Miesemuisje schreef:oh heerlijk toch, lekker genieten samen! en knap hoor, zonder zadel!
Ik heb momenteel niet eens een zadel

Snackie schreef:Ik heb vandaag bitloos gereden, wel even wennen, qua sturen is kin gekruisd niet mijn ding denk ik.
En veel meer benen werk
Ik denk dat voor een paard als Jaron veel beenwerk helemaal niet zo gek is

Jess_vH schreef:2 is echt mijn limiet
Toch kwam vriemdlief vorige week met een mooi idee. Over vier jaar heeft hij zijn master en wordt hij IR., hij kan waarschijnlijk tegen die tijd bedrijfsleider worden dus in zijn geval onderdirectie.
Dan is de planning dat we gaan verhuizen naar een huis met stallen en weiland![]()
Dus nog even geduld, maar de vier jaar zijn zo om. Het wordt wss dan oostvoorne of rockanje, dus vlakbij het strand.
Gaaf!!!
patrick1994 schreef:Vandaag fotos van Shadow gemaakt in de sneeuw maar ze zijn allemaal harstikke waziggrrrr
Balen

Mira283 schreef:Morgen is Miggs de pineut met foto's nemen
Zien??

Mira283 schreef:Ik ga even in meelees modus gleed bijna uit vanmiddag en schoot gigantisch in mijn rug dus ik kan niet lekker zitten zonder pijn.

tinkerplein schreef:Lotte,Caily ziet er goed uit hoor!.Diablo is idd weer wat meer opgedroogd,ook geestelijk,hij wordt steeds leuker.
Thnx!

Ik ben benieuwd hoe hij over n paar jaar is. Alleen verkopen aan n bokker die geregeld foto's post, OK?

Kailonne schreef:Zo jullie gaan weer als een trein. Ik zit telkens een spel te doen: hay day!! Kennen jullie dat? Moet je een boerderijnrunnen! Nu ben ik dus verslaafd en moet ik mijn aandacht verdelen tussen jullie en mijn boerderij en werk.
Ik heb daar dus echt helemaal niks mee

Toen ik vroeger nog geen paarden had speelde ik wel het paardenspel (horse tycoon, horse nation), maar sinds ik zelfs paarden heb is dat ook over

hinke_1985 schreef:Terug van een weekend Terschelling, dus kom ook weer meekletsen. Heb net al 2 pogingen gedaan tot een meelees, maar steeds dacht de PC halverwege dat ik het zelf maar moest gaan doen. Heb de hoop dus nu even opgegeven en hou het kort deze keer. Fijne dag allemaal!
Welkom terug! Was het leuk? Niet weg gewaaid? Bevroren?
Lepel schreef:Paardjes net vers water gegeven ...
waren ze wel blij mee , dit is nog niet zo erg koud , hihihi
[ Afbeelding ]
Nu eerst weer een beetje opwarmen , moest ook nog een hek gemaakt worden , had de kleine Welsh gesloopt , hahahah
[ Afbeelding ]
En als je die mutsige dames ziet , ... dan smelt je toch ?
Ikke wel in ieder geval !
Dames , ik ga vanmiddag met zoonlief naar de opendag van het AOC. we hebben er zin in , en hij nog meer !
tot later !
Lekker clubje! Al mis ik wel n zwartbonte

Veel plezier vanmiddag! Waarvoor gaan jullie kijken?
fayem89 schreef:en idd andrea praten via bokt is makkelijker nu haha.. gelukkig is de stem wel iets terug..
net een massage gehad mn rug zat weer zo vast maar voel me nu weer kip lekker... maar merk gelijk dat ik weer heb moeten praten want mn keel doet weer pijn hahaha
Gewoon alleen maar bokken de komende dagen, dan komt het allemaal goed