Ik stap van de sandwiches af. Moet deze week wel veel werken nog en kom dan tijd tekort... Ik neem gewoon salades (eiersalade, zalmsalade en sellerie oid) mee en toastjes enzo. Moet ook kunnen toch? Kan ik ook wat meer van meenemen en is ook niet zo duur.
Kruidenboter kan wel bij mij in de koelbox (kan ik op de auto aansluiten). Tis niet zo'nb grote dus klein spul kan er wel in
Lowara
Geplaatst: 15-05-12 13:26
iedereen al druk aan het inslaan dus zal hier ooke ven drank voorraad van vriendje doornemen wat meekan
gods.. spanning en sensatie vandaag zeg mijn gekochte trailer? staat aangeschreven als gestolen toen ik hem wilde overzetten op naam
mensen hadden een zeer plausibel verhaal,maar toch even laten checken bij de politie. behalve dat ze er 1.5 uur zoet mee waren daar, werden werkelijk ALLE andere cases daar ( hele wachtkamer vol ) on hold gezet, en kreeg ik spannende vragen als " als we nu een inval doen, hoe groot is de kans dat die mensen aanwezig zijn"
ehm... dat hoeft allemaal niet meneer pliesie.. ik wil alleen weten of hun verhaal klopt ja of nee in jullie systeem, laat die trailer eerst nog maar even lekker staan en ja hoor, verhaal klopte als een bus, en na 1.5 uur kreeg ik groen licht dat alles geregeld was en de trailer weer terug op niet gestolen is gezet ( hij bleek gestolen te zijn bij de huidige eigenaren 2 maand geleden,maar was terug gehaald door de politie)
Hoezo? Wij komen vrijdag met trailer, die zetten we neer en mn tent ernaast? Komt niks bij te staan verder toch? Trailer moet er sowieso staan. Alleen gaat wel de auto voor de trailer weg. Want mn vriend moet de auto wee mee