat ook ben, maar ja neemt niet weg dat ik een leuke dag ga missen, maar goed het wordt gefilmt dus kan het terug zien,

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:53

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 23:06

truste.........................

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 00:07

Heb een nieuw forum (naja, voor mij nieuw ) ontdekt: CreaBea... Zit al een uur te staren naar de mooiste tekeningen, foto's, enz.

En ik had mazzel: Slimmerik was zo lief voor mij een nieuwe avater te maken

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 00:15

Hij is erg leuk chubby

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 00:31

Thanks.. Is weer eens wat anders dan die M&M's huh?!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 06:13

goedemorgen,

Het hele huis slaapt nog , maar het was erg gezellig, ik heb het feestje om 1/2 1 verlaten en ik heb geen idee hoe lang het doorgegaan is, lekker geslapen dus, ga nu zo eens kijken wat er schoon te maken en op te ruimen valt en reageer later

ps chubby, mooie atavar

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 06:22

Morgen. Vannacht pas laat thuis van werk, pff 3.00 en nu al wakker. Zo een stamppotrit. Kar is verkocht. Vanavond meer.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 07:14

Goedemorgen!!!

Gister een heerlijke dag gehad! Lesje ging netjes, Fer was braaf, maar vond 'm nog steeds niet helemaal lekker lopen en Lisje was weer geweldig. De wedstrijden waar ik 's middags moest ringmeesteren liepen heerlijk vanzelf, iedereen kwam zich netjes melden en hield het zelf in de gaten, daardoor kon ik lekker paardjes kijken.

Toen belde Nicole nog, of ik mee wilde naar de UPD, ja tuurlijk! Dus daar ook nog ff lekker paardjes zitten kijken, was wel genieten hoor!!!

Toen nog stalfeest, vriendin van mij is daar door haar vriend ten huwelijk gevraagd, dus dat was heel groot feest. Ze hebben gevraagd of ze Lisje als koetspaard mogen gebruiken voor hun ouders (ze gaan zelf te paard, maar hun ouders rijden niet) en als Lisje zich braaf in laat spannen mag ze mee...

Strakjes heb ik nog een strandrit en als ik een beetje bijtijds terug ben gaan we Lisje nog voor de wagen zetten... Spannend!!!

Yarka, mooie merrie hoor, vind het zo op het eerste gezicht ook geen Grai, maar een foto kan vertekenen...
Leuke naam trouwens!!!

Keeva, ook leuke foto's!

Wat de vragen over Fer betreft, ja ik betaal er voor, ik zou hem uit gaan brengen op wedstrijden, daarbij moet je meestal betalen hier in de omgeving.
Maya, die opmerking snap ik wel, het punt is dat dat paard de hele dag op stal staat, als zij zeget niet te kunnen en ik kan/ga ook niet staat ie bijna 48 uur op stal. Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen...

Chub, mooi ava!!!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 08:48

Goede morgen

Hier slaapt ook nog iedereen.
Dus ik denk ff vlug kijken hier anders hou ik het niet bij hier hihihi.

Zo ff de boel doen dan orlando naar stal brengen die gaat met nog iemand een buitenrit maken.

Ik ga ff naar een onderling kijken van iemand van me oude stal.
is een tank van een haffie dus ben benieuwd hoe ze het er samen vanaf brengen.

\En dan ga ik weer naar me eigen stal heb belooft een andere tinker te helpen wassen
Die heeft nu wel hele erge vieze sokken en staart.
Nou en dan is je dag wel weer gevult voor vandaag

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 09:02

mogguh,

was een superdag gister, Chuck was weer geweldig, vertel later meer, moet vriendin helpen met verhuizen.

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 09:12

Goeiesmorgens allemaal,

Foei foei wat was het weer vroeg vanmorgen. Gisterenavond het feestje van mijn opa en oma gehad. Was erg gezellig, afgezien van het feit dat ik niet zo van de hollandsche hits houd . Ik wist niet dat ik zo veel familie had.

Nu ga ik eerst even koffie drinken om verder wakker te worden hoor, daarna ga ik even bij lezen.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 09:24

Goeiemorgen

CJ, jij ook al feest bij opa en oma...ik ook al gisteravond

Peetorlan, welkom! leuke foto's gezien van je paardje

WenK, lekker he zo'n dag als alles gewoon goed gaat

Chub, zeker leuke avatar moet die van mij ook nog steeds weer eens een keer aanpassen maar het komt er niet echt van

Grid, die tekening van Sayla is echt supermooi!

Pellie, huisje ziet er goed uit hoor, knapt lekker op!

Nou, mijn verhaaltje is verder niet zo bijzonder...ja, gister weer gewerkt en het viel gelukkig mee, al is het nog steeds niet zoals het zijn moet
Dag begonnen met gesprekje met mn baas, en wij drietjes, en even concreet gevraagd waar nou precies het probleem lag en waar hij zich aan stoorde.
Bleek dus dat we af en toe te bot zeiden als er wat gedaan moest worden (bijv. stokbrood op)
Nja, daar waren wij ons niet van bewust, maar we weten wel hoe het komt...zo is het ook altijd tegen ons gezegd, dus dan neem je dat toch automatisch over
wij zijn ingewerkt onder een andere bedrijfsleider als martijn, en dat verschil kun je duidelijk merken

maar goed, we hebben de dag overleefd en met een beetje letten op hoe en wat je zegt, komen we al een heel eind, al is het dan nog steeds niet geweldig, maar ja, als de maatregel van mijn vriendin van het ovaal af maar niet doorgevoerd wordt, dan vind ik het al prima

ik ga straks maar weer eens aan mn huiswerk...begin eindelijk een beetje weer bij te komen met mn werk...was nog steeds aan het inhalen van Rome, dat schoot echt niet op

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 09:28

Tinkermuts schreef:
mogguh,

was een superdag gister, Chuck was weer geweldig, vertel later meer, moet vriendin helpen met verhuizen.

Goedemorgen,

Heb je dit keer foto's gemaakt,of laten maken ?

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 10:27

Haidiho

Dit keer hebben we zelf foto's gemaakt van de optocht, Chuck liep gelijk achter de fanfare voorop met de vlag, hij heeft echt geen voet verkeerd gezet, en de fanfare maakte echt een hoop herrie, wel gezellie, ik zal man ff lief aankijken om die foto's al ff van de camera af te halen en dan ga ik jullie lief aankijken om ze hier te plaatsen.
Het begon dus met een optocht midden door de winkelstraten en langs de markt naar de jarige dierenartspraktijk, optocht bestond uit, voorop fanfare, daarachter moi met Chuck en vlag, dan mensen met spandoek, dan haf met wagen en wethouder, dan ezels shetjes en koe, was echt grappig, dan een stoet kids.
verder heb ik die dag twee demo's gegeven startend met een verhaal over het ras en over Chuck, toen de show met knallende ballonnen, kunsten met het zeil, op het blok, van zijn rug afglijden, erop staan en paardenvoetbal, duurde bijeen zo'n 20 minuten per keer, van deze demo's heeft een prof fotograaf foto's gemaakt en krijg ik nog, die ga ik dan ook proberen hierop te krijgen, verder vroeg de fotografe nog of ze foto's van mij en Chuck mocht schieten want ze vond ons een stoere combi, dat hebben we gedaan midden op de rotonde onder de borden centrum en doorgaand verkeer, whahaaa, echt lachen, kwam een politieauto langs en ik dacht ooooo, die gaat mij even terechtwijzen, maar toen hij zag wat we aan het uitspoken waren zwaaide ze en reden ze door.
deze foto's zijn echt gaaf en krijg ik ook nog.
het was echt een leuke dag, veel publiek en enorm applaus, vond het verhaal doen door mic wel erg eng hoor, was voor mij ook voor het eerst, tijdens verhaal reed mijn steun en toeverlaat Denise (mutselfluts op bokt) lekker met Chuck door de bak.
zijn wel gelijk voor een aankomende feestdag door iemand anders gevraagd om demo's te doen, stoer he

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 10:44

grid schreef:

hoi Melanie, kom je ook meekletsen op tinkerpraat, leuk !!
Kieranbeest is echt mega pfff!

Heb je weer op z'n site gekoekeloerd?? Hij is idd mega(lief?)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:01

Hoihoi,

Ik kan het niet laten dus maar weer lekker bokken Net met Flan gemend zet zo wat foto’s neer en als t goed is vanmiddag ook nog bij Shayla langs

Mamauba, ik wil wel dat Flan veilig vervoerd wordt. Tjee wat een verhaal van je meninstructeur zeg afschuwelijk. Veel plezier met de bosrit vandaag! Je hebt heerlijk weer

Pel, leuke foto’s van de muren. Wordt lekker strak.

Grid, echt gaaf die pastel! Ik hoop dat die vlekken er met de wintervacht vanaf gaan. En als t eenmaal lukt komen we graag een x met Flan jullie kan op

Chubb, makelaars kunnen het idd mooi vertellen maja we zitten hier ook heerlijk en willen eigenlijk alleen weg in ruil voor een vrijstaand huuske. Juist leuk die dubbele namen voor de ratje Gaaf geweest met je colega’s dus En een Manuel…. Jong kan ook lekker zijn Haha, en nog stoer aan t rijden geweest ook!

Cindy, veel plezier met de stampot rit En felies met de verkoop van je wagentje!!!!

Wenk, ben benieuwd hoe t met Lisje voor de wagen ging!

Tinkermuts gaaf zeg! Ik kijk al uit naar de foto’s!!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:06

Welkom voor de nieuwelingen!

Heb o.a. een foto voorbij zien komen van een vreselijke viespeuk, haha! Rollen in een plas...

Je avatar is goed gelukt Chub!

Dobbel haalt haar nieuwe aanwist volgende week op, spannend!

Tinkermuts een geslaagde dag gehad, Top! Ben erg benieuwd naar de foto's, die kunnen niet anders dan erg gaaf zijn volgens mij.

Heb niet zo veel tijd om te reageren nu, sorry. Misschien later nog. Iedereen iig een fijne dag verder.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:18

Jellie, toppie dat je toch weer lekker meebokt, ben benieuwd naar de menfoto's.
Yarka, ga mijn best doen om ze zsm erop te zetten, enne, ze zijn best gaaf hihi

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:41

Goedemorgen... Ehm... Middag

Zo te horen heeft gewoon iedereen gisteren een heerlijke dag gehad! Top! En sommigen zijn zelfs vanmorgen al in de weer geweest, lekker hoor! Ben benieuwd naar de foto's van Chuck en Flan...!

Ik heb eigenlijk weinig plannen. Had met Leon half afgesproken dat hij met Snow naar de manege zou komen, maar plannen zijn gewijzigd. Heb lekker niet te veel omhanden dus. Zometeen even naar de garage op zoek naar een boek voor Desillies. Dan later op de middag even naar bos of strand met de doggies en vanaaf lekker rijden met m'n knollie...

Fijne middag allemaal!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:53

hallo!
ben ook pas net wakker haha

jellie: ook ik ben benieuwd naar de men foto's!

chubby: hele leuke avatar heb je

tinkermuts: ook bij jou ben ik ook benieuwd naar de foto's

melanieS: ik heb ook even op je site gekeken, ziet er leuk uit, en idd kieran is mega haha..

ga vandaag niet veel doen, zoals het er nu naar uitziet mag m'n oma morge naar huis, dus dat is wel goed nieuws
morge eerst naar school en dan lekker naar de paardjes, even foto's maken van het showen

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:54

Ja, fijne dag allemaal! Ik meld me ook weer even (ook een feestje gehad gisteravond en vanochtend al weer).

Er zijn weer leuke foto's geplaatst de afgelopen dagen, paardjes, mooie kindjes van Mamauba, Keevagirl en Leonoor, leuke kerel vor Jean. Ben ook erg nieuwsgierig naar de nieuwe foto's van een brave Chuck en Flan.

Welkom aan alle nieuwe Tinkerfans!!!

Dadelijk weer bij de paardjes kijken.
Leuk! Ik kreeg zojuist een mailtje van de eigenaresse van een Tinker die vroeger bij ons gestaan heeft. Alles gaat goed, ben heel benieuwd naar een foto van hoe ze nu is.

CF, fijn dat het zo goed gaat met je oma!!!!