snoopydoggy@lieff die foto...met jou star aniekepiek@mooie foto,s knap paard..
LBroekhuizen
Geplaatst: 09-05-13 17:52
Weer eens foto`s van Felix van de afgelopen tijd
Zaterdag zijn we al weer een jaar samen
_Clocloken_
Geplaatst: 09-05-13 20:15
Knappe Shay tussen de paardebloemetjes. Wat is Ceaden gegroeit zeg! En lekker met Britt in het bos geweest zo te zien. Leuke foto met Jill en Chuck. Prachtig die zonnestralen die op An Rua weerkaatsen Die bad hairday foto van Rose's Dana komt mij zo bekent voor Knappe Ted en zijn zoon tussen de bloemen Sally met dat vliegenmasker Shenco Blue is echt zo'n knapperd! Zo SIEMxFunny dat wordt poetsen... Felix is ook leuk
Zo vader, zo zoon ...
LindskeXxX
Geplaatst: 09-05-13 21:21
Voor iedereen die Sara en mij nu al bijna een jaar aan het volgen zijn. misschien zijn sommigen dit beeld al vergeten maar deze collage is van hoe ik Sara toen destijds heb gekocht.
zoals jullie zien een grote beenwonden die ontstoken was aan het etteren en alles. Klitten in haar manen, en het geen wat je niet ziet natuurlijk. Het enorme gebrek aan vertrouwen, zelfs eten haalde haar amper over en dan moest je nog afstand houden en je klein en stil houden. Enorm overbouwd voor een 3 jaar en een paar maanden oude merrie. En ook drachtig voor november en we waren eind juni begin julie toen deze foto's genomen werden
en dan natuurlijk mijn lieve Sara nu
wat vinden jullie? Alle tips om haar nog te helpen zijn welkom.